کد خبر : 10228
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 - 13:58
دسته‌بندی نشده
-

ابطحی:دلیل اصلی جنجال ها حرفه ای گری بازیکنان تاسیسات بود/نظری دروازه بان ما را تهدید کرد

ابطحی:دلیل اصلی جنجال ها حرفه ای گری بازیکنان تاسیسات بود/نظری دروازه بان ما را تهدید کرد
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس از شکست تیمش مقابل یاران شمسایی بشدت نسبت به اتفاقات بازی گلایه داشت و حتی راهکار حل مشکلات را هم به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید مهدی ابطحی سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس از شکست خانگی مقابل شاگردان وحید شمسایی گفت : در حالی که باز ۱-۱ مساوی پیگیری می شد از یک شوت راه دور یک گل خوردیم که با خوش شانسی حریف توپ به تیر دروازه خورد و وارد دروازه مان شد. در ادامه شرایط بازی به گونه ای بود که برای زدن گل حمله می کردیم و داوری هم نسبتا قابل قبول بود.

وی افزود: شاید یکی دو اشتباه کوچک  داشت اما خطای تاثیرگذاری در بازی مرتکب نشده بود . در همین لحظه یک بازیکن تاسیسات قصد فریب داور را داشت و خودش را به زمین انداخت اما داور به درستی به این بازیکن کارت زرد نشان داد و برای ما یک خطای دو ضرب گرفت که اگر خطای مستقیم اعلام می کرد ما صاحب یک پنالتی می شدیم.

ابطحی تصریح کرد: این تصمیم اولین اعتراضات تماشاگران را به همراه داشت. در ۶ ثانیه پایانی بازی یک توپ درون محوطه حریف به دست مدافع برخورد کرد که ناظر بازی هم پنالتی را تایید کرد اما نظر داور وسط ادامه بازی بود که این تصمیم هم موجب ناراحتی و اعتراض تماشاگران شد.

سرمربی تیم شهروند در ادامه گفت:در یکی از گل هایی که خوردیم بازیکنمان مانند بازیکنان مبتدی و بی تجربه مقابل دروازه خودی قصد دریبل حریف را داشت که بازیکن مهاجم با یک نوک پا توپ را به گل رساند. گلهایی که خوردیم مشکلات خودمان است و من خودم باید برای حل آنها کاری کنم .

ابطحی افزود: اما دلیل اصلی جنجال ها و حتی برتری تیم تاسیسات حرفه ای گری بازیکنان آنها بود که با اعتراضات بسیار زیاد خود تصمیمات داور را تحت تاثیر قرار دادند. موقعیت هایی که از دست دادیم و گلهایی که خوردیم به خودمان ربط دارد و باید به زودی برطرف کنیم اما اعتراض ما به اخطارهایی است که به تیم حریف داده نشد و با کوچکترین اعتراض به بازیکن ما کارت نشان دادند.

وی خاطر نشان کرد: تیم رقیب خیلی به داور اعتراض می کرد اما با آنها مدارا شد. این اعتراضات آنقدر ادامه داشت که جواد منتظر دروازبان تیم ما به آنها معترض شد که چرا با متشنج کردن فضا برای داور اجازه قضاوت درست را به داور نمی دهید و در حالی که منتظر با داور حرف می زد دو بازیکن تاسیسات روی او هجوم آوردند و رفتار ناشایستی داشتند که نتیجه کار برپایی جنجال بود.  در ادامه دروازه بان حریف به دروازه بان ما گفت اگر جرات دارید به تهران بیایید و تهدید کرد اما داور با این که این حرف را شنید برخوردی نداشت و دروازبان ما را اخراج کرد. درست است که شلوغی پیش آمد ولی منتظر در حال حرف زدن با داور بود که آن دو بازیکن به سوی او هجوم آوردند و منتظر نباید اخراج می شد.

ابطحی در ادامه صحبت گفت:من هر سال به هر تیمی می روم و به فکر مسائل فنی هستم و هیچ گاه به داوران کاری نداشته ام اما به هر شهری که می رویم به راحتی داوران را تحت تاثیر قرار می دهند. بازی هفته گذشته مقابل میثاق را هم داور برای میزبان درآورد و با دو پنالتی برد ما را گرفت. تمام نتایج این فصل ما مساوی یا شکست با اختلاف یک گل بوده و باید مشکلاتمان را برطرف کنیم.
اما جدا از مشکلات فنی که بر عهده ماست در مسائل داوری که نمیتوانیم برنامه داشته باشیم! در بازی با مس در ۲۰ ثانیه پایانی گل خوردیم اما می پذیریم. در بازی با گیتی پسند هم با اختلاف یک گل باختیم اما ناراحت نیستیم ولی نتیجه های دو هفته اخیر چون با تاثیر داوران حاصل شده مایوس کننده است.برد و باخت با این روش ها فایده ای ندارد . ما هرگز به داوران اعتراض نمی کنیم اما وقتی بازیکنان من می بینند با اعتراض کردن می توان روی نظر داور تاثیر گذاشت و نتیجه گرفت ، آنها هم شروع به اعتراض خواهند کرد.

