کد خبر : 10371
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1393 - 10:55
-

مرتضایی:تماشاگران و لیدرها مشغول توهین به عظیمی بودند /جوابیه و فیلم اهانت به بازیکن فرش آرا

مرتضایی:تماشاگران و لیدرها مشغول توهین به عظیمی بودند /جوابیه و فیلم اهانت به بازیکن فرش آرا
سرمربی فرش آرای مشهد همچنان از هواداران اصفهانی گلایه دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از دیدار هفته گذشته فرش آرا و گیتی پسند در اصفهان و حواشی به وجود امده توسط تماشاگران منتسب به باشگاه گیتی پسند،جناب عراقی زاده (قائم مقام باشگاه گیتی پسند )حوادث رخ داده بر روی سکو های سال مخابرات و حین انجام بازی فرش ارا و گیتی پسند را تکذیب کردند.در اینجا جوابیه مجید مرتضایی (سرمربی باشگاه فرش ارا ) و همچنین فیلم توهین تماشاگران اصفهانی را در صفحه اپارات باشگاه فرش ارا میگذاریم تا از حق باشگاه مشهدی دفاع کرده باشیم.
به نام خدا
با عرض سلام خدمت آقای عراقی زاده قائم مقام محترم باشگاه گیتی پسند اصفهان.
از اینکه مسئولین آن باشگاه محترم با هدف سامان دادن هواداران خود به این بخش از ورزش حرفه ای علاقه نشان داده و به نظر می آید و تمایل دارند همچون باشگاه علم و ادب مشهد و بعد آن همانند باشگاه فرش آرا عنوان بهترین هوادار کشور را بدست آورند و اینکه به جز قهرمانی به مسائل دیگری نیز اهمیت می دهند جای بسی خوشحالی است امیدواریم که در رسیدن به این هدف مهم موفق باشید. اما چند نکته در ارتباط با مصاحبه که از قول شما عنوان شده بود قابل ذکر است که خدمت تمامی اهالی فوتسال عرض میگردد:
۱-در ابتدای مصاحبه از قول شما آورده شده که :
((همانطور که ایشان در مصاحبه گفته اند روز بد دروازبانشان بوده و صحبتهایشان در مورد تماشاگران ما کذب محض است.))
به کاربردن کلمه کذب محض برای فردی که سالیان سال به عنوان معلم در آموزش و پرورش و مدرس مربیان فوتبال این کشور مشغول فعالیت بوده بسیار سنگین است . امیدوارم این گفته از شما نباشد زیرا گفتار صادقانه سرلوحه ماست . در اینجا توضیحی لازم است که خدمت تمامی دوستان عرض گردد. خبرنگار محترمی که صحبتهای بنده را انعکاس دادند برداشت خود را از این سخنان منعکس نموده و بر طبق روال موارد قبلی استنباط ایشان این بوده که منظور بنده از صحبت و توهین به چند تماشاگر در پشت دروازه ما بر میگردد که پس ازتماس با ایشان این متن در مصاحبه اصلاح گردیده ضمن اینکه در سایت باشگاه فرش آرا که معمولا منبع اخبار حقیقی باشگاه در نظر گرفته می شود از ابتدا سخنی از صحبت چند تماشاگر در پشت دروازه نبود . واضح و مبرهن است که هر شخص معقولی میداند که با حضور آن همه دوربین اعلام حضور تماشاگران در پشت دروازه در حالیکه اینگونه نبوده جز رسوایی یک دروغ چیز دیگری نخواهد بود . صحبت من فراتر از این مسئله بود یعنی در طی نیمه دوم بازی, تمامی تماشاگران بالاتفاق به همراه لیدرهای محترم باشگاه مشغول توهین و تضعیف روحیه دروازه بان ما حسین عظیمی بودند که این گفته خیلی بالاتر از توهین چند تماشاگر پشت دروازه است و گلایه بنده از این بود که اینکار منصفانه نیست.
۲-سال قبل نیز در بازی با گیتی پسند در شهر اصفهان همین بلا سر اسماعیل عباسیان که در آن بازی گلر ما بود آمد و در آن بازی نیز انواع توهین ها و شعارها بر علیه ایشان انجام شد که در صورت تمایل جنابعالی میتوانید از آرشیو باشگاه خود تهیه نموده و صحت آنرا تایید کنید. همانطور که از قول شما نیز اشاره شده است :
((سیاست تماشاگران گیتی پسند فقط تشویق تیم خودی است و آقای مرتضایی بهتر است ضعف فنی را خودشان گردن گرفته و شرایط سالن را دلیل شکست عنوان نکنند.))
