کد خبر : 10539
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1393 - 9:35
دسته‌بندی نشده
-

غیاثی: فشاری برای بازی کردن پسر مدیرعامل روی ما نیست/در کارهای دفاعی مشکل داریم

غیاثی: فشاری برای بازی کردن پسر مدیرعامل روی ما نیست/در کارهای دفاعی مشکل داریم
مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: در بازی‌های خانگی فشار زیادی از سوی تماشاگران بر روی بازیکنان ماهان وجود دارد و به همین علت بازی برای ما سخت‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید وحید غیاثی مربی ماهان تندیس پس از هفتمین پیروزی این تیم اظهار کرد: من این برد را به تماشاگران خونگرم قمی که از دقیقه یک تا پایان بازی ما را تشویق کردند تقدیم می‌کنم.

وی در خصوص مسائل فنی این مسابقه گفت: تیم‌هایی که آقای ابطحی سرمربی آنها است هم از نظر فنی و هم از نظر قدرت بدنی بسیار خوب هستند اما ما نسبت به این تیم شناخت خوبی داشتیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه بازی‌های تیم شهروند ساری را به خوبی آنالیز کرده بودیم، ابراز داشت: به دنبال سه امتیاز این مسابقه بودیم که به لطف خدا توانستیم با یک بازی حساب شده آن را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به مشکلات تیم فوتسال ماهان تندیس در کارهای دفاعی یادآور شد: باید حتماً در بازی‌های آینده این نقیصه را برطرف کنیم تا برای بازی‌های مهم‌تر به راحتی گل دریافت نکنیم.

غیاثی در خصوص استفاده از علی شریفی فرزند مدیر تیم ماهان تندیس در ترکیب تیم خاطرنشان کرد: هیچ فشاری برای استفاده از این بازیکن در ترکیب تیم نداریم و این مسائل در تیم ماهان تندیس وجود ندارد.

وی افزود: شک نکنید تمام کارهای ما برنامه‌ریزی شده بوده و ما باید از تمام بازیکنانمان استفاده کنیم و اگر این کار را نکنیم به برخی از بازیکنان فشار بیشتری وارد شده و موجب مصدومیت آنها می‌شود و از این بابت دچار ضرر می‌شویم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه ما برای استفاده از بازیکنان در ترکیب به اسم کسی توجه نمی‌کنیم، تاکید کرد: شریفی در بازی با دبیری تبریز برای ما گلزنی کرد و در بازی‌های قبلی نیز خیلی خوب برای تیم کار کرده است؛ هر کس در تمرین خوب کار کند ما در ترکیب تیم از او استفاده می‌کنیم.

وی همچنین در خصوص بازی‌های خانگی تیم ماهان تندیس گفت: ما در قم که بازی می‌کنیم فشار زیادی از سوی تماشاگران بر روی بازیکنان وجود دارد و به همین علت بازی برای ما سخت‌تر است.

غیاثی با بیان اینکه این مسئله را ما بارها به بازیکنان گوشزد می‌کنیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان ما جوان هستند و ما این مسائل را گوشزد می‌کنیم اما فشار تماشاچی موجب می‌شود بازیکنان ما بیشتر رو به جلو بروند و از دفاع غافل شوند.

وی تصریح کرد: با این وجود ما حتماً بر روی این نقیصه کار خواهیم کرد تا در بازی‌های آینده با این مشکل روبه‌رو نشویم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در خصوص غیبت سعید قاسمی کاپیتان ماهان تندیس در این دیدار گفت: سعید بازیکن بزرگی است و در این بازی هم به دلیل غیبت او مشکلاتی در بخش دفاعی داشتیم.

وی با بیان اینکه یک ماه و نیم پیش از مسابقات، بدن‌سازی تیم را انجام دادیم، خاطرنشان کرد: به همین علت امسال بر خلاف سال گذشته از نظر بدنی تیم شرایط بسیار خوبی دارد.

غیاثی تاکید کرد: همه بازی‌های این فصل در نیمه دوم را با برد پشت سر گذاشتیم و حتی تساوی هم نکردیم و این هم به دلیل شرایط خوب بدنی است.

وی با اشاره به توانایی‌های بازیکنان جوان این تیم گفت: زاهدی، شریفی و احمدی جزء بازیکنان جوان ما هستند و در بازی‌هایی که به میدان رفتند بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و واقعاً به تیم کمک می‌کنند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دروود بر کادر فنی و بازیکنان با غیرت قمی.
بنظر من امیر شمسایی به همراه وحید غیاثی نتیجه های خوبی گرفته و اگر غیاثی نبود لطمه بزرگی به ماهان وارد میشد.
ایشاله ماهان قهرمانه………

نيما شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

آقای غیاثی درسته باید از همه بازیکنان تیم استفاده کنید ولی سوال اینجاست که علی شریفی چطور تو این تیم جا داره؟ ما که تو قم هستیم میدونیم چ فشاری روی شماست برای بازی دادن به ایشون

خسرو شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

که وفایی و عروجی و ایلانلو رو داره زیاد مهم نیست بقیه بازیکناش در چه حد باشن