کد خبر : 9919
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 9:50
-

مرتضایی:پیروزی چهار گله بسیاری از مشکلات ما را رفع می کند /فلاح: کم تجربه ایم

مرتضایی:پیروزی چهار گله بسیاری از مشکلات ما را رفع می کند /فلاح: کم تجربه ایم
مربیان تیم های فرش آرا مشهد و مقاومت البرز از تقابل تیم هایشان برابر هم در هفته پنجم گفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ‘مجید مرتضایی’ عصر شنبه بعد ازپیروزی تیمش در مقابل تیم مقاومت البرز طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: با اینکه در شرایط پر استرس بازی را آغاز کردیم اما توانستیم گل نخست را در نیمه اول به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: بعد از به ثمر رساندن گل نخست در چند موقعیت دیگر به دروازه تیم حریف فشار وارد کردیم تا اینکه در نیمه دوم و به خصوص در دقایق پایانی نیمه دوم بر حجم حملات خود افزودیم به طوری که موفق شدیم سه مرتبه دیگر و در فاصله زمانی اندک گلهای دیگر را وارد دروازه حریف نماییم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: پیروزی چهار بر هیچ در خانه خود برای ما بسیار ارزشمند است و بسیاری از مشکلات ما را رفع می کند و ما را به ادامه رقابتهای لیگ برتر بیش از پیش دلگرم می کند.

‘رضا فلاح’ در مورد شکست تیمش برابر فرش آرا گفت: تیم ما تیمی صد در صد جوان با میانگین سنی ۱۹ سال است که طی چند بازی گذشته به دلیل کم تجربگی متحمل شکستهای بسیار در برابر تیمهای مختلف شد ولی تیم فرش آرا تیمی با تجربه در لیگ برتر است.

وی ادامه داد: تیم مقاومت البرز در فاصله کوتاه قبل از شروع بازیهای لیگ برتر بسته شد و به همین دلیل فرصت کافی برای بدن سازی و تمرینات بازیکنان در اختیار نداشتیم.

وی اظهار کرد: در نیمه دوم بر روی یک اشتباه مسلم یعنی ترکیب پنج نفره بازیکنان در یک فرصت زمانی کوتاه گلهای دوم الی چهارم را متحمل شدیم و فکر می کردم نتیجه یک بر صفر با نتیجه دو بر صفر برای انجام این تکنیک در فاصله زمانی اندک فرقی نمی کند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: تیم فوتسال فرش آرای مشهد تیم خوبی است و من این پیروزی را به بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می گویم.

فلاح گفت: در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر فوتسال ، با چهار تیم برتر لیگ بازی داشتیم که در این میان در بازی با دبیری و گیتی پسند باخته و با تیم حفاری مساوی کردیم و به رغم تلاش بسیار بازی امروز را هم به تیم فرش آرای مشهد واگذار نمودیم.

وی افزود: تیم های دبیری، گیتی پسند، حفاری و فرش آرا چهار تیم برتر فصل گذشته بودند و قرار گرفتن تیم ما در میان این تیمها بدترین قرعه ممکن برای ما بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

mes یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

بار فنی نداره همش میگه دیر تیم رو بستیم..اقای فلاح هفته ۵ لیگ..دیگه هر جور شده تیم اماده میشه…لطفا بس برو..ابرو کرج رو بردی..برو دنبال همون دانش اموزیت…

بازیکن یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

فلاح هم که فقط همین حرفارو بلده بزنه …

sae یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷

تیم مقاومت دوتا بازیکن کرجی داره.باقی واسه شهر دیگه ان..فلاح هم که فنیش صفره…توکرج جز ۵مربی خوب هم نیست..باید از فرهاد کشاورز یا مسعود کیانفر استفاده کنن.به خدا حداقل الان ۴ امتیاز داشتن…

mohamad دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

تیم مقاومت با کمبود بازیکن روبروست هواداران تا نیم فصل صبر کنن. رضا فلاح کارشو بلده