کد خبر : 10051
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 14:27
-

نجفی: شیرازه مس با سوت های اشتباه از هم پاشید

نجفی: شیرازه مس با سوت های اشتباه از هم پاشید
مدیرعامل باشگاه مس سونگون ضعف داوری را عامل توقف تیمش برابر ملی حفاری اهواز دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد نجفی که همچون بازی های قبلی تیمش از نزدیک نظاره گر دیدار تیم های مس و حفاری بود با انتقاد از قضاوت تیم داوری این بازی خواستار تجدیدنظر و بازنگری کمیته داوران و فدراسیون فوتبال در چینش داوران دیدارها شد.

وی گفت: متاسفانه این چندمین بار است که تیم مس از داوری لطمه می خورد و باید نسبت به استفاده از داوران باتجربه تر در ادامه لیگ برتر از سوی کمیته داوران توجه جدی صورت گیرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در ادامه خاطرنشان کرد: در بازی این هفته یک سوت اشتباه و چشم پوشی داور از خطای واضح بازیکن حفاری در صحنه به ثمرر رسیدن گل حریف ، شیرازه تیم ما را از هم پاشید تا تیم مس علی رغم برتری فنی و تیمی در این بازی متوقف شود.

نجفی در عین حال افزود: نباید شرایط و روند قضاوت ها طوری باشد که سرمایه گذاری ها و هزینه های بالای تیم داری با سوت های اشتباه داوران به هدر برود و مسوولان امر باید نسبت به بهبود کیفیت قضاوت ها توجه جدی داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در خاتمه تصریح کرد: مس سونگون تیمی بی حاشیه است و به دور از جنجال و هیاهوهای رایج ورزش به راه خود در لیگ برتر فوتسال که همانا موفقیت و دفاع از آبرو و جایگاه فوتسال آذربایجان است ادامه می دهد و علیرغم انتقادهایی که به قضاوت برخی دیدارها داریم هیچ گاه از دایره اخلاق و قانون خارج نخواهیم شد با این حال انتظارمان از مسوولان مسابقات هم این است که زمینه را برای اجرای کامل عدالت و احقاق حق تیم ها فراهم کنند تا نشاط و شادابی و امید و سرزندگی که هدف غایی ورزش است در جامعه به معنای واقعی ساری و جاری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

b یکشنبه , ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

مسئول چینش داوری کشور ضعیف عمل کرده است.خواهشمند است تجدید نظر فرمایند تا تیم ها متضرر نشوند.با تشکر

علی دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۵۰

خیلی با حالی جناب مدیر عامل معلومه تو سالن نبودی که دم از اخلاق میزنی

mehdi دوشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱

شما هم بازیکنای جوون را که به علت نداشتن تجربه اشتباهات فاخش داشتند بذار کنار و چند بازیکن با تجربه بیار جاشون بازیهایی که میبرین میگین بردیم و اونایی که مساوی کردین یا باختین میگین داور باعث شد وجدان هم چیز خوبیه