سرمربی شهروند در پایان گفت:به اعتقاد من فدراسیون فوتبال باید برای این معضل کاری کند. مهمترین آن حمایت از داوران است . البته داوران هم باید تقویت شوند اما همان داورانی که در مسابقات آسیایی یا جهانی به خوبی قضاوت می کنند در مسابقات داخلی قضاوت های ضعیفی دارند و دلیل آن هم عدم برخورد قاطع با متخلفین است . در مسابقات آسیایی بازیکنان به خوبی می دانند با کوچکترین اعتراضی کارت خواهند گرفت پس تصمیم داور را می پذیرند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

تورو به رچیزی که اعتقاد داری..دست از این فوتسال بردار..کجارو تاحالا آباد ودرست کردی که این دومیش باشه..تیم ساری ازهمه تیمهای سالهی گذشتش قویتر شده..ولی هربازی یه بهونه بیار..همه مقصرن غیراز شما..بابا بسته دیگه!! بلای ساوه رو داری سر ساری میاری..

نام ... شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

به جواد منتظر بگو تو تهران منتظرت هستیم

ناشناس شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰

به جواد بگو تو قرچک!منتظریم…

رضا شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴

اقای نام سید جواد ما به جز خدا از هیجکی نمیترسه خدا شاهده یکتنه تیمو از بحران در میاره شما هم بازی برگشت حتی نمیتونین ب سید ما دست بزنید خدا اون بالا است واقعا از نظری بعید که بیاد با اون سابقه جواد را تهدید کنه پس برید خودتون را درس کنید خوشم میاد داور ها همه طرف شما هستند

ساريكلا شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶

تیم تاسیسات آنقدر داغون !!بود که تو تهران مثل آب خوردن شما را میبریم

ساري آبي نشين شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴

ابطحی دوستت داریم ماها انشالله به امید برد تیم ما
باید فرصت بدیم

حمید ساروی شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸

مثلا می خوای چکار کنی هی تهران تهران می کنی.

ساری یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۲۵

اقای ابطهی ب بازیکنت یاد بده ک داور خودش میدونه چکار کنه بزار بهش اعتراض کنن!!!!!این همه بازیکن فرستادی تو زمین چکار کردن ک حمید سالاری و احمد دستیاران نکردن!!!!!بازیکنی ک دو سال کاپتان تیم ملی امید بوده رو تو قبول نداری ؟؟؟؟؟اقای نجاریان فریدون رو بزارب رو نیمکت میفهمه کیارو باید بازی بده مربی کم بود تو ایران!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

نام... یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

آقا سید شما خودت رو ناراحت نکن همه شمسایی رومیشناسند وقتی می بینه داره میبازه بازی رو به حاشیه و جنجال میکشاند تمام این حاشیه ها کار خودش بود همه تو سالن دیدن دیگه !!!

ساروی یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷

هه شما قرچکی ها میخوایین جواد و تهدید کنین مثل اینکه سید مارو نمیشناسین که چنین حرفی رو زدین

نام ... یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱

آقای مربی ،جناب ابطحی، مربی بزرگ فوتسال … یه سوال دارم ازتون … شما بازی های گذشته ر اصلا آنالیز می کنید؟ من به عنوان یک تماشاگر ساروی که مثل همه ی تماشاگرای متعصب چندین ساله که بازی ها ر تک تک اونا ر تو سالن حضور دارم ضعیف ترین ارنج ر در تیم شما تو این چند سال می بینم … شما بر چه اساسی ۴ نفر ر تو زمین میفرستید…!مثلا تمرین ها و تاکتیکاتون دقیقا چیه؟!به یه بازیکن می گید توپ ر هر جا گرفت بنداز رو راستش شوت بزنه!عقب گیرتون باری به هر جهت پاس میده و شما فقط نگاه می کنی و بازیکن بی تاثیر ر تو زمین نگه می دارید… حالا داعیه این ر دارید که دارید لول بازیکناتون ر می برید بالا ! گل هایی که تو این بازی خوردید حاصل اشتباه شماست نه اون بازیکن چون شما مشابه همین اشتباه ر تو بازی های قبل دیدید ولی با بازیکنتون کار نکردید تا رفعش کنید… فقط مصاحبه می کنید! ما به شعارای تهرانی نیازی نداریم … از نبود بازیکن

تماشاگر ساروی یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶

هم نمی تونید گله کنید چون روز‌اول که اومدید مصاحبه کردید و احساس رضایت کردید پس حتما به توانایی خودتون و بازیکناتون ایمان داشتید که اینگونه فرمودید … ما منتظر تحول تاکتیکی شما هستیم … فراموش نکنیم تیم تاسیسات میانگین بالای ۳۵ سال سنی‌ داشتن در برابر این تیم از پرس استفاده نشد! ما باید از تاکتیک تهاجمی تری استفاده میکنیم…
آقای ابطحی یا علی ببینیم چیکار می کنی با تیممون …

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

تو رو خدا همه امتیازارو جمع نکن چنتاشو نگه دار واسه بقیه تیما!!!!!!
خدا پدر مادر مسعود نجاریانو بیامرزه،فصل قبل از تو بهتر نتیجه گرفت.
فصل قبل سعید بسطامی مربی بود سر تمرین یه آب نمیاوردن حالا این همه امکانات به یه غریبه دادین چکار کرد!!؟