کد خبر : 10451
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1393 - 12:30
-

ایازی:صدرنشینی در هفته ششم به معنای کسب قهرمانی نیست

ایازی:صدرنشینی در هفته ششم به معنای کسب قهرمانی نیست
دروازه‌بان تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: صدرنشینی در هفته ششم به معنای کسب قهرمانی نیست و نباید از حالا درباره قهرمان لیگ بر‌تر فوتسال اظهار نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسعود ایازی اظهار کرد: ماهان تندیس امسال بر خلاف پیش بینی‌ها در لیگ بر‌تر نتایج خوبی گرفته اما اینکه بخواهیم ماهان را از حالا قهرمان لیگ بر‌تر فوتسال بدانیم ساده لوحانه و غیرمنطقی است.
وی گفت: نتایج خوبی امسال به همت بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران به دست آمده است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و حفظ این شرایط به تمرکز تیمی در ادامه لیگ بستگی دارد.
دروازه‌بان تیم فوتسال ماهان تندیس افزود: صدرنشینی در هفته ششم به معنای کسب قهرمانی نیست و نباید از حالا درباره قهرمان لیگ بر‌تر فوتسال اظهار نظر کرد اما برای کسب این عنوان تا آخرین هفته می‌جنگیم.
ایازی درباره احتمال دعوت شدنش به تیم ملی فوتسال از سوی سرمربی اسپانیایی این تیم عنوان کرد: هر کسی دوست دارد به تیم ملی دعوت شود این، آرزوی هر بازیکنی است و در صورتی که کادر فنی من را بخواهد با تمام وجود در خدمت تیم ملی کشورم هستم.
وی درباره دلایل شروع مقتدرانه ماهان تندیس در لیگ بر‌تر تصریح کرد: امسال بر خلاف سال‌های گذشته تمریناتمان را به موقع آغاز کردیم و پیش از آغاز فصل به آمادگی نسبی و لازم رسیدیم در حالی که در فصول قبل معمولا در آغاز لیگ، هنوز در دوران آماده سازی به سر می‌بردیم.
دروازه‌بان تیم فوتسال ماهان تندیس بیان کرد: بازیکنان ماهان تندیس سال‌های سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و هماهنگی این نفرات با هم و حداقل تغییرات در ترکیب بازیکنان سبب شده، ماهان تندیس از نظر کیفی فوتسال زیبایی ارائه دهد.
ایازی درباره مدعیان قهرمانی لیگ بر‌تر گفت: تیم‌هایی چون گیتی پسند اصفهان، دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران تیم‌هایی هستند که می‌توانند مدعی اصلی قهرمانی باشند و حتی فرش آرای مشهد هم با وجود اینکه شروع خوبی در لیگ بر‌تر نداشته به واسطه ساختار حرفه‌ای و نفرات خوبی که دارد می‌تواند از تیم‌های مدعی لیگ باشد.
وی درباره دیدار هفته هفتم ماهان تندیس برابر شهروند ساری در قم خاطرنشان کرد: شهروند ساری شاید تیمی باشد که نتیجه لازم را کسب نکرده اما حتی در بازی‌هایی که شکست خورده، با اختلاف کمی مغلوب شده و حریف سختی برای تیم‌های مقابل بوده است و نباید این تیم را دست کم بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دلسوز چهارشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹

خداییش حقه این گلر نیست تیم ملی دعوت شه؟؟؟؟؟

هواداران ماهان تندیس چهارشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

عشق است ایازی بچه محلمون اذر-

محسن ناظری چهارشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳

فکر کردن تیمشون صدرنشین باید به تیم ملی دعوت بشه. اقا ایازی همچین خبرها نیست.

هوادار قم چهارشنبه , ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱

مسعود ایازی گلر خوبیه ولی نه در حد تیم ملی بزرگسالان ؛ هنوز خیلی راه داره ، و اینو بدونید خیلی ها توی قم حتی تو رده ی امید هستن که راحت میتونن همین الان برای تیم ملی بازی کنن

بچه قمی پنجشنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸

ایازی عالی ماشا الله به باغیرت قمی