کد خبر : 10221
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 - 13:41
دسته‌بندی نشده
-

مرتضایی: در دوئل دروازه بانها باختیم

مرتضایی: در دوئل دروازه بانها باختیم
مجید مرتضایی سرمربی تیم فرش آرا مشهد از برخی هواداران گیتی پسند که به دروازه بان این تیم فحاشی کرده اند گله مند است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد که با نتیجه ۵-۱ در مقابل گیتی پسند اصفهان مغلوب شده است در مورد این بازی گفت: دیدار امروز دوئل گلرها بود و ما در واقع این نبرد را واگذار کردیم. به جرأت می توانم بگویم موقعیت ها برابر بود و در مجموع بازی به صورت مساوی توپ و زمین و موقعیت در اختیار تیم ما بود اما تجربه بازیکنان گیتی پسند در کنار عدم حضور فرهاد توکلی در ترکیب ما موجب باخت شد.

سرمربی فرش آرا در ادامه افزود:البته جریان های دیگری نیز در این شکست تاثیر گذار بود  و اتفاقاتی در این دیدار رخ داد که موجب تضعیف روحیه تیم ما شد. ما در خیلی از شهرهای کشور برای فوتسال رفته ایم اما همیشه این اصفهان بوده که از حضور تماشاگرانش به ضرر دیگر تیم ها استفاده می کند.

مرتضایی در پایان تاکید کرد:ماجرای این هفته هم در همین راستا بود که تعدادی از تماشاگران پشت سر دروازبان ما، با توهین‌ها و الفاظ و حرفهای ناشایست به او ، تمرکزش را برهم زدند. تا جایی که حتی ما مجبور شدیم در نهایت این دروازبان را تعویض کنیم تا از کسب نتیجه بدتر در امان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

صالح شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

جناب مرتضایی؟
چرا حرف های خنده دار میزنی؟مگه قراره دروازبان به اصتلاح ححرفه ای شما با ۴تا فوش ۵ گل بخوره؟!!
متاسفم واستون که این حرفو میزنین

taha شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵

اقا باز شما باختى گفتى نبود توکلى عامل باخت!!!
اقا ١خورده هم خودت باخت رو گردن بگیر !!!

هوادار شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

آقای مرتضایی ماهمه قبول داریم فرهاد توکلی بازیکن بزرگ وخوبیه اما اینکه دلیل نمیشه هربازی میبازی توکلی نبودش آقای مرتضایی توکلی رو نمیگرفتید امسال بهانه باختن روچه عاملی میدانستید؟

نام ... شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷

پشت هر دو تا دروازه اصلا تماشاچی نبود. فحاشی کجا بود بابا؟ حسین عظیمی دیروز روز بدش بود. همین…

مشهدی شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳

عیب نداره مجید اقا بازی برگشتی هم در کار هست جبران میکنیم.
از قدیم گفتن احترام احترام میاره اقایون به ظاهر فرهنگی ورزشی

1111 شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲

دوست عزیز هر باختی دلایل خاص خودش رو داره .حالا عوامل روحی و روانی هم موثره .

هوادار یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۰۵

۱۱۱۱ حرف شما درست اما تا میبینه کسی از بازیکناش نیس فورا اسم بازیکن غایب رو میاره بازی هفته اول رو هم به همشهریمون که باخت اون بازیم اسم توکلی رو اورد که این بازیکن نبود اخه مگه میشه یه بازیکن انقدر تو بازی تاثیر بذاره فوتسال یه بازی گروهیه نه فردی پس فردا خوشم میاد توکلی هم باشش بازم ببازه ببینم چه بهانه ای داره بازم

1111 یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

هوادار خوب یکی از دلایل نبود فرهاد توکلی یکیش بد بودن دروازه بان و یکیش تماشاگر و خوب قطعا نداشتن تاکتیک مناسب در نبود توکلی .به هر حال با انتقاد کاری درست نمیشه به خصوص شما که هوادار هستی.باید پیشنهاد سازنده بدیم .مثلا اینکه وقتی توکلی نیست از سیستم دیگه ای استفاده بشه

1111 یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

ضمنا همونطور که همه میدونیم دروازه بان ۷۰ درصد تیمه و نمیشه نبودن بازیکنان تاثیر گذاری مثل توکلی فرش آرا احمد اسماعیل پور گیتی وفایی ماهان و ……….رو ندیده بگیریم .

نام ... یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

آقای مرتاضی کاش شما هم مثل بازی هفته قبل در تبریز خودتان یا یکی از دوستانتان مخفیانه از این رفتار غیراخلاقی گیتی پسند فیلم عکس می‌گرفتید تا حالا آقایان منکر همه چیز نشوند!
درسته که پشت دروازه خالی است ولی افرادی که باید بروند میروند تا وظیفه خود را انجام دهند و نیز حتی از کمی آنطرفتر هم به راحتی میشه هرچی بخواهی به گلر حریف بگویی

صالح یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

آقای مرتضایی شما بدون داشتن هیچ صابقه ای در عرصه مربی گری فوتسال وقتی یه دفعه سر مربی میشی باید هم ازین بهانه ها بیاری چون کارتو بلد نیستی برادر