کد خبر : 10673
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 - 14:27
-

محمدی:در برابر مس ، سرحال و با نشاط نبودیم!

محمدی:در برابر مس ، سرحال و با نشاط نبودیم!
دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند گفت: سال گذشته در هشت هفته پایانی توانستیم 8 امتیاز از 9 امتیازی که عقب بودیم را جبران کنیم .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند گفت: سال گذشته در هشت هفته پایانی توانستیم ۸ امتیاز از ۹ امتیازی که عقب بودیم را جبران کنیم و تنها با اختلاف یک امتیازی دوم شدیم و این نشان می‌دهد که پتانسیل این را داریم که بتوانیم قهرمان شویم.

سپهر محمدی با بیان اینکه تیم ما مقابل مس سَنگون سرحال و با نشاط بازی نمی‌کرد، اظهارکرد: متاسفانه در این بازی مصدومان زیادی داشتیم و نتوانستیم از محمدکشاورز، محمد طاهری و افشین کاظمی استفاده کنیم و به همین خاطر تیم‌مان کمی تضعیف شده بود.

وی با اشاره به اینکه سه گلی که من دریافت کردم روی اشتباهات فردی بود، افزود: گل چهارم را پنج نفره بودیم که خوردیم، بازی قبلی یکی از بدترین بازی‌های ما بود و تحمل این شکست برای ما سخت است. امیدوارم با تلاش و کوشش در بازی های بعدی موفق باشیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی پسند در پاسخ به این سوال که آیا فاصله شما با صدر جدول زیاد شده است و شاید باز هم مثل سال گذشته از کورس قهرمانی جا بمانید، افزود: ما سال گذشته در ۸هفته پایانی توانستیم ۸ امتیاز از ۹ امتیازی که عقب بودیم را جبران کنیم و تنها با یک امتیاز اختلاف با دبیری تبریز دوم شدیم و این نشان می دهد که پتانسیل این را داریم که بتوانیم قهرمان شویم.

محمدی به مسابقات گرندپریکس اشاره کرد و گفت: اگر کمیته فوتسال بتواند اردوی ۱۰ روزه در برزیل برپا کند برای همه ما خوب خواهد بود، زیرا این اردو می تواند آمادگی و هماهنگی ملی پوشان را افزایش دهد و موجب موفقیت تیم ملی شود. تورنمنت گرندپریکس از اعتبار بالایی برخوردار است و به نوعی جام جهانی کوچک به آن گفته می‌شود که امیدواریم در این تورنمنت قوی ظاهر شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میثم سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

آقای محمدی اینو در نظرداشته باشین که سرمربی پارسال یک سرمربی باتجربه بود که تونست بادرایتش امتیازهای عقب افتاده راجبران کند نه آقای کشاورز که با بی تجربگیش در اول مسابقات لیگ باعث از دست رفتن ۸ امتیاز شده است.این تیم سرمربی بزرگ و کاربلد میخواد نه ….

نام ... چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۴۱

آقای محمدی شما گلر خوبی هستید فقط نداشتن رقیب شما را هر روز ضعف تر خواهد کرد من این مطلب را به شما به عنوان یک دوست تذکر میدهم که هر روز ضعف تر خواهی شد .

نام ... پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹

سپهر جان تو بهتر از همه هستی محکم و استوار بایست تو یکتنه گیتی پسند و قهرمان کردی امسال هم محکم باش تیمو قهرمان کن خداوند نگهدارت باشه وکمکت کنه

نام ... پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰

عزیزم بهترینی