کد خبر : 10589
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1393 - 17:11
-

باغبانباشی:عدم مدیریت و برنامه ریزی باعث این نتایج گیتی پسند است/کشاورز بین مربی یا بازیکن یکی را انتخاب کند

باغبانباشی:عدم مدیریت و برنامه ریزی باعث این نتایج گیتی پسند است/کشاورز بین مربی یا بازیکن یکی را انتخاب کند
پیشکسوت فوتسال اصفهان عدم مدیریت را عامل نتایج ضعیف گیتی پسند دانست و از کشاورز خواست بین مربی و بازیکنی یکی را انتخاب کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد باغبانباشی درباره شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار کرد: در کمال تاسف این تیم تمرینات آماده‌سازی خود را از ابتدای فصل دیر آغاز کرد و نابه سامانی در این تیم از جمله سرمربیگری گیتی‌پسند از ابتدا وجود داشت.

وی افزود: این تیم هیچ برنامه‌ای از ابتدا برای آغاز لیگ نداشت و به صورت ناگهانی تشکیل شد و عدم هماهنگی بازیکنان این تیم موجب شده گیتی‌پسند روز به روز وضعیت بدتری پیدا کند و چنین نتایج ضعیفی بگیرد.

سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلو ادامه داد: عدم مدیریت و برنامه‌ریزی موجب به وجود آمدن این نتایج شده و فوتسال اصفهان که زمانی نماینده‌های بسیار خوبی داشت افت محسوسی پیدا کند.

وی با اشاره به تجارب دیگران در مربی بازیکن بودن، گفت: آقای شمسایی به عنوان مربی بازیکن در تیم دبیری تبریز نتیجه گرفت اما باید بگوییم حوادث و اتفاقات منجر به موفقیت شمسایی شد و این کار همیشه و برای هر تیمی جواب نخواهد داد.

باغبانباشی با بیان اینکه مربی بازیکن بودن در هر تیمی نیاز به تمرکز بسیار بالا دارد، افزود: خود من سابقه این کار را دارم و اینگونه بازی کردن موجب از دست رفتن تمرکز بازیکن – مربی می‌شود.

وی اضافه کرد: اطمینان داشته باشید در صورتی که وحید شمسایی یا محمد کشاورز به عنوان یا مربی یا بازیکن کار می‌کردند به طور قطع کارایی بهتری می‌توانستند در تیمشان داشته باشند.

پیشکسوت فوتسال اصفهان ادامه داد: من با بودن یا نبودن کشاورز در این تیم به عنوان مربی یا بازیکن مخالف نیستم و مشکل را در پذیرفتن این دو مسئولیت به صورت همزمان می‌بینم که کار غلطی است.

وی با بیان اینکه آقای کشاورز از بین بازیکن یا مربی بودن باید یکی را انتخاب کند، گفت: این موضوع روند کار را بسیار بهبود بخشیده و بار مضاعفی را که روی دوش این بازیکن مربی است را کم می‌کند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

باغبان یه دونه هستی هر وقت هم خواستی ببری با خودم باش…

حسن زاده از اصفهان شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳

این جور مربی ها درد فوتسال شهرشون رو ندارند ، بلکه دنبال جایگاه برای خودشون هستند!

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴

کشاورز !کشاورز حمایتت می کنیم!

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹

علت بدبختیه گیتی پسند خوده شما و امثال شما(مربیان اصفهانی) هستین وقتی ک به جوونای با استعداد اصفهانی اعتقاد ندارین و “””””میترسین “”””””و دقیقه ی اخر ک همه جا تیما بسه شده با نامردیه تموم میذارینشون کنار ونابودشون میکنین تا تیمی مثل گیتی با این همه هزینه و افتخار بره بازیکنای فسیلی ک هرکدوم دسه کم۱۰ساله باید بازنشسه میشدنا برداره بیاره چون امثال شما نذاشتن جوونه اصفهانی خودشو نشون بده.تیم ماهان تندیس با یه مشت بازیکن۷۱ -۷۲-۷۳-۷۴ و از استعدادای خود قم هستن و با کمتریییین هزینه از ۷ تا بازی هر ۷ تارو برده چون ی سیستم و مربیه با جراااااااااااات پشت این تیمه.
ب امیییییییییییید قهرمانیه ماهان تندیس و اثبات حقایق گفته شده

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳

مثل شما ها چی کار کردید برای فوتسال اصفهان!

