کد خبر : 10663
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 - 12:09
-

طاهری: هنوز در مورد برکناری کشاورز به جمع بندی نرسیده ایم

طاهری: هنوز در مورد برکناری کشاورز به جمع بندی نرسیده ایم
مدیرعامل باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه هنوز در مورد برکناری کشاورز به جمع بندی نرسیده اند از معرفی افشین کاظمی و حمید بی غم به کمیته انضباطی باشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی طاهری  در مورد اینکه گفته می‌شود دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتسال آخرین فرصت به کادرفنی این تیم است، اظهار داشت: این حرف‌ها گمانه‌زنی دوستان است، از اساس این خبرها را رد می‌کنم. محمد کشاورز تازه هفت هفته است که سرمربی شده، او تازه در ابتدای راه مربیگری است و باید به او زمان داد. مربیان بزرگ هم نقاط ضعف و قوتی دارند که محمد کشاورز هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی ادامه داد: هنوز به این جمع‌بندی نرسیده‌ایم که او را برکنار کنیم. بالاخره بعد از هر باختی صحبت‌هایی می‌شود. وقتی تیم می‌بازد باید ریشه‌یابی شود.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند تاکید کرد: ما امسال تیم را با تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها بستیم. مجید تیک‌دری، سجاد بندی سعدی و … از جمع ما جدا شدند و حسن لولاکی، علی آذرپرور، علی عابدین، احسان سهیلی‌مقدم و سعید افشار به تیم اضافه شدند. در واقع هفت بازیکن از تیم سال گذشته‌مان داریم و تمرین‌مان را نیز دیر شروع کردیم و تا تیم با هم هماهنگ شوند، زمان می‌برد. در این‌باره مشکل خاصی نیست.

علی طاهری در مورد درگیری افشین کاظمی با بی‌غم تصریح کرد: بعد از بازی با مس سونگون که تیم باخت، این دو نفر با هم صحبتی داشتند که ظاهرا کمی هم به درازا کشیده شده، آنها به کمیته انضباطی باشگاه خواهند آمد و دراین‌باره توضیح خواهند داد.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

آقای طاهری تودیگه چرااین حرفها را میزنی.یعنی چه که به جمع بندی نرسیده اید.این بهانه ها چیه میاریند.کی میخوایندبرانجات تیم تصمیم بگیرید.چرامیخواین کشاورز رو تیم ما اصفهانیها بی تجربه گیهاشو امتحان کنه تا تجربه به دست بیاره.تیم و که نابودکرد اونوقت به فکر میفتین؟بابا یه مربی کاربلد بیارین و مارا از این استرس تو بازیها نجات بدین.مگه آوردن افضلی چقدر براتون سخته که اینقدر عقب میندازین؟توروخدازودتر تصمیم گیری کنید تا تیم و ازبین نبردین.

رضا ایزدی سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

آقای طاهری با انتخاب آقای افضلی (حسین) تیم را به عقب بازنگردانید
این یک مربی سوخته برای اصفهان و فوتسالشه

اکبری سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲

آخه چرا اینقدر با نام های مختلف از آقای حسین افضلی حمایت میکنید مگه چقدر منافع براتون داره
بسه دیگه بخدا ایشون شخص قابل احترامی هستن ولی در مورد دانش مربی گری در حد این جایگاه ها نیستن بخدا
حسین آقا حتی ۱ بازی هم سابقه بازی تو تیمی را نداره عزیزان
همیشه فقط دنبال تیما بوده باباجان

گلپایگان سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

اگر کسی الان بتواند به تیم کمک کند همان حسین افضلی هست چون بار ها این توانایی را نشان داده ،قهرمانی در آسیا و نگه داشتن تیم بحران زده زمزم در لیگ برتر گوشه ای از موفقیت این مربی جوان و خوب کشورمان است .

نام ... جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۲۱

دوست عزیز ، وقتی تیم زمزم را نیم فصل تحویل گرفت چندم جدول بود ؟
وقتی تحویل داد چندم بود ؟
ضمنا خدا پدر و مادر اون داور بازی آخر خانگی را بیامرزه ، اگه از قبل دوستان عزیز ندیده بودنش ، اون پنالتی و ….. گرفته نمیشد ،
بازی با منصوری را تو اصفهان بردند ، به نظرتون فنی بود ؟ میتونید مصاحبه های سرپرست منصوری رابیینید .
دوستی خوب نوشته بود ، حمایت کاذب از این مربی حتما واست سود داره ،

ميثم سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

اقایون شما که سنگه کشاورزا به سینه میزنید چرا دست از سر اصفهان بر نمیدارید؟؟؟به خدا دیگه بسه فوتسال اصف نابود کردین … بزارید بومى سازى کنیم نه منبع درامد شما اقایون

majid سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱

آقای اکبری فکرمیکنند کاری را که خودشون دارند انجام میدهندو با اسمهای گوناگون برعلیه آقای افضلی نظرمیدهندرا،طرفداران آقای افضلی هم انجام میدهند.یکی نیست به ایشان بگه سابقه بازی کردن ایشان درتیمهای مختلف بر همگان آشکارهست.حالاشما کی هستی واهل کجایی و از کی خط میگیری بر همگان مشخصه.درهمین جا از تمامیه طرفدارن آقای افضلی خواهش دارم که هیکچس جواب این آقا راندهد.چون قصد و غرز ایشان هم ازاین کامنتها همین است که بااین نظریات مسخره آقای افضلی بزرگ را خراب کنند.

اصفهان سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

براى استان اصفهان متاسفم که یه قرچکى سرمربى تیم گیتى شده

نام ... سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳

حمید بیغم رو بزارین سرمربی خیلی هم خوبه

شهرام چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۲۱

اقاى طاهرى شما فکر خودت باش اقاى جنتى باید کار پرسپولیس را انجام بده مربى و مدیر را با هم اخراج کنه

نام ... چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۰۳

طرف دوره مربیگری نرفته گیتی پسند براش کلاس سرمربیگری تو لیگ برتر گذاشته تا چیز یاد بگیره و هنوز اول راهه و خیلی یاد نگرفته!
حتما گیتی پسند امسال به جای باشگاه شده پرورشگاه !! باشگاه مربی پرورش میده و مربیشون هم که اعلام کردند بازیکن پرورش میدهند!!!
ولی خوب پرورشگاهی واسه بعضی شده چون همه جا برای واسه ثبت نام کلی پول ازت میگیرند ولی اینجا هم جا واسشون میگیرن هم کلی پول هم به طرف میدهند!!!!!

نام ... جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۱۷

اگه توی سالن سید رسول حسینی با یک درگیری کوچک داور بازی را نیمه کاره قطع نمی‌کرد و الکی ۳ امتیاز به زمزم نداده بودند این آقای افتخار شما با تیمش اوت میشد!!!!!!
تابلو است که داور را خریده بودند وگرنه امسال بدتر از آن در بازی ساری و تاسیسات اتفاق افتاد و بعد از ۲۰ دقیقه بازی ادامه پیدا کرد!