کد خبر : 10385
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مهر 1393 - 16:14
دسته‌بندی نشده
-

نجاریان:داور رعایت حال کسوت و اسم تاسیساتی ها را کرد/تماشاگران کوچکترین نقشی در تنش ها نداشتند

نجاریان:داور رعایت حال کسوت و اسم تاسیساتی ها را کرد/تماشاگران کوچکترین نقشی در تنش ها نداشتند
مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در مورد اتفاقات رخ داده در بازی تیمش با تاسیسات دریایی تهران توضیحاتی ارائه داد.

سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد اتفاقات رخ داده در بازی این تیم با تاسیسات دریایی تهران توضیحاتی ارائه داد.

نجاریان گفت: وقتی داور یک پنالتی دوم به سود ما گرفت به دلیل اعتراض تاسیساتی ها بازی متوقف شد و تعدادی از عوامل ما و تیم حریف داخل سالن شدند و جو بعد از یک ربع آرام شد.در این درگیری ها تماشاگران هیچ دخالتی نداشتند و شلوغی زمین برای اطرافیان دوتیم بود.

مدیرعامل شهروند ادامه داد: داور می توانست بعد از درگیری ها و آرامش شدن جو و شروع دوباره بازی دو پنالتی برای ما بگیرد یک پنالتی دوم و یک پنالتی اول که خطای هند واضح بازیکن حریف را درون شش قدم نگرفت.فکر می کنم داور رعایت حال کسوت و اسم آنها را کرد که به سود آنها سوت زد.

نجاریان ادامه داد: بازیکنان تاسیسات با حرفه ای گری بازی را خواباندند تا جو به سود آنها شود و داوری را هم به سود خود کردند و داور هم برای اینکه در این درگیری ها کاری کند جواد منتظر و حمید احمدی را اخراج کرد در حالی که به نظر من این دونفر بدشانس بودند که اخراج شدند و قرعه به نام آنها افتاد و گرنه افراد دیگری باید اخراج می شدند.

مدیرعامل شهروند تصریح کرد: هم برخی از مسئولان تیم ما و هم برخی از تاسیساتی ها تلاش زیادی کردند تا جو آرام شود اما برعکس برخی ها هم دوست داشتند شلوغ کنند که شاید به هدف خود هم رسیدند.به طور کلی تاسیسات روی حرفه ای گری و تجربه خود این بازی را برد و حق ما شکست نبود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

دو سه ساله به خاطر عضویت در کمیته فوتسال به زور سهیمه ساری حتی با سقوط نگه می داری ، کس صداش در نیومئه به جای اینکارها برو ضعف فنی تیمت رو بر طرف کن.

امین محمودی سه شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

فوتسال مازندارن و حتی ایران مرهون زحمات نجاریان است

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

پس اون هایی که به داور و نظری و شمسایی فحش رکیک می داند همه مسئولین تیمتون بودند؟!!!

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵

با سلام من متعقدم که تیم ساری تماشاگران بی شماری داره اما هدایت شده نیستن من در سالن دیدم شوع آشوب از سوی جواد منتظر بوده ومدیرعامل تیم شهروند به موضوع دامن زده آخه تیمی که ۳بر۱ جلویه چه نیازی به جنجال داره وداور از دقیقه ۸نیمه دوم ۵خطاه میکنه ودونقطه پنالتی در کمتر از ده پانیه میگره بازم داور به نفع تیم تاسیساته آخه حرفی بزنید که بامنطق جور دربیاید وتماشاگران از اول به نظری فحش ندادن .نظری یک بار هم معترض نشد وجواب نداد اگه این سیاست واستراتژی تیمتون آخر وعاقبت نداره دوست من فرافکنی حدی داره شما مسئولین انتظامی بپرسید به آقای نجاریان تذکر دادن که جورا متشنج نکنید ودر جواب آقای نجاریان گفت بزارید ما کارمون را بکنم

علی عبدی دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳

اگر شعارهای تماشاگران مشکل نداشت پس چرا شبکه مازندران اون ها رو پخش نکرد ؟ آیا تیم حریف به تماشگرهای شما توصیه کرده بود به همه فحش بدن تا به اهدافشون برسن؟!!!

علی عظیمی دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

به نظر من تیم ساری نه مشکل بازیکن داره نه مشکل مربی چون در این سه سال همه این افراد تغییر کردند و با زه نتیجه نگرفتن از حیدریان و صالح و ابطحی و حیدریان و ..
این تیم مشکل مدیریتی داره
مشکلی که باعث میشه به جای اینکه حقشون رو تو زمین و به لحاظ فنی بگیرن دنبال امتیاز از حاشیه سازی باشن.

نام ... سه شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲

قربون دهنت.این آقا یه تیمو نمیتونه اداره کنه موندم مردم چطور رای دادن شورای شهر شده!!!!!!!!!!!!

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷

کاش تو سالن بودید و می دیدن این آقای نجاریان کادر تاسیسات را به چه نحو جالب و خیلی محکم به بیرون سالن هدایت می کرد!!!!!!

سامان ویسی دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

راست میگه چون تماشاگران به همه پیشکسوت های تاسیسات و داور فحش های بالای ۱۸ سال دادند.

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱

زنده باد حاج سعید چشم دشمنا کور

نام ... دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

همه مدیران وبازیکنان فوتسال از سالن سید رسول بخاطر استاندارد نبودنش گله مندن وهر سال قول میدن که سالن دیگری برای برگزاری مسابقات مد نظر دارن ولی در آخر آقای نجاریان وتو میکنه چون تیمش به لیگ سقوط میکنه تعداد تیم ها در سال بد افزایش میده وتیمش هرسال برای آغاز لیگ برتر جمع جور نمی کنه لیگ رل ۴۰روز به تعویق میاندازه شما نگاه کنید اگر لیگ امسال سر موعد درنیمه دوم مرداد برگزار میشد آیا ساری در لیگ برتر تیمی داشته آنقدر لیگ به تعویق انداخته تا از فشار ونفوذ بهروان تیم اصفهانی راخریده است وقتی تیمش جمع وجور شد بازی ها را شوع کردن چون ایشان تافته جدا بافته

فقط نجاریان سه شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

این کامنت هایی که علیه سعید نجاریان میاد همه نشان بغض آلودگی از شدت حسادت هست. به قول یکی از سیاسیون اینقدر کامنت بدین تا کامنت دونتون بترکه خخخخخخخ

فقط منصوری قرچک چهارشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

سلام
من به عنوان طرفدار شهید منصوری در بازی تیمم با ساری در اون شهر حضور داشتم کوچکترین توهینی نه به ما نه به بازیکنا شد شما یقین بدونید حتما تماشاگرا تحریک شده اند درضمن تیم ساری مدیون مدیر عاملشه الان تیم داره