کد خبر : 10226
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 - 13:52
-

نعمتی:طیبی بود شاید نمی باختیم

نعمتی:طیبی بود شاید نمی باختیم
نعمتی سرمربی تیم فردوسی دلایل مختلفی را عامل شکست تیمش مقابل ماهان تندیس قم دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نعمتی سرمربی جوان تیم فوتسال فردوسی مشهد پس از شکست نزدیک مقابل صدرنشین لیگ برتر گفت : بازی بسیار سنگینی مقابل ماهان تندیس برگزار کردیم . رقابت با تیم با سابقه و صدر جدولی برای یک تیم تازه وارد نمی تواند آسان باشد اما ما واقعا این بازی را به بدشانسی مان باختیم . چندین موقعیت خوب ایجاد کردیم که با دلایل مختلف و خنده‌داری به گل تبدیل نشد. از تیرک گرفته تا بی دقتی و واکنش خوب دروازبان.

سرمربی فردوسی افزود:شاید بی تجربگی در کسب نتایج تاثیر گذار باشد اما من معتقدم ما بهای کم شانسی را می دهیم چون اگر فقط بحث تجربه بود در دقایق پایانی نمی توانستیم موقعیت خوب گلزنی ایجاد کنیم اما ما در همان لحظات موقعیت روی دروازه بدون دروازبان را از دست دادیم و نتوانستیم به گل تساوی برسیم.

نعمتی در مورد مصدومیت ستاره تیمش گفت: نبود مصطفی طیبی در این بازی دلیل شکست نبود چرا که جانشین های خوبی برای او داشتیم اما اگر در بازی حضور داشت شاید نتیجه به نحو دیگری رقم می خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

البته بازیهای قبلی مجتبی نصیر نیا گلهای اینجوری نخورده بود!!!!!!

نام ... شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷

فردوسی بهترین تیم ایران از همه لحاظ.اشالاه روز به روز بهتر میشه.

واقع بین شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰

خوشم مباد واکنش منفی هستی سرمربی ۵+۱ خوبه طیبی کلا آب پاکی رو و مصاحبه با همین سایت ریخت رو دستاوند که از انگاری اومده تیمتون وگرنه تیم وحیدشمسایی و حسین شمس میرفت هر کی جلو اینا کلاس میگذره عزیزتره خوبه تاحالا فقط گل به خودی زده و توپ خراب کرده

محمد یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۴۰

خداوکیلی گل گفتی دمت گرم. همین طیبی بود که تو مصاحبه همین سایت گفته بود از ناچاری این تیم اومده. خوشم میاد شماره ۸ و کاپیتانی رو گرفت تیمو وارد حاشیه کرد گل به خودیم زد حالا میگن اگه بود شاید نمیباختیم. نه آقای ۵+۱ اگه بود با اختلاف بیشتر قطعأ میباختید

خودم یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۰۲

این حرف یعنی آقای طیبی عاجزانه التماس میکنم تو تیم ما بمون خواهش میکنیم التماس میکنیم بگو ما هم خوبیم

نام ... یکشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۳:۲۶

به جای این حرفا فکر این باش که ۱۱ تا از بازیکنات انگیزه ای ندارن چون میدونن چه بهترین باشن و چه بدترین بهشون بازی نمیدی از اون طرفم به ۵ نفر اعتماد به نفس کاذب دادی که با توپ هرکاری بکنن حتی گل به خودی و همچنان ازشون تقدیر بشه که ممنون که با غیرت باختید(جالبه ها). متاسفم واسه اون ۱۱ نفر چون با موندن تو این تیم فقط آینده خودشونو خراب میکنن.