کد خبر : 10376
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1393 - 12:10
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی:ریسک بزرگی را قبول کردم ولی ساوه پتانسیل زیادی دارد

خوراکچی:ریسک بزرگی را قبول کردم ولی ساوه پتانسیل زیادی دارد
سرمربی جدید تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: برای پر کردن جیبم به ساوه نرفتم بلکه هدفم کمک به جوانان این شهر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمود خوراکچی درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه اظهار کرد: من ریسک بزرگی را قبول کردم، ولی همانطور که می دانید در شهر ساوه فوتسال پتانسیل زیادی دارد. بازیکنان با استعداد و علاقه مند زیادی در ساوه حضور دارند که می توانند به ما کمک کنند.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی این ریسکم این بود که علاقه مسئولان فوتسال دوست سابق کور نشود؛ چراکه در از بین رفتن تیم شهرداری این فوتسال است که ضرر می کند. خوشبختانه تیم شهرداری یک مدیر ورزشی دارد که کاملا شرایط را درک می کند.

سرمربی جدید شهرداری ساوه در ادامه خاطر نشان کرد: قبل از آنکه با این تیم قرارداد ببندم از رضا عقابی سرمربی پیشین تیم رخصت گرفتم. من با عقابی در پرسپولیس همبازی بودم. او همین الان هم نقش پررنگی در تیم ساوه دارد و از تجربیاتش استفاده خواهم کرد.

خوراکچی درباره برنامه هایش در تیم شهرداری ساوه اظهار کرد: هدف من این است که پله پله جایگاهمان را در جدول تثبیت کنیم. من تاکنون دو جلسه با تیم تمرین کردم و در همین دو جلسه پیشرفت چشمگیر داشتیم!

وی با اشاره به دیدار این هفته شهرداری با تاسیسات دریایی و تقابلش با وحید شمسایی اظهار کرد: دیدار با تاسیسات و وحید شمسایی سختی کار ما را بیشتر کرده است ولی بخاطر همین سختی ها تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و می خواهیم مقابل تاسیسات در خور نام خودمان ظاهر شویم.

سرمربی شهرداری در پاسخ به این سوال که “تکلیف بازیکنان کنار گذاشته شده از این تیم توسط سرمربی پیشین، چه خواهد شد”؟ گفت: قبل از اینکه با شهرداری قرارداد ببندم مجتبی مریدی زاده و حمید واحدی به تیم برگشته بودند و حتی مقابل تیم های میثاق و منصوری بازی کردند. فقط ظریفیان در حال حاضر در تمرینات حضور ندارد که سعی می کنیم این بازیکن هم در آینده با برنامه ریزی به جمع ما اضافه شود.

خوراکچی همچنین درباره احتمال بوجود آمدن حواشی مدیریت شده و خارج از زمین که همواره در کنار مربیان تیم شهرداری وجود داشته است، اظهار کرد: با داشتن پیشکسوتان خوب قطعا از این حاشیه ها نخواهیم داشت. من از پیشکسوتان فوتسال ساوه دعوت کردم تا در یک اتاق هم اندیشی در کنار من حضور داشته باشند و من را تنها نگذارند. ضمن اینکه مدیری داریم که همه چیز را درک می کند و ورزشی است.

وی افزود: من در تیم شهرداری ساوه مدیر فنی هم بوده ام و حتی خود رضا عقابی هم از اینکه من به عنوان سرمربی انتخاب شدم، خوشحال است. مطمئن باشید تمام این مسائل را مرتفع می کنم و بعد با یک تیم قرارداد می بندم. اگر سر تا پای مرا طلا هم می‌گرفتند ولی احساس می کردم نمی توانم به شهرداری کمک کنم، قطعا به این تیم نمی آمدم.

سرمربی تیم شهرداری در پایان تاکید کرد: من به تیم شهرداری نیامده ام که جیبم را پر از پول کنم! من به این تیم رفتم تا به جوانان ساوه کمک کنم. امیدوارم همانطور که مدیریت باشگاه با انتخاب کادر فنی جدید به تیم شوک داد، تماشاگران هم با حضور در سالن و حمایت از تیم به ما شوک مثبت بدهند. فقط از هواداران می خواهم تا انتهای هر مسابقه صبر کنند و با تشویق هایشان به ما انرژی مثبت بدهند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عاشق خوراکچی م.ر دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

سلطان خوراکچی شک نکن موفق میشی مردم فوتسال دوست ساوه ایشالا به لطف خدا با تلاش کادر فنی مدیرت تیم غیرت بازیکنان حمایت شما تا آخرین ثانیه های هر بازی تیم روز به روز پیشرفت روحی روانی جسمی تاکتیکی خواهد داشت و ایشالا با حضور روانشناس مربی سلطان خوراکچی ~~~ ولاسکو فوتسال ایران~~~~ تیم شهرداری لقب شگفتی ساز لیگ رو در چند هفته آتی یدک خواهدکشید
به امید حمایت همه مردم از فوتسال و حمایت مردم خوش غیرت ساوه ازسلطان خوراکچی و تیم شهرداری شهر و استان خودشون
مربی یعنی: خورررررراااااااکککککچچچیییی

شهروند ساوجی دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵

آقای خوارکچی بونه که از الان دست یک سری افراد ازتیم کوتاه کنه تا تیم وارد حاسیه نکنند.

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹

انشاالله موفق باشی آقای خوراکچی.. شما از آقای عقابی هم باتجربه تر و هم متخصص تر در زمینه فوتسال هستید.
فقط یک مقدار کمتر مصاحبه کنید.. کمتر در مورد مسائل اظهار نظر کنید..