کد خبر : 10667
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 - 13:18
-

خودداری اعضا از حضور در جلسه کمیته فنی

خودداری اعضا از حضور در جلسه کمیته فنی
به دلیل عدم صدور حکم برای اعضای کمیته فنی فوتسال، دومین جلسه این کمیته با ممانعت اعضا، تشکیل نشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از ناکامی تیم ملی فوتسال در فینال مسابقات قهرمانی آسیا، زمزمه تشکیل کمیته فنی فوتسال بیش از پیش شنیده شد،‌ درنهایت روز ۱۵ شهریور بود که اولین جلسه اعضا در دفتر علی کفاشیان برگزار شد و با توافق اعضا (عباس ترابیان، حسین شمس، سیدرضا افتخاری، محمدحسن انصاری‌فرد و علی رعدی) ترابیان به عنوان سخنگو انتخاب شد و مقرر گردد که کمیته فنی هر ۱۵ روز یکبار تشکیل جلسه دهد.

همچنین در این نشست که خود رئیس فدراسیون فوتبال نیز در آن حضور داشت و تاکید فراوانی هم بر برنامه‌ریزی برای مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۶ داشت، قرار شد حکم پنج عضو توسط وی بعد از مطرح شدن در جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون صادر شود.

جلسه هیات رئیسه هم تشکیل شد اما حکمی صادر نشد و به همین دلیل وقتی در پیامکی از اعضا خواسته شد که روز شنبه هفته جاری در دفتر کمیته فوتسال برای تشکیل دومین جلسه کمیته فنی دور هم جمع شوند، اعضا از تشکیل جلسه خودداری کردند.

آنها دلیل عدم پذیرش این دعوت را، عدم صدور حکم عنوان کردند و اینکه قرار بود جلسات در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شود. آنها همچنین عنوان کردند که مطلوب ندیدیم که جلسه کمیته فنی، در کمیته فوتسال برگزار شود.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

بعد از شکست ها ، از این برنامه های سرکاری برای آروم کردن رسانه ها و علاقمندان زیاد بوده .بطوریکه که دیگه این سناریو نخ نما شده.من از شما رسانه ای ها تعجب می کنم که چرا گول می خورید؟ فکر کنم به خاطر صداقت شما است.