کد خبر : 10224
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 - 13:47
-

دبیری:کاسه صبرم لبریز شده است/اگر شمس احساس می کند نباید باشد می پذیریم

دبیری:کاسه صبرم لبریز شده است/اگر شمس احساس می کند نباید باشد می پذیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری در مورد شکست دبیری در هفته ششم لیگ برتر مقابل پایاسازه تبریز اظهار داشت: حقیقت این است که بچه‌ها دارند به این عادت می‌کنند که یک هفته ما را خوشحال کنند و یک هفته ناراحت. بازی بدی نبود و نیمه اول هم دست ما بود. برای اینکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری در مورد شکست دبیری در هفته ششم لیگ برتر مقابل پایاسازه تبریز اظهار داشت: حقیقت این است که بچه‌ها دارند به این عادت می‌کنند که یک هفته ما را خوشحال کنند و یک هفته ناراحت. بازی بدی نبود و نیمه اول هم دست ما بود. برای اینکه یک تیم از عنوان قهرمانی سال گذشته‌اش دفاع کند، باید خیلی بیشتر تلاش کند و شخصیت تیمی‌اش را بهتر حفظ کند. ما باید ریشه‌یابی کنیم تا ببینیم موضوع چیست.

وی در مورد اینکه دلیل ناکامی‌های اخیر دبیری چیست، تاکید کرد: از طرف باشگاه در مورد آسیایی و لیگ هر آنچه که نیاز بود در اختیار تیم قرار گرفت و وظایف‌مان را به نحو احسن انجام دادیم، واقعا برای‌مان جای سوال است که چرا این مسائل پیش می‌آید. باید حتما این موضوع را در جلساتی بررسی کنیم. یک جا هست که بازیکنان هر چه هست را با شرایط سال گذشته مقایسه می‌کنند و بهانه‌جویی‌ها باعث می‌شود که نتایج به راحتی از دست برود. این غُرغُر کردن‌ها وجود دارد و حقیقت این است که کاسه صبرم لبریز شده است. به همین دلیل به تیم و بازیکنان گفتم که «انگار ایراد از ماست که همه چیز را زیاده از حد در اختیار بازیکنان قرار می‌دهیم، حالا تا تیم به جایگاه واقعی‌اش برنگردد، شما هم دنبال شرایط ایده‌آل نباشید. انگار ما باید تغییر رویه بدهیم.»

دبیری در مورد استعفای حسین شمس بعد از این بازی تصریح کرد: من در رختکن بودم که این موضوع را شنیدم. آقای شمس ظاهرا گفته که من بیشتر از این نمی‌توانم به تیم کمک کنم وقتی خود بازیکنان نمی‌خواهند. ما همه جوره از شمس راضی هستیم و دیدیم که همه تمرکزش را روی مسابقات آسیایی و لیگ گذاشته، اینکه تیم نتیجه نگرفته، باید بررسی شود. به هر حال هر مشکلی بوده، ما به جان خریده‌ایم و از بازیکنان هم این توقع می‌رفت که بهتر عمل کنند. بازیکنان اگر به خودشان نیایند، شرایط جالبی پیش نمی‌آید.

مالک باشگاه در مورد قبول یا عدم قبول استعفای سرمربی تیم در این مقطع، در شرایطی که وی بعد از جام باشگاه‌ها اعلام کرده بود اگر حسین شمس نباشد، دبیری تیم‌داری نخواهد کرد، گفت: ما که می‌خواهیم حسین شمس را حفظ کنیم اما برای من، شخصیت شمس و دوستی‌مان بیشتر اهمیت دارد و اگر او واقعا احساس می‌کند که نباید باشد، گرچه ما از رفتن او متضرر می‌شویم اما خواسته‌اش را می‌پذیریم. ما همچنان با صداقت کار خواهیم کرد و دوستی‌ها برای‌مان اهمیت زیادی دارد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

باید به تیم شوک وارد بشه این تغیر عالیه

نام... یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱

تا دیر نشده این کادر ضغیف رو عوض کن و تیم رو نجات بده آقا افشین وگرنه پشیمانی دیگر سودی نداره شمس تیم قهرمان رو نابود کرد!!