کد خبر : 10311
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1393 - 16:30
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: به نتایج سایر تیم ها کاری نداریم

شمسایی: به نتایج سایر تیم ها کاری نداریم
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: اینطور نیست که بازی‌های حساس‌مان را پشت سر گذاشته باشیم، دیدار با همه تیم‌ها برای ما حساس است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی در مورد کسب ششمین پیروزی تیمش مقابل فردوسی مشهد و ۱۸ امتیازی شدن ماهان تندیس اظهار داشت:‌ ما تلاش‌مان را ادامه می‌دهیم، می‌دانیم که حریفان سرسختی داریم که باید آنها را پشت سر بگذاریم، یک لغزش کافی است که جایگاه‌مان را از دست بدهیم، خصوصا اینکه تیم جوانی هستیم و آسیب‌پذیر. خاصیت فوتسال هم برد و باختش هست.

وی در مورد اینکه چه تدبیری را اندیشیده که تیمش دچار غرور نشود، تصریح کرد: بازیکنان ما به این خودباوری رسیده‌اند که با یکدلی و بدون غرور به کارشان ادامه دهند. ما هم در کادرفنی همه تجربه‌مان را به کار می‌گیریم که مشکلی پیش نیاید. بچه‌ها فهمیده‌اند که باید بجنگند و غرور در این میان جایی ندارد.

شمسایی ادامه داد: در بازی با دبیری جوان‌های‌مان گل زدند، اولاد قبا و زارعی که یکی متولد ۷۳ و یکی ۷۴ است. در اینکه داشتن بازیکنان بزرگ به تقویت روحیه هر تیمی کمک می‌کند، شکی نیست، ولی از جوانان‌مان هم در آینده بیشتر خواهید شنید.

سرمربی ماهان تندیس با رد این موضوع که تیمش بازی‌های حساسش در نیم فصل اول را پشت سر گذاشته، خاطرنشان کرد: بازی با هر تیمی برای ما می‌تواند حساس باشد. مثلا همین بازی با شهروند بااینکه در قم است اما یک بازی سخت برای ماست. هفته بعد هم با شهرداری ساوه بازی داریم که آن را هم بازی سختی می‌دانم. همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد. باید مسابقه با فردوسی را فراموش کنیم و از امروز روی دیدار بعدی‌مان با شهروند فکر کنیم. هر بازی یک تک فینال است و کاری هم به این نداریم که دیگر تیم‌ها چه کار می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا با توجه به نتایج خوب ماهان تندیس، به بازیکنان پاداش پرداخت شده یا نه، گفت: شرایط‌مان بد نیست. مسئولان تلاش‌شان را می‌کنند که مشکلی پیش نیاید. از وضعیت راضی هستیم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.