کد خبر : 10580
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1393 - 12:06
-

شمس: بعید است به دبیری برگردم/دو بازیکن کم کاری کرده اند

شمس: بعید است به دبیری برگردم/دو بازیکن کم کاری کرده اند
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: دو بازیکن تیم در فصل جاری کم کاری کرده‌اند که من از باشگاه خواستم آنها را کنار بگذارد ولی چون به خواسته‌ام عمل نشد از سرمربیگری کنار کشیدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس  درباره وضعیتش بعد از کناره گیری از سرمربیگری تیم دبیری تبریز، اظهار کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. قرار است تا روز دوشنبه همه چیز مشخص شود ولی امکان اینکه برگردم بعید است.

وی تاکید کرد: الان باشگاه دبیری صحبت‌هایی برای کناره گیری از لیگ برتر انجام داده است. به همین خاطر هدف اصلی ما نگه داشتن تیم در لیگ برتر است. ما در فوتسال مرتب سرمایه گذاران خصوصی را از دست می‌دهیم و این جای تاسف دارد. به شخصه تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم دبیری از فوتسال فرار نکند!

سرمربی تیم دبیری درباره اینکه شرط اخراج دو بازیکن این تیم را مقابل مسئولان باشگاه قرار داده بوده است، گفت: من کلمه اخراج را به کار نبردم. گفته بودم دو بازیکن تیم را کنار بگذارند! چون آنها واقعا برای تیم مشکلاتی ایجاد کرده بودند. در طول فصل هم به درخواست باشگاه آنها را تحمل کرده بودم ولی در بازی با پایا سازه که منجر به شکست سنگین تیم ما شد، این بازیکنان مشکلات را به حداکثر رساندند که از تحملمان خارج شد.

شمس افزود: این دو بازیکن کاری کردند که باشگاه با مشکل مواجه شود. تقاضای من این بود که این بازیکنان از تیم کنار گذاشته شوند که باشگاه مخالفت کرد. برای همین اول آقای کردی از تیم رفت و بعد از آنکه مطمئن شدم باشگاه با درخواست موافقت نمی‌کند، من هم از سرمربیگری کنار کشیدم.

وی در پایان درباره اینکه “آیا منظورش از ایجاد مشکل توسط بازیکنان، کم کاری آنها بوده است”؟ گفت: بله، تعبیر شما درست است. به هر حال اگر تا دوشنبه تیم دبیری در لیگ ماندگار شد که همه چیز را خواهم گفت.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار تیم دبیری شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

اقای شمس شماافتخار ایران هستید ما دوست داریم شما را دوباره در تیم دبیری ببینیم
امیدواریم برادران دبیری تصمیم احساسی نگیرن وشما را به تیم برگردونن چون هنوز ۷هنفته از لیگ گذشته .

بی نام شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

استاد شمس براستی در این زمانه که همه نان را به نرخ روز میخورند و به خاطر مال دنیا با همه کس و همه چیز سازش میکنند کار شما قابل تقدیر و یک کار ارزشی است.باشد که مدیران ما روزی با مبارزه با بازیکن سالاری دوباره جایگاه اخلاق و جوانمردی را به ورزش ما بازگردانند.براستی از فرد تحصیلکرده ای مثل دکتر دبیری انتظار بیشتری میرفت که خودشان باید سردمدار مبارزه با بازیکن سالاری بودند ولی افسوس که مدیران ما به نتیجه بیشتر از محتوا اهمیت میدهند

فوتسالی شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳

حسین شمس منظورش کاملا مشخص هست آقایون دبیری
ایشون اصغری مقدم و فخیم رو کم بازی میداد و به بقیه هم اعتماد داشت اما دیروز تو تلویزیون دیدیم اصغری مقدم و فخیم بالای سی و پنج دقیقه بازی کردند و ماه عسل این بازی اشتباه اصغری مقدم بود که گل دوم و تساوی رو خوردید و اشتباه فخیم که گل سوم رو خوردید
خسته نباشید آقای دبیری ولی لطفا بجای اینکه بازیکن ساللری رو رواج بدید تو بقیه باشگاه ها کنار بکشید بهتره ممنون از حسین شمس که کوتاه نیومده و امیدوارم همیشه موفق باشه

نام شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۱

اقای شمس دست از این کارات بردار با لیدر مشهد حرف زدی که جواد اصغری و فخیم خراب کنه شعار بده ادم باید پیش خدا خراب نشه از خدا بترس به پسرت هم بگو اینقد پیام نذاره به کارش برسه

محمد شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳

آقای شمس دست از این حرفها بردار،تو خودت اولین عامل آبروریزی فوتسال در باشگاههای آسیا شدید.فخیم و اصغری مقدم سالها افتخار آفریدند

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

آقای شمس حالا دبیری هم نشد که واسه شما طوری نیست!!
شنیده شده که دوباره پل ارتباطی شما و دوستان اصفهانی برقرار شده و در حال مذاکره برای قبول پست مدیریت فنی گیتی پسند هستید!!!!
بفرمائید اینکار یعنی چه?!!!

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

آقای شمس با سابقه ای که تواصفهان داری فکر اومدن به اصفهان و از سرت دور کن.هیچ جایی تو اصفهان نداری.یعنی اصفهانیها اینقدر بدبختند که تورو بیارند برا تیمشون.واقعا مدیران اصفهانی خیلی باید ناشی باشند که تورو انتخاب کنند.تو توی هر تیمی رفتی نابودش کردی.

نام ... یکشنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

حسین شمس در اصفهان=نابودی گیتی پسند