کد خبر : 10582
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1393 - 15:42
دسته‌بندی نشده
-

اتفاق آموزنده داوری در بازی منصوری با مقاومت

اتفاق آموزنده داوری در بازی منصوری با مقاومت
داور سوم بازی منصوری با مقاومت نقشی کلیدی را در یکی از صحنه ها ایفا کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یک اتفاق جالب در بازی منصوری قرچک با مقاومت البرز می تواند کلاس داوری خوبی برای داوران فوتسال کشورمان باشد.ماجرا از این قرار است که در دقیقه ۳۸ بازی منصوری با مقاومت البرز و زمانی که تیم منصوری برای جبران گل خورده پاور پلی کرده بود،در فشار روی دروازه مقاومت، تیم حریف در دفع توپ، شوتی به سمت دروازه خالی منصوری می زند. در این حین دو داور بازی که در نیمه زمین مقاومت حضور داشتند از این صحنه به دور بودند.این توپ پس از برخورد به تیرک و برخورد با طاق دروازه در صحنه ای مشکوک روی خط فرود می آید که تشخیص گل بودن یا نبودن آن برای دو داور بازی که دور از این صحنه بودند دشوار بود.در این میان داور سوم بازی با تیزهوشی به تعقیب توپ پرداخته و روی خط حضور داشت و با نظاره دقیق این صحنه به داور بازی اعلام کرد که توپ گل نشده است تا مانع بروز جنجالی جدی در بازی شود. علی حفیظی داور اول این بازی از سید حسن موسوی داور سوم که این صحنه را دید تشکر کرد.این نشان می دهد که داوران سوم هم می توانند نقشی کلیدی در فوتسال داشته و گاه در تعیین نتیجه بازی نقشی کلیدی را ایفا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸

این عمل یک کار تیمی خوب بوده است که داوران معمولا از داور سوم خود میخواهند که در موقع استفاده از پاورپلیر جانشینان و خط دروازه را کنترل نماید.

قم مهد فوتسال ایران یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۰۲

احسنت به این آمادگی ذهنی داور سوم 🙂

فوتسالی ش یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۱۴

باید به این داور احسنت گفت و تقدیر بشه

ولی امجدی یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

آقای سیدحسن موسوی چندین ساله درسطح اول کشور قضاوت میکنه بازیهای زیادی رو ازایشون دیدم که بااقتدارکارکرده وهمیشه قضاوتهای عادلانه ای ازخودبه نمایش گذاشته امیدوارم کمیته داوران نگاه ویژه ای به داورانی که باقدرت کارمیکنند داشته باشه وهمچنین آقای غفاری که اعتقاد زیادی به روش تشویق وتنبیه داره این کار آموزشی آقای حسن موسوی رو بی جواب نذاره تا انگیزه ای باشه برای داوران جوان وانشاالله او هم به حقش که خیلی بیشترازاینهاست برسه.

داود گودرزی یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

احسنت به این داور باهوش و زرنگ

ب.م یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰

سید کارش درسته
حدود ده دوازده سال پیش که داوری را جدی شروع کرد، می دونستم یک روز یک داور بین المللی خوب و با کلاس جهانی خواهد شد.
در آینده از این داور ریزبین و نکته سنج بیشتر خواهیم شنید.