ملايري شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷

امسال احمد باغبان با کاشی نیلو میاد لیگ برتر شک نکنید.

ملایر شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴

یه تعدادی مربی گذاشته کنارش این آقای کشاورز که اصلا در حد لیگ محلات هم نیستند به خدا
ایا را از کجا پیدا کردی مخصوصا اون یکیکه رو سکو ها میشینه

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۱۱

گل گفتی احمد اغبانباشی

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۱۳

حیف جوونای اصفهان که جایی تو تیم شهرشون ندارند باریکلا ب اعتماد مدیران قمی ب جوونهای شهرشون

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۳:۰۶

کسی که دو سه ساله یه تیم رو از لیگ یک نمیتونه بیاره بالا بهتره راجع به تیمهای لیگ برتری نظر نده.امثال این باغبانباشی حق بازیکنای زیادی رو ضایع کردن.هر سال با یه کادر فنی جدید کار میکنه و نمیتونه تیم رو بالا بیاره.پس مشخص میشه مشکل از خودشه.امسال هم که زیر نظر علی افضل کار میکنه شاید بتونه بلاخره یه تیم رو به لیگ برتر بیاره.همه هم میدونن همه کاره افضله.

milad یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

احمد باغبانباشی آدم بزرگیه فقط کافیه یه نگاهی به افتخاراتش چه در فوتبال یا فوتسال بکنید در مورد همچین کسایی نمیشه به راحتی نظر داد وانتقاد کرد من یه سال با این مربی کار کردم اما الان جایی در تیم امسالش ندارم و این تقصیر احمد باغبانباشی نیست بلکه خودم لیاقتشو نداشتم کسایی که از باغبانباشی انتقاد میکنن بهتره رو کاره فنیه خودشون تمرکز کنن تا آنقدر خوب باشن که کسی جرات نکنه اونارو بذاره کنار.

... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

تمریناتی که اقای احمد باغبانباشی میده واقعا لذت بخشه به امید خدا امسال کاشی نیلو لیگ برتره

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

دستیار علی افضل در کاشی نیلو هم شد افتخار؟؟؟؟

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

باور کنید امسال هم بااین کادر به لیگ برتر نمیاد شاهنامه آخرش خوشه بشینیدوتماشا کنید.

مربی و بازیکن اصفهانی سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۴۳

از قدیم میگند یه سوزن به خودت بزن ی جوالدوز به مردم …
جناب آقای احمدرضا باغبانباشی عزیز
یقینا افتخارات شما در زمان بازیکنی برای اصفهان در فوتبال و فوتسال کشور برکسی پوشیده نیست. اما در عرصه مربیگری عملکرد مناسبی نداشته اید.
به اعتقاد من بهتر است جنابعالی بجای انتقاد از دیگران٬ عملکرد خودتان را بررسی کنید که چرا سه سال پیاپی نتوانستید باعث موفقیت تیم خود شوید؟؟؟
اول از همه مربیان کنار شما افراد لایق و کابلدی نیستند و بارفاقت وارد کار شده اند.
مورد بعدی انتخاب بازیکنان جوان از سوی شما و بستن قرارداد به هر نحوی است. آنهم باوجود اینکه شجاعت بازی دادن ب آنها را ندارید.

موفق باشید دوست من

نام ... سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۷:۴۰

اگه مربی بود تو یک قدمی لیگ برتر بازی بردرو با اون تایم بیموقع جلو تیم حسین شمس با باخت عوض نمیکرد مربیگری فقط حرف زدن و کامنت گذاشتن نیست…….