کد خبر : 10535
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1393 - 9:45
-

دبیری:گویا امسال سال ما نیست/در حال تصمیم گیری برای کناره گیری از لیگ هستیم!

دبیری:گویا امسال سال ما نیست/در حال تصمیم گیری برای کناره گیری از لیگ هستیم!

مالک باشگاه ورزشی دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازیکنان ما با آمادگی کامل در این بازی حاضر شده بودند و بازی خوبی از خود ارایه دادند و در واقع پیروزی حق ما بود ولی به دلیل چند اشتباه بازیکنان نتوانستیم بر تیم فرش آرا غلبه کنیم. افشین دبیری ادامه داد:

مالک باشگاه ورزشی دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازیکنان ما با آمادگی کامل در این بازی حاضر شده بودند و بازی خوبی از خود ارایه دادند و در واقع پیروزی حق ما بود ولی به دلیل چند اشتباه بازیکنان نتوانستیم بر تیم فرش آرا غلبه کنیم.

افشین دبیری ادامه داد: شرایط و اتفاقات هفته گذشته از جمله استعفای حسین شمس سرمربی تیم دبیری از نظر روحی بر تیم ما اثر منفی گذارده بود و امیدوارم اگر در لیگ بودیم در هفته های بعد شاهد بازیهای بهتری از تیم در ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشیم.

مالک باشگاه دبیری تاکید کرد: به عنوان بخش خصوصی ۱۳سال در فوتسال سرمایه گذاری کرده ایم و ریالی هم بابت اسپانسری دریافت نکرده ایم چون عشق و علاقه ما تیمداری در فوتسال بوده است اما امسال بعد از ناملایمتی هایی که با ما در حین مسابقات جام باشگاههای آسیای و همچنین در داخل لیگ از سوی همه عوامل همچون بازیکن، داوری و رسانه ملی و … صورت گرفت، در حال تصمیم گیری برای ماندن یا نماندن در ادامه لیگ هستیم.

دبیری با بیان اینکه این فصل اتفاقات به سود ما نیست و به قولی امسال سال ما نیست از داوری بازی تیمش با فرش آرا گلایه کرد و گفت: داوری به خصوص در نیمه دوم بسیار بد بود و ناظر داوری هم توجهی به این اتفاقات نداشت. به گمانم داوران برای زیارت آمده بودند و دنبال خرید سوغاتی بودند نه داوری چرا که تمرکز کافی نداشتند و سوتهای اشتباهی زدند.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا حضور شمس می توانست مانع از این شکست شود یادآور شد: آقای شمس بعد از بازی با پایاسازه در رختکن استعفاء کرده بودند و ایشان را به این ترتیب در این بازی در اختیار نداشتیم. در این بازی دکتر دبیری بر روی نیمکت ما بودند که تمامی مدارک مربیگری و سوابق لازم را در کارنامه دارند و به جرات می توانم بگویم با حضور ایشان وزن نیمکت ما امروز برابر فرش آرا سنگین تر از حریف بود.

مالک دبیری در خصوص اینکه تکلیف سرمربیگری دبیری چه زمانی مشخص خواهد شد؟ گفت: اگر هیات مدیره تصمیم گرفت که با این شرایط در لیگ بمانیم تا دوشنبه یا سه شنبه تکلیف این موضوع را هم مشخص خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

وقتی بازیکن ورازی نمی کنید پولشو نمیدید میفرستید شهرش دست خالی عاقبتش این میشه شمس بیچاره چوب ندونم کاریهای شما ادمهارو خورد در ضمن این اولشه روزای سیاه برای شما آدمها خیلی نزدیک
ا

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

سلام.و خسته نباشید خدمت اقای دبیری که تو این چند سال برای ورزش تبریز زحمات فراوانی کشیدن .
اقای دبیری از شما بعید است که فردی با دانشی مثل اقای شمس را کنار بگذارید تا حرف بازیکن شما به کرسی بنشیند
اقای دبیری شما بااین کار بازیکن سالاری را رواج می دهید این نتیجه مطلوبی برای شما وتیم شما نخواهد داشت

سعید شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

بزرگ شدی آقای دبیری ،شما وگیتی قهرمانیتون رو گرفتید.حالا دیگه نوبت دیگر شهرهاست،که تیم داوری وفدراسیون بهشون محبت کنند!!!

نام شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

با سلام آقای دبیری شما هیچ منتی برای شهر تبریز نداری چون تیمداری برای تبلیغ خودت برای شورای شهر کردی وهرچی داری از این فوتبال داری

نام ... شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

من یک اصفهانی هستم
از بیرون گود رفتن سرمایه داران علاقمند به ورزش و بخصوص فوتسال مثل آقایان دبیری جنتی شفیعی جلالی و ۰۰۰ و افرادی که قبلا در فوتسال بودند و رفتند اصلا خوشحال نیستم ولی بسیار بیشتر از این ناراحت میشوم که اکثر شما سرمایه داران علاقمند به فوتسال یا خودتان با خیلی قضایا آشنایی کامل ندارید و یا مشاور خوب و آگاه در کنار خود ندارید تا اولا هدفتان از ورود به ورزش را به خوبی مشخص کنید که آیا فقط به فکر مشهور شدن و استفاده از امتیازات این شهرت هستید یا میخواهید کار اصولی و زیر بنایی و پایدار انجام دهید?
دوما در این راه شماها اسیر افرادی متملق و چرب زبان میشوید که فقط دنبال منافع خود میشوند و اعتماد شما را جلب میکنند و اختیار خیلی کارها را در دست میگیرند و برای هر کار هم شماها را توجیه میکنند و در نهایت آنگونه که خود میخواهند عمل کرده و افراد را می آورند و چون اغلب برای شما هم نتیجه مهم است دست به هر کاری هم میزنندولی در اصل به دنبال منافع خود هستند!
لطفا نگاهی به این چند سال گذشته هر کدام از تیمهایی که با سروصدا و سرمایه کار کرده اند بیندازید و ببینید در کنار شماها عده ای خاص اعم از مسئولان باشگاه تا مربیان و بازیکنان و حتی گاهی تدارکات به چه منافعی رسیدند و به چه جایگاههایی رسیده اند و چه تغییرات شگرفی در امکانات زندگی آنان رخ داده و شاید در مقطعی نتایجی مورد پسند شماها گرفتند و شما هم مشهور شدید ولی به جز هزینه کردن و تن دادن به دردسرهای مختلف و گاه ناجوانمردانه چیزی برای شماها داشته است و چند نفر واقعا سالم کار کرده اند
از تیمهای منحل شده ای مثل پیمان تام ایرانخودرو شن سا فولاد ماهان فیروز صفحه و ۰۰۰
تا تیمهای مثلا سرمایه دار کنونی
بارها تیم شما هم بالا و پایین جدول بوده به لیگ ۲ رفته اید و قهرمان لیگ برتر هم شدید و به آسیا هم رفتید ولی امیدوارم بمانید و در ورزش حضور سالم و موثر و سازنده با مخارج منطقی و معتدل ولی به موقع داشته باشید و دیگر فریب چاپلوسی بسیاری افراد حاضر در ورزش را نخورید

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

سلطان حسین شمس رو دوباره برگردونین با هر شرایطی که میخواد سلطانه سلطان