کد خبر : 10523
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1393 - 20:35
-

شمسایی: خود شمس باید پاسخگوی اتفاقات دبیری باشد/هنوز هم می گویم تاسیسات مدعی قهرمانی نیست

شمسایی: خود شمس باید پاسخگوی اتفاقات دبیری باشد/هنوز هم می گویم تاسیسات مدعی قهرمانی نیست
مربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهارات جالبی را بر زبان آورد.

وحید شمسایی مربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی تهران امروز با پایگاه خبری فوتسال ایران به گفتگو نشست که مشروح آن از نظرتان می گذرد:

* بازی با شهرداری ساوه چطور بود؟

– بازی خوبی بود.فکر می کنم وقتی به تیمی شوک وارد می شود بازی با آنها سخت است چرا که بازیکنان می خواهند خود را به مربی جدید نشان دهند.از سویی فردی بالای سر شهرداری آمده که استاد بیرون آوردن تیم از بحران است.ما در این بازی با فکر بازی کردیم و مزد آن را با پیروزی در این بازی گرفتیم.

*با این روند باید تاسیسات را مدعی قهرمانی دانست؟

– من هنوز هم پای حرفم هستم و می گویم که ما برای قهرمانی نیامده ایم.ما امسال پتانسیل قهرمانی نداریم چون به تیمی که فصل قبل دهم شد تنها ۴ بازیکن می توانستیم اضافه کینم که یکی از این سهمیه ها خود من بودم که سوخت. پتانسیل ما قرار گرفتن در بین چهار پنج تیم اول است که امیدوارم این اتفاق بیفتد اما فصل بعد قطعا برای قهرمانی در لیگ و آسیا می آییم.

*خسوس این فصل اکثر بازی ها را دیده اما شما فصل قبل به روند حضور او در بازی ها انتقاد داشتید.الان چه نظری دارید؟

– فصل قبل خسوس زمانی آمد بازی دبیری را دید که سه روز قبل لیست بازیکنان را به کمیته فوتسال داده بود.اما راهی که الان در پیش گرفته ایده ال است چون الان موقع دعوت از نفرات برتر است و اینکار او شایسته است.الان خدا را شکر شرایط طوری شده که تیم خوبی در تهران وجود دارد که اکثر بزرگان برای تماشای بازیهای آن به سالن می آیند و این نوید روزهای خوبی برای فوتسال تهران است.

*تیم شما چند ملی پوش می تواند داشته باشد؟

– ما بازیکنان شایسته زیادی داریم. در تیمی که خسوس به چین برد سنگ سفیدی،مصطفایی،عباسی و ابراهیمی از تیم ما بودند.بازیکنان بزرگی مثل مصطفی نظری ،محمد زارعی و حمید احمدی هم داریم که برای ما عالی بازی کردند و می توانند به تیم ملی کمک کنند.

* درمورد صحبت های آقای افتخاری چه نظری دارید؟ اینکه گفته شمسایی هم مدیر تیم است هم مربی و هم بازیکن و نمی تواند حاشیه ها را جمع کند تا اتفاقات بازی ساری رخ دهد؟

– من در این باره با افتخاری صحبت کردم.به ایشان گفتم که تاسیسات مدیریتی قوی مثل دکتر منوچهری دارد که دارند در بعد نفت و گاز به این مملکت خدمت می کنند.مدیرانی صاحب سبک که حالا در ورزش و فوتسال هم خدمت می کنند.آنها قرار بود تیم را بفروشند اما ماندند اما حرف من این است که اگر خود آقای افتخاری هم در ساری بود نمی توانست کاری بکند.من مردم ساری را دوست دارم و بارها در این شهر بازی کرده اما تا به حال چنین جوی را ندیده بودم.آن اتفاقات برای من قابل هضم نبود.فضا به نحوی بود که خود گزارشگر تلویزیون گفت این بازی دیگر به درد تماشا نمی خورد و بازی قطع شد.حساب کار از دست همه خارج شده بود و افتخاری هم نمی توانست کاری کند.

*به عنوان سرمربی سابق دبیری در مورد شرایط این تیم و رفتن حسین شمس چه نظری دارید؟

– زمانی که من از دبیری رفتم به افشین دبیری گفتم که تنها کسی که می تواند با دبیری نتیجه بگیرد حسین شمس است.متاسفانه اتفاقاتی افتاد که این تیم در آسیا نتیجه نگرفت و از لحاظ روحی روانی به مشکل خوردند.من اکنون در جمع دبیری نیستم اما معتقدم باید به امثال دبیری با تمام وجود خدمت کرد و نباید این افراد دلزده شوند.خود شمس باید جوابگوی اتفاقات این تیم باشد نه من اما هنوز هم معتقدم گیتی پسند با بازیکنان خوب و مدیریت علی طاهری، ماهان تندیس با حضور امیر شمسایی،مس سونگون با مدیریت نجفی و بازیکنان خوبش و دبیری با مالکان و بازیکنانی خوب شانس های اصلی قهرمانی هستند.این را هم بگویم که تجریه چندین ساله من میگوید هیچ مربی و بازیکنی برای بردن آبروی خودش کم کاری نمی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.