کد خبر : 9987
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 11:29
-

منصوری: تیمی که ۶ گل می زند حاشیه ندارد

منصوری: تیمی که ۶ گل می زند حاشیه ندارد
مدیرعامل باشگاه منصوری گفت: شهرداری تیم خوبی بود، به تیمی که 6 گل می‌زند نمی‌گویند اسیر حاشیه است. آنها در بازی‌های خانگی همیشه خوب بوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری در مورد برد پر گل ۱۰ بر ۶ تیمش در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: از اول هم می‌دانستیم رفته رفته منصوری راه می‌افتد. تیم ما جوان است و شاکله اصلی خود را حفظ کرده است. ما در بازی‌های قبلی هم مشکل گلزنی داشتیم که سال‌های قبل هم این مشکل وجود داشت و حالا تا حدودی برطرف شده است.

وی در مورد اینکه منصوری مقابل تیمی به برد رسیده که این روزها حاشیه‌های زیادی اطرافش وجود دارد، گفت: من بعید می‌دانم آنها حاشیه داشته باشند، شهرداری تیم خوبی بود. به تیمی که ۶ گل می‌زند نمی‌گویند اسیر حاشیه است. آنها در بازی‌های خانگی همیشه خوب بوده‌اند. بحث مهم این است که ما روز به روز هماهنگ‌تر می‌شویم. زدن ۱۶ گل در یک بازی یعنی اینکه بازی پرهیجان و خوبی را برگزار کرده‌ایم.

مدیرعامل منصوری ادامه داد: فوتسال همین‌طور است، هر چه بیشتر تمرین کنی، هماهنگ‌تر می‌شوی. ما در بازی‌با مشهد هم باید با اختلاف سه چهار گل می‌بردیم. در ساری هم موقعیت‌های زیادی از دست دادیم.

کریم منصوری در مورد وضعیت پولی باشگاه و پرداخت به بازیکنان نیز گفت: در حال پیگیری هستیم که پول به تیم تزریق شود تا روند رو به رشدمان ادامه پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.