دقیقا بانقل قول انجام شده از طرف شما موافقم و به استحضار شما میرسانم این ضعف فنی ماست و باید گلر ما برای اینگونه حوادث که در هیج جای دنیا به جز برخی از شهرهای ایران انجام می گردد آماده باشد. او باید بداند و آماده باشد که ممکن است در شهری ،تمامی تماشاگران- و نه چند عده معدود- به طور مکرر بر علیه او شعار داده و حتی توهین نمایند و او بایستی در این شرایط از عهده کار خود برآید. به هر حال این یک واقعیت است و ما بایستی با آن کنار بیاییم.
۳-جناب آقای عراقی زاده من خودم شما را در سالن هنگام بازی دیدم برایم جای تعجب دارد که چگونه با وجود اینکه خود شما شاهد این قضایا بودید اما باز از قول شما این مطالب نگارش میگردد.ممکن است این مصاحبه شیطنت رسانه ای باشد چون باور این مطالب برای بنده سخت است.
دربخشی از مصاحبه از قول شما اینگونه نقل قول شده است:
((ما یک باشگاه حرفه ای هستیم با تماشاگران حرفه ای که قبل از هر بازی در جلسه ای بین کانون هواداران و لیدرای باشگاه رفتارها و شعارها هماهنگ شده و همه چیز قبل از بازی تحت کنترل است.))
اگر این حرف از قول شما صحت داشته باشد مسئولیت شما راسنگین تر خواهد نمود و اینگونه به نظر خواهد آمد که تمامی شعارها و توهین برعلیه دروازه بان ما حسین عظیمی که از ابتدای نیمه دوم در حالیکه نتیجه بازی دو بر صفر به سود گیتی پسند بود با هماهنگی جنابعالی و دیگر دوستان باشگاه گیتی پسند انجام شده است و تحت کنترل شما انجام شده است و اینگونه به نظر میرسد که لیدرهای باشگاه از شما خط گرفته اند که به عقیده بنده اینطور نیست .
۴-گلایه بنده از این است که با توجه به نقل قول آورده شده در زیر چگونه بود که خود شما در ارتباط با این شعارهای عنوان شده اقدامی صورت نگرفت.
((اگر یکی از تماشاگران هم تخلفی کند و رفتار بدی داشته باشد قبل از این که حریف اعتراض کند، خودمان سریعا اقدام می کنیم .))
۵-باشگاه گیتی پسند و بازیکنان خوب آن در سال قبل و در یکی از شهرها خود آماج همه گونه توهین و شعارها بودند که حتی ما را نیز متاثر نمود حال چگونه است که در شهر اصفهان نباید جلوی این شعارها گرفته شود. حتی برخی از دوستان به بنده عنوان نمودند که شما هم در بازی برگشت جبران کنید. اما سخن اینست که توهین به هیچ بازیکن و مربی کشور عزیزمان را برنمی تابیم و شدیدا با آن مقابله خواهیم کرد چه رسد به اینکه به بازیکن با اخلاق و حرفه ای همچون سپهر محمدی که تمام بازیکنان و مربیان ایران او را دوست دارند دستور توهین دهیم.
به همین دلیل است که سال گذشته به گفته اکثر مربیان و بازیکنان کشور فرش آرا بهترین هوادار و بهترین میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور را داشت.
۵-در بخش دیگری از نقل قول شما اینگونه عنوان شده است:
((تماشاگران اصفهان هیچ کاری به تیم حریف نداشته و تنها به تشویق تیم خودی می پردازند.))
این گفته صحت ندارد شاهد این مدعا فیلمی است که در این ارتباط تهیه گردیده و دراختیار شما مدیر گرامی و دیگر اهالی فوتسال قرار میگیرد . این فیلم که بخشی از شعارها وتوهین تماشاگران به دروازه بان ماست انواع شعارها را نشان میدهد که حتی در صحنه ای از این فیلم بازیکن و سرمربی محترم باشگاه گیتی پسند از تماشاگران با علامت دست میخواهد که به دروازه بان تیم ما توهین نکنند.از ایشان تشکر میکنم .
در پایان باز هم تاکید میکنم ما مربیان و بازیکنان بایستی خود را برای تمامی این شعارها و توهین ها آماده کنیم و در صورتی که با وجود این مسائل باز هم بازی را ببازیم این از ضعف فنی ماست. امیدوارم که بتوانیم این مشکل را حل کنیم .
جناب آقای عراقی زاده ، من اصلا در صدد عنوان این موارد نبودم و به خبرنگار محترمی که مصاحبه ما را منعکس نمود گفتم این شرایط منصفانه نیست و الا قصد بزرگ کردن این مطلب رانداشتم . باز هم از شما عذر خواهی میکنم و با توجه به وظیفه سنگین مربیگری تیم فرش آرا برای بنده فرصت مطالعه و پاسخ دهی به این مسائل کم است و فقط بدلیل عنوان ((کذب محض )) که به نقل قول از شما آمده بود مرا برآن داشت که از حیثیت خود دفاع کنم .
با تشکر مجید مرتضایی

