کد خبر : 10227
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 - 13:55
-

شمسایی: نیمه مربیان را به دلیل ارتباط عاطفی با بازیکنان می بریم

شمسایی: نیمه مربیان را به دلیل ارتباط عاطفی با بازیکنان می بریم
امیر شمسایی از رابطه عاطفی با بازیکنان ماهان تندیس قم كه موجب مدعي بودن اين تيم شده گفت و از بازيكنان تشكر كرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم پس از کسب ششمین پیروزی متوالی در لیگ شانزدهم گفت: یک بازی سخت و نفس گیر و فشرده برگزار کردیم که شکر خدا در پایان نتیجه را از آن خود کردیم. تیم فردوسی تیم بسیار خوبی بود که به تازگی نفس لیگ برتری درونشان دمیده شده و می خواهند به هر طریقی که شده در سال اول شگفتی لیگ برتر باشند به همین دلیل بازی خوب و جذابی به نمایش گذاشتند که قطعا هر تماشاگری در سالن و یا در پخش تلویزیونی بازی را تماشا کرده باشد لذت برده است .

سرمربی ماهان افزود:ماهان تندیس به دنبال نتیجه گرفتن در تمام بازی ها است و همین صرف فعل خواستن موجب شده زحمات مدیریت و بازیکنان جواب دهد و صدر جدول را از آن خود کنیم .

شمسایی در مورد عملکرد خوب تیم ماهان در نیمه دوم رقابت‌ها گفت:  بچه های ما بسیار جوان هستند و به همین دلیل به خوبی به دستورات و توصیه ها گوش می دهند . آنها بنده را به عنوان مربی نمی بینند و من به معنای واقعی پدر تیم هستم. بیشتر از اینکه ارتباط بین من و بازیکنان فنی و کاری باشد، عاطفی بوده و به همین دلیل مقابل سخت ترین تیم ها در بدترین شرایط نتیجه را به خودمان اختصاص می دهیم. تا کنون در بیشتر مسابقات در نیمه مربیان نتیجه گرفته ایم اما این فقط به افکار من و کادر فنی برنمیگردد زیرا تیم ماهان تندیس یک خانواده هست که برای موفقیتش هر کاری انجام می‌دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.