کد خبر : 9935
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 10:35
دسته‌بندی نشده
-

دبیری:برای اولین بار گیتی پسند را در اصفهان بردیم

دبیری:برای اولین بار گیتی پسند را در اصفهان بردیم
مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: با پیروزی برابر تیم گیتی‌پسند در اصفهان نشان دادیم که مدعی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری اظهار کرد: بازی سختی برابر گیتی‌پسند در اصفهان داشتیم و اگر این بازی را واگذار می‌کردیم، عملا از کورس قهرمانی جا مانده و کار برای تیم ما سخت می‌شد.

وی گفت: در این بازی بازیکنان تیم با جان و دل بازی کرده و توانستند برای نخستین بار تیم گیتی‌پسند را در اصفهان شکست دهند و سه امتیاز این بازی را کسب کنند.

افشین دبیری تصریح کرد: با این پیروزی، شکست برابر تیم ماهان تندیس قم جبران شده و تیم دبیری در صف تیم‌های مدعی قرار گرفت و امیدواریم همین روند در بازی‌های بعدی تیم تداوم داشته باشد.

وی در مورد بهترین‌های تیمش در بازی برابر گیتی‌پسند اظهار کرد: تمام بازیکنان در این بازی عالی بودند، اما زمانی که سه بر صفر از تیم گیتی‌پسند پیش افتاده بودیم تیم میزبان فشار زیادی را روی دروازه ما آورده و رضا موثق دروازه‌بان تیم در این بازی بارها فرصت‌های گلزنی حریف را مهار کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

دمش گرم باوجودیکه مالک باشگاه بود ولی دایم بالای سر نیمکت تیمش بود و حتی خیلی مواقع که تیم یا نیمکت التهاب داشت با صحبت و تشویق به بازیکنان آرامش میداد که خیلی موثر بود
بخصوص نیمه دوم که حتی آقای شمس یکی از بازیکنان تیمش را روی نیمکت به سبک صادق درودگر هدایت کرد!

تبریزقطب فوتسال ایران چهارشنبه , ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱

اقای دبیری بزودی بازیکنای بومیتون همشون میرن اونوقت باز برین دنبال بازیکنای غیر بومی