******** گفتنی است این یادداشت به همراه فیلم زیر از سایت باشگاه فرش آرا اقتباس شده و صرفا دیدگاه پایگاه خبری فوتسال ایران نیست.********
(فیلم را میتوانید در این ادرس مشاهده کنید.
http://www.aparat.com/v/O2GcD

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

آقای مرتضایی و باشگاه فرش آرا لطفا در ارسال مدارک و پیگیری آن دریغ نکنید تا هم صحت صحبتهای شما مشخص شود و هم نقش آقایان روشن شود و هم وقتی می‌نویسیم که آقای عراقی زاده خود در سالن بود و دایم با گوشی و سیستم بیسیم بین ایشان و لیدرها و سایر عوامل سالن هماهنگی بود مسوول سایت مطلب را حذف نکند!

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

آقای عراقی زاده آقای باشگاه حرفه ای
اینجا که معنی کذب محض را دیدیم و شنیدیم!
هرچند اینها فقط چند مورد از اهانتها به گلر فرش آرا بوده که قابل پخش بوده!
لطفا میشه بفرمائید دیگر در چه موردی غیر حرفه ای هستید?

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

حیف آن نام گیتی پسند که توسط حاج ناصر جنتی مرد اخلاق و پسرانشان برای گروه انتخاب شد ولی توسط چند نفر در باشگاه داره تبدیل به گیتی ناپسند میشه!
با چه اهدافی وارد ورزش شدند و توسط افکار چند نفر در باشگاه به کجا میروند!!!!

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

ببخشید من فیلما کامل دیدم کجاش فحش توش بود؟؟؟؟؟

تماشاگر اصفهانی دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

ببخشید آقای مرتضایی این شعار ها را شما میگید فحش پس تماشاگر بیاد بگه عظیمی دست طلایی اونوقت خوبه .این شعار ها کدومش فحشه .عقب برو جلو برو یا سوراخه از نطر شما فحشه

رضا دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

شما متن رو بخون ببین کجاش گفته فحش دادن. به ماهم بگو ما که هرچی خوندیم ندیدیم نوشته باشه فحش دادن

سعید دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

با سلام وعرض اذب خدمت جناب مرتضایی
اولا قبول دارم که در مشهد بیشتر اوقات اخلاق رعایت میشه خصوصا رو سکوها
در ثانی بنده داخل سالن بودم وضمن تاکید براخلاق مداری متاسفانه گفتار شما را تصدیق نمیکنم و در فیلم هم چیزی مشاهده نشد

هوادار فرش آرا دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

سلام و عرض ادب به شما دوست عزیز
فیلم رو من هم شنیدم چون برای مشاهده نبود بلکه برای گوش کردن بود.
به نظر شما وقتی دویست نفر باهم میگن عظیمی … یعنی چی یعنی خیلی مودبانه و براساس اخلاق مداری خط گرفتند. چرا کاپیتان تیمتون داره دست تکون میده که تماشاگران توهین نکنند. این در چارچوب اخلاق مداریه. جای ما این کار غیر اخلاقیه

هواداران فرش آرا دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

آقای مرتضایی در اخلاق و منش پهلوانی شما شکی نیست. خودتان را درگیر جو سازی چند نفر معلوم الحال نکنید.
با ارزوی موفقیت در بازی جمعه.

بی نام... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

بازی رفت سال قبل ۷ گل خوردن
بازی برگشت تومشهد ۴ تا
الان هم ۵ تا
این عملکرد سرمربی این تیم هست که فقط دنبال بهانه و مقصر میگرده

عادل دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰

متاسفانه همین روش ها ست که فوتسال را نابود کرده….سال هاست در ساری وساوه و اصفهان همین اتفاق رخ میدهد و بانی دوری مسئولین و عدم حمایت انها از فوتسال میشود!!!
دوری از پخش زنده برای همین کار هاست….
چرا اصفهان علاقه ای به پخش بازی هایشن ندارد؟؟
خب با این فیلم مشخص شد!!!!

هوادار اصفهانی سه شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۴۵

آقای مرتضایی آیا از نظر شما عطیمی سوراخه فحشه پس ورزشگاههای دیگر چه؟

محمد رضا زیاری سه شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

عظیمی سوراخه فحش نیست….زشت تکذیب مدام مسئولین گیتی ست که میگویند هیچ کسی حرفی نزده!!!
زشت هماهنگی پیش از بازی برای هتاکی ست ..آن هم با خود مسولین گیتی…