کد خبر : 10229
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 - 14:03
-

شمسایی: نباید فحاشی در فوتسال به یک امر رایج تبدیل شود

شمسایی: نباید فحاشی در فوتسال به یک امر رایج تبدیل شود
مربی- بازیکن تیم تاسیسات دریایی از اتفاقات رخ داده در بازی با شهروند ساری ابراز تاسف کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی پس از کسب پیروزی در یک دیدار پر حاشیه در قلعه عقاب ها گفت: بازی خوبی بود. تیم شهروند تماشاگران پرشوری داشت که می تواند در هر بازی از حضور آنها استفاده کند. امروز هم تیم میزبان همین کار را کرد. از سوی دیگر از یک مربی خوب و حرفه ای روی نیمکت خود استفاده می کند. تیم شهروند در شروع فصل جدید با تغییراتی روبرو شده که به نفعش خواهد بود. در کنار این ها باز هم می گویم هواداران شهروند به خوبی این تیم را یاری می کنند.

شمسایی در ادامه افزود: بازی ما با شهروند یک بازی جانانه بود که البته با وجود اینکه چهار مهره اصلی خود را در اختیار نداشتیم نتیجه خوبی بدست آمد وبرای این پیروزی خدارو شکر می‌کنم.

وحید شمسایی در مورد حواشی بوجود آمده در انتهای بازی گفت: به نظر من در آن صحنه شلوغی ایجاد شد و لفظ درگیری وا‍ژه مناسب نبود . نمی شود گفت درگیری بین بازیکنان دوتیم به وجود آمد اما شلوغی شکل گرفت.  از طرف دیگر نمی خواهم و دوست هم ندارم در مورد حواشی حرفی بزنم.سالهای متمادی دل مردم ایران و مازندران را با گل زدن در بازی های ملی شاد کردم و توقع شنیدن فحش و شعارهای رکیک از مردم این شهر را نداشتم .در سال های اخیر فوتسال کشور به گونه ای رشد کرده است که شرکت ها و صنایع بزرگ آرام آرام تمایل خود را به حضور در این رقابت ها و حمایت مالی از تیم های گوناگون اعلام می کنند اما شیوع این رفتارهای ناپسند مانع جدی در راه توسعه و گسترش فوتسال و ورود حامیان مالی است .

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران افزود : نباید بگذاریم شرایط مطلوب فوتسال کشور با حوادثی مانند اتفاقات سالن سیدرسول حسینی ساری به حاشیه رفته و از مسیر رو به رشد خود دور شود . بعد از مسابقه فقط به عملکرد فنی تیمم فکر می کنم. ما بعد از دو باخت متوالی شرایط بدی تجربه کردیم که خارج شدن از آن شرایط به زمان و توان زیادی نیاز داشت و نمی خواهم تمرکز خودم و تیمم را معطوف این حواشی کوچک کنم به همین دلیل به عنوان مربی حتی از گفتن حواشی دوری می کنم و عملکرد فنی و نتیجه را می بینم . همین که در بازی آینده حمید احمدی را به دلیل دریافت کارت قرمز نداریم ضربه بزرگی برایمان خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵

عامل اصلی به حاشیه رفتن بازی خود شمسایی بود.مرتب به همه اعتراض میکرد و به بازیکنای تیم حریف توهین میکرد.

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷

فوتسال ما دیگه سطح اول آسیا نیست، وقتی ژاپن قهرمان آسیا میشه و فینال جام باشگاههای آسیا از تایلند و ژاپن هست!! همین حواشی پدر فوتسالو درآوورده .. سطح فنی و بدنی پایینه ، به جای قوی کردن عضله های بدن بازیکنا و کادر فنی عضله های گلوشونو تقویت کردن!!!!!
حیف این همه استعداد

ساری یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۱۱

بعنوان یک ساروی از شخص وحید شمسایی معذرت خواهی میکنم!!! حاشیه بازی شهروند و بازیکن خود ساری که آقای شمسایی خوب میدونه درباره کی حرف میزنم درست کرد!!!برای تماشاگران ساری متاسفم که از حیثیت و شخصیت فوتسال ایران وحید شمسایی چنین پذیرایی رو داشتن!!!!

رضا یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲

اقای افتخاری مدیونی اگه از شمسایی و نظری راحت بگذری و همه ی تقصیر ها رو گردن شهروند و هوادارانش بیاندازی والا همه میان ب سیدما مسگن جرات داری بیا تهران و قرچک حالا اقای نظری برای این فصل ک گذشت ولی اگه برای فصل بعد به ساری بیای از خجالتت در میایم ک اینطوری سید جواد ما رو تهدید میکنی اقای افتخاری خدا شاهده مدیونی اگه از این اتفاق ساده بگذری و محروم کنی هواداران رو خودت هم میدونی وحید شمسایی و نظری مقصر بودن