کد خبر : 10323
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1393 - 1:19
-

جلالی: بومی کردن تیم جواب داد/ تیم داری ماهان به نتیجه در لیگ بستگی دارد!/ میزبانی خوب مشهدی ها را جبران می کنیم

جلالی: بومی کردن تیم جواب داد/ تیم داری ماهان به نتیجه در لیگ بستگی دارد!/ میزبانی خوب مشهدی ها را جبران می کنیم

امیر جلالی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران،ابتدا از میزبانی تیم فردوسی مشهد در بازی هفته ششم لیگ قدردانی کرد و گفت: من در حال حاضر خارج از کشورم ولی اخبار به دستم رسیده است. عوامل تیم از میزبانی فردوسی تعریف زیادی کردند و می خواهم از این طریق از باشگاه فردوسی

امیر جلالی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران،ابتدا از میزبانی تیم فردوسی مشهد در بازی هفته ششم لیگ قدردانی کرد و گفت: من در حال حاضر خارج از کشورم ولی اخبار به دستم رسیده است. عوامل تیم از میزبانی فردوسی تعریف زیادی کردند و می خواهم از این طریق از باشگاه فردوسی مشهد تشکر کنم. ان شا الله زمانی که آن ها به قم آمدند، جبران خواهیم کرد.

وی درباره عملکرد چشم گیر تیم ماهان تندیس در لیگ برتر اظهار کرد: معتقدم کسب ۶ برد در ۶ بازی و صدرنشینی تیم حاصل زحمات مدیریت جدید، کادر فنی و بازیکنان است. از تدارکات تیم گرفته تا سرمربی و مدیرعامل، همه زحمت کشیده اند که این نتیجه رقم خورده است. ما امسال پی بردیم که بومی کردن تیم واقعا نتیجه می دهد. این توصیه را به سایر تیم ها هم می کنم که از بازیکنان بومی خودشان استفاده کنند.

مالک باشگاه ماهان تندیس قم اضافه کرد: امسال به جای اینکه بازیکن بگیریم، چند بازیکن هم از دست دادیم.دانشور، وزیر زاده، کوهستانی و دهقان از تیم جدا شدند و ما نیز به جایشان بازیکن امید اضافه کردیم. خدا را شکر که تا الآن جواب داده و امیدواریم این نتایج تا آخر فصل ادامه داشته باشد. امسال واقعا پی بردم که اگر تیمی بیش از اندازه هزینه کند، توقع ها از آن تیم بالا رفته و نتیجه عکس می دهد. در تیم ما بیشتر از دو-سه بازیکن شاخص نداریم.

جلالی همچنین در پاسخ به این پرسش که اخیرا شایعه شده، ماهان تندیس از سال آینده تیم داری نخواهد کرد، به fut5al گفت: ما امسال هم نمی خواستیم تیم داری کنیم و آخر فصل قبل تصمیم گرفتیم بمانیم. برای سال آینده هم هنوز تصمیمی نگرفته ایم. ادامه تیم داری ماهان تندیس به نتایج تیم در لیگ برتر بستگی دارد. بنابراین چون هنوز اول فصل هستیم نمی توانیم تصمیمی اتخاذ کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه ماهان تندیس در سال قبل کارنامه فوق العاده ای از خود به جای گذاشت.  ما در اولین سال باشگاه داریمان، پنج تیم دادیم که هر پنج تیم مقام قهرمانی کسب کردند. تیم فوتسال بزرگسالمان قهرمان جام حذفی ایران شد. تیم فوتبال بانوان، امید آقایان، و تیم های نوجوانان و تیم حاضر در جام رمضان هم به مقام قهرمانی رسیدند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

fv دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۵۱

آقای جلالی اذیت نکنید دیگه تازه یه تیم درست حسابی داره تو قم پا میگیره جون حاجی ناز نکن.
ماهان، قهرمان هم آسیا، هم ایران.

حسین دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

چطور تیم بومیه ؟ خودآقای جلالی که دو ملیتیه.امیر شمسایی که تهرونیه.مسلم اولاد قباد هم که همه می دونند بچه کجا است.یک جوری مصاحبه کنید که ادعا هاش قابل اثبات باشه.هرچند با قافیه تنگ شاعر شعر می سازه.

fv دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

منظورش بازیکنا بوده حسین آقا. تو این تیم فقط اولادقباد غیربومیه که اونم جزء نفرات اصلی نیست. بعدشم فوتسالو با تیم ماهان تندیس تو لیگ برتر شروع کرده و یه جورایی قمی حساب میشه. الکی جوش نزن تو اگه یه تیم تو لیگ پیدا کردی که مثل ماهان تندیس از هجده بازیکن هفده تا بومی داشته باشه و به غیر از اینا چندتایی بازیکن و مربی هم ترانسفر کرده باشه و در ضمن صدر جدولم باشه به من بگو.

قم مهد فوتسال ایران دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲

یه اولاد قباده دیگه!!! بعدشم تو قم داره رشد میکنه یه جورایی مسلم هم از خودمونه با اینکه بچه کوهدشته و از لرهای بامعرفت اونجا …

نام ... سه شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۴۲

دوست عزیز، مسلم اولادقباد محصول امیدهای ماهان تندیس هست، یعنی توی همین باشگاه به لیگ رسیده، و منظور این بوده که از استانهای دیگه بازیکن نیاوردن وخودشون تیم رو تغذیه میکنن

حسین دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶

قربونت برم آقای fv مگه مجبوره بلوف بزنه که شما ها هم بخواهید ماست مالی کنید.در عین حال در فوتبال دنیا بازیکن ها از چند ملیت مشکلی نداره.مثلا بارسلونا، منچستر، بایرمونیخ و…. تیم های دیگه تعداد زیادی بازیکن غیر بومی دارند و اشکالی هم نداره .مخصوصا وقتی بازیکن های مثل اصغر حسن زاده ، مهدی حسن زاده، محمد کوهستانی و محمد دهقان را هم به خارج از استان صادر کرده باشه.انشا اله علی شریفی افتخار قمی هم سال دیگه به بارسلونا ترانسفر می شه.

نام ... سه شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۴۰

شما فکر کن اولاد قباد نبود به جاش اصغر حسن زاده یا سعید تقی زاده یا محمد کوهستانی بودن یا اصلا هیچ کدوم اینا هم نبودن، مهم موجودیت فوتسال قمه که میتونه حتی بیش از یک تیم توی لیگ داشته باشه