کد خبر : 10366
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1393 - 10:17
-

فخیم:تاکتیک ۴ تعویضه تیم را به هم می‌ریزد !

فخیم:تاکتیک ۴ تعویضه تیم را به هم می‌ریزد !
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز با بیان اینکه مهمترین دلیل افت و خیز و نتیجه نگرفتن این تیم تاکتیک "4 تعویضه" است، گفت: این سیستم و تاکتیک با خصوصیات باشگاه‌های ایرانی نمی‌خواند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد فخیم درباره شکست پر گل تیم دبیری در هفته ششم لیگ برتر فوتسال و خداحافظی حسین شمس در رختکن بعد از این بازی، اظهار کرد: یک مقدار توقعات از تیم دبیری بالا رفته و همه از ما برد می‌خواهند. ما بازی برابر پایاسازه را خوب شروع کردیم و حتی گل اول را هم زدیم ولی چون تیم به تعویض‌ چهار نفره عادت ندارد، دچار مشکل شدیم.

وی افزود: تاکتیک “۴ تعویضه” تیم را به هم می‌ریزد و همه از شرایط بازی دور می‌شوند. بعد از چهار، پنج دقیقه بازی سرمربی تیم چهار تعویض همزمان انجام می‌دهد. در حالی که ترکیب‌ها مکمل هم نیست و تیم دچار مشکل می‌شود.

بازیکن تیم دبیری درباره اینکه این سیستم هم توسط خسوس کاندلاس در تیم ملی پیاده می‌شود، تاکید کرد: بحث تیم ملی فرق دارد. در تیم ملی ۱۲ بازیکن با انگیزه و هم سطح حضور دارند ولی در باشگاه اگر یک بازیکن هم خوب نباش، سه نفر دیگر را هم خراب می‌کند. بنده خدا حسین شمس هم در تیم ملی همین سیستم را پیاده می‌کرد. در حالی که این تاکتیک نباید در باشگاه‌ها پیاده شود چون با خصوصیات ایرانی‌ها نمی‌خواند و در ایران جواب نمی‌دهد!

فخیم در پاسخ به این سئوال که “آیا بازیکنان این موضوع را به حسین شمس یادآوری کرده‌اند یا خیر”؟ گفت: بله، من با آقای شمس صحبت کردم و قبلا هم به او گفته بودیم این سیستم در ایران جواب نمی‌دهد. ما هر موقع این تاکتیک را اجرا نکردیم، پیروز شدیم. در بازی با گیتی پسند در مجموع با هفت بازیکن بازی کردیم و دیدید که این تیم را شکست دادیم. جلوی تاسیسات دریایی هم همینطور. ولی وقتی ۱۱ بازیکن بازی می‌کند به مشکل می‌خوریم.

بازیکن تیم دبیری در پایان با بیان اینکه حسین شمس پس از بازی با پایاسازه در رختکن از بازیکنان و مسئولان تیم خداحافظی کرده بود، گفت: خوشبختانه باشگاه به همکاری‌اش با شمس ادامه می‌دهد و امیدوارم تیم به روند خوب سال گذشته برگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

خوب خودت مربی شو دیگه شمس رو واسه چی میخواین

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

به به استاد تاکتیک بگو چرا تیم نتیجه نمیگیره به. خاطره داشتن مربیان مثل شما و جواد اصغری و قاسمی . . .
افسوس به افشین دبیری که تیم داده دست شماها به خاطره جمع کردن رای …

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

شمس ۴ ساله عادت کرده تو ۱۰ تا تیم باشه و ۱۰ جا پول بگیره معلومه نمی تونه تمرکز داشته باشه!

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷

اصغری مقدم سرمربی شد….

فوتسالی سه شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

اصغری مقدم هم مدرک مربیگری داره هم دانش فوتسالی….از نظر فنی هم عالیه…میتونه مربیه موفقی باشه…خیلی وقت بود که مسولان دبیری میخواستن اصغری مقدم سرمربی دبیری شه که خداییش هم خیلی زحمت کشیده واسه دبیری..