کد خبر : 10670
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 - 13:48
-

خوراکچی:برخی از بازیکنان بر خلاف سیاست های باشگاه رفتار می کنند!

خوراکچی:برخی از بازیکنان بر خلاف سیاست های باشگاه رفتار می کنند!
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه بر تغییرجایگاه این تیم در جدول مسابقات تاکید کرد و گفت: صعود به پله های بالاتر در جدول لیگ برتر فوتسال از مهم ترین اهداف این تیم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه بر تغییرجایگاه این تیم در جدول مسابقات تاکید کرد و گفت: صعود به پله های بالاتر در جدول لیگ برتر فوتسال از مهم ترین اهداف این تیم است.

‘محمود خوراکچی’ افزود: برای جلوگیری از حذف این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال به کسب امتیاز نیازمند هستیم که باید برای این تغییر تمامی تلاش خود را بکار ببندیم.

وی اظهار کرد: تیم فوتسال شهرداری ساوه به لحاظ امکانات، مدیریت و اصول و مبانی؛ حرفه ای است که باید از آنها برای پیشبرد اهداف استفاده کرد.

وی در خصوص بازی روز گذشته این تیم در مقابل مقاومت البرز بیان کرد: با وجود در اختیار داشتن شش بازیکن و حضور نداشتن سایر بازیکنان به دلیل پاره ای اختلاف سلیقه ها، نتیجه خوبی در این بازی کسب کردیم.

خوراکچی با بیان اینکه شهرداری ساوه در رده ۱۴ جدول لیگ برتر قرار دارد، گفت: تلاش برای نجات از قعر جدول ضروری است و این مهم با همدلی و دوری بازیکنان از انجام برخی رفتارهای غیر حرفه ای امکان پذیر است.

وی افزود: برخی از بازیکنان بر خلاف سیاست های باشگاه رفتار می کنند که به نفع اهداف و آینده این تیم نیست.

وی با در خصوص بازی تیم شهرداری ساوه در هفته آینده با ماهان تندیس قم، اظهار کرد: تندیس قم از تیم های بالای جدول است که از وضعیت و بازیکنان خوب و ملی پوش برخوردار است.

تیم شهرداری ساوه در ادامه بازی های لیگ برتر فوتسال کشور روز شنبه به دیدار ماهان تندیس قم خواهد بود.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۴۵

آقای خوارکچی لطفا تو یارگیری تون یه گلر خوب هم بگیرین شما به یه گلر نیاز دارین من بازی شما رو با تاسیسات دیدم البته این نظر هست