کسی دیگه ای نبود مصاحبه کنه?
کریمی: بردن تیمی که شمس سرمربی آن باشد سخت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا کریمی مربی گیتی پسند در مورد بازی این تیم با دبیری تبریز گفت: بازی سخت و دشواری است به خصوص که سرمربی دبیری حسین شمس است و بردن تیم هایی که شمس مربی آنها ست دشوار است.دبیری شایسته رسیدن به فینال آسیا هم بود و اگر مشکلات برایشان بوجود نمی آمد سوم نمی شدند. ما فصل قبل تنها یک امتیاز از این تیم گرفتیم اما این فصل برای جبران نتیجه می آییم و به دنبال سه امتیاز بازی خانگی هستیم.
کریمی با بیان اینکه تیم در شرایط آرمانی به سر می برد تاکید کرد: پس از بازی با مقاومت تمرینات خوبی انجام دادیم و روی مشکلات خود کار کردیم تا ضعف ها را برطرف کنیم.البته در این بازی مهدی جاوید را در اختیار نداریم اما با تلاش سایر بازیکنان ابتدا به دنبال نمایشی تماشاگر پسند و سپس پیروزی هستیم.
مربی گیتی پسند در مورد اینکه تیمش چه زمانی به صدر جدول می رسد اذعان داشت: روند تیم روبه رشد بوده و بازی به بازی بهتر شدیم.برای رسیدن به صدر عجله نداریم.البته اینکه لیگ در این برهه تعطیل نشد به سود ما شد چون روند خوبی داشتیم که امیدواریم ادامه پیداکند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
آقای کریمی از خشکی زاینده رود و مشکل طلب مردم از گیتی پسند و عدم پرداخت حقوق بسیاری کارگران و بازنشستگان فولاد و تصادفات اخیر استان و عدم پرداخت به کشاورزان شرق اصفهان و مشکلات ادارات مختلف و امورات محوله در استانداری و ۰۰۰۰ هزاران مشکل دیگر موجود در استان چه خبر?!
راستی از هماهنگیهای انجام شده با آقای هاشم زاده و سایر مسئولین فوتسال برای حضور در یکی از تیمهای ملی چه خبر?!
آقای مربی!
این ضعیف ترین شمس همه دوران هاست.
فقط داش ممد کریمى مرد با أخلاق فوتسال راستى اونایى که بیرونن حتمأ برن بازى گیتیو ببنین چون هنوز لیگ یک شروع نشده تا جام رمضانم وقت زیاده بامید قهرمانى گیتى
آقا مهدی
لااقل به داش ممد میگفتی یک جام رمضانی چیزی شرکت میکرد و یک عکس با تیم فوتسال میگرفت که حالا بتوانید بگویید توی فوتسال هم بودید!!!!
راستی کلمه داش و کلمه ممد تو ادبیات چه معنایی میده?
آقای کریمی یک سوال دارم بالاخره نگفتید امسال قول دادید چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شوید?!!!!!!
اقاى نام بى زحمت برو تو سایت گیتى رزومه کریمیو نگاه کن أون سالى که تو تو کوچتون تیله بازى میکردى کریمى با تیم فوتسال استقلال که مربیش اقاى پورحیدرى بود تو سالن ازادى جام رمضان بازى میکردن عکساشم اگه خاستى برو از ارشیو روزنامه گزارش هفته سال ٧٣ ببین در ضمن چاکر استاد ادبیاتم هستیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