کد خبر : 10225
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 - 13:50
دسته‌بندی نشده
-

عراقی زاده:صحبتهای مرتضایی در مورد تماشاگران کذب محض است

عراقی زاده:صحبتهای مرتضایی در مورد تماشاگران کذب محض است
قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند اصفهان نسبت به صحبتهای مربی فرش آرا واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان در پاسخ به مصاحبه مرتضایی و ادعای سرمربی این تیم مبنی بر تخلف تماشاگران گیتی پسند گفت: این تماشاگران همان تماشاگرانی هستند که هفته گذشته تیم دبیری از آنها تمجید کرد. تماشاگران اصفهان هیچ کاری به تیم حریف نداشته و تنها به تشویق تیم خودی می پردازند. در دیدار های قبلی مقابل حفاری و شهروند ساری هم کوچکترین اتفاقی نیفتاد و تمام اعضای دو تیم از تماشاگران ابراز رضایت می کردند.

وی افزود: سیاست تماشاگران گیتی پسند فقط تشویق تیم خودی است و آقای مرتضایی بهتر است ضعف فنی را خودشان گردن گرفته و شرایط سالن را دلیل شکست عنوان نکنند. همانطور که ایشان در مصاحبه گفته اند روز بد دروازبانشان بوده و صحبتهایشان در مورد تماشاگران ما کذب محض است.

ما این عکس را به عنوان شاهد حرفهایمان در اختیار می گذاریم تا نشان دهیم که با توجه به شرایط سالن، ما قسمت پشتی دو دروازه تیم ها را خالی می گذاریم. مگر اینکه تعداد تماشاگران به قدری باشد که مجبور شویم.
وی افزود: من ارتباط خوبی با سرپرست تیم فرش آرا دارم که قبل و بعد از بازی مراوده خوبی با ایشان داشتیم . ما یک باشگاه حرفه ای هستیم با تماشاگران حرفه ای که قبل از هر بازی در جلسه ای بین کانون هواداران و لیدرای باشگاه رفتارها و شعارها هماهنگ شده و همه چیز قبل از بازی تحت کنترل است. اگر یکی از تماشاگران هم تخلفی کند و رفتار بدی داشته باشد قبل از این که حریف اعتراض کند، خودمان سریعا اقدام می کنیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امید شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

کلا مجید مرتضایی نمیخواد قبول کنه خودش باعث نتیجه نگرفتن تیمش هست
ایشان صابقه ی حتی ۱ قهرمانی در لیگ استان خراسان هم ندارن چگونه سرمربی لیگ برتر هستند

رضا شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰

سابقه = صابقه
اول دیکته تون رو قوی کنید بعد نظر بدید. ممنون

امید یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

من دیکته بلد نیستم شما که بلدی برو ببین این آقا تا حالا کجا مربی گری کرده جز تیم باباش ؟!!

علیرضا شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴

آقای عراقی زاده احتمالا در سالن تشریف نداشتن و شایدم پارسال و امسال کلا به خاطر عرق اصفهانی بودنشون تماشگران پشت دروازه رو ندیدن!!!!!!!!!!!