کد خبر : 10661
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1393 - 9:27
-

نتیجه گیری شرط بقا/گیتی تا هفته دهم نباید ببازد

نتیجه گیری شرط بقا/گیتی تا هفته دهم نباید ببازد
باشگاه ترجیح داده فرصت دوباره ای به کشاورز بدهد اما شاید بازی با منصوری آخرین فرصت او باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درشرایطی که با تعطیلی ناخواسته تمرین روز یکشنبه گیتی پسند شایعه برکناری محمد کشاورز قوت گرفت،این باشگاه یک بازی دیگر به این مربی جوان فرصت داد.با توجه به زمان کم بازی حساس با منصوری مدیریت باشگاه تصمیم گرفت کشاورز را ابقا کند اما در صورت شکست در این بازی او قطعا برکنار خواهد شد و تنها به عنوان بازیکن در این تیم فعالیت خواهد کرد. از سوی دیگر به کشاورز تا هفته دهم که بازی ها تعطیل می شود مهلت داده شده تا در تمام بازی ها پیروز باشد در غیر اینصورت در تعطیلی لیگ جای خود را به یک مربی دیگر خواهد داد.در صورتی که گیتی پسند سه دیدار باقی مانده خود تا زمان تعطیلی لیگ را هم ببرد تضمینی برای ماندن کشاورز وجود ندارد و هیات مدیره در این باره تصمیم می گیرد.

پیش از این شنیده می شد احتمال دارد کشاورز تا پیش از بازی با منصوری برکنار شده و تنها به عنوان مربی فعالیت کند اما زمان کم باقی مانده تا بازی با منصوری از یک سو و مخالفت رئیس هیات مدیره با گزینه پیشنهادی مدیرعامل(افضلی) باعث شد تا این پروسه به تاخیر بیفتد.همه این شایعات در شرایطی است که مدیریت گیتی پسند عادت به تصمیمات عجیب دارد و چه بسا آنها در نهایت تصمیمی بگیرند که همه متعجب شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

غلامي سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

دسته گل آقای طاهری…بخاطرنظرات شخصی موفقیت یه تیم روبه بادداد،حیف شد

محمد رضا سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲

کاپیتان تو میتونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی. گیتی قهرمانه امسال

فوتسالی سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

آقای طاهری همیشه توی این چندسال فعالیتش تونسته با تدابیری که به خرج داده بهتریتهارابراتیمی که درآن فعالیت دارد رارقم بزند.اینبارنیز باانتخاب حسین افضلی به جای کشاورز این را ثابت کردوآقای طاهری مطمین باشدماطرفداران گیتی پسند همه جانبه ایشان رادراین تصمیم حمایت میکنیم.چون تنهاراه نجات گیتی ازبحران برسرکارآمدن جناب آقاای افضلی است.نگاهی به گذشته این راثابت میکندکه افضلی وطاهری درکنارهم یه کوه قوی هستند که هیچ طوفانی نمیتواندآنهاراازپادربیاوردوبه سکوهای افتخارمیرسند.انشالله…

رضا متین فر سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

با سلام به اهالی فوتسال اصفهان
خیلی خوبه که یک تصمیم منتقی برای انسجام و تقویت تیم گرفته بشه ولی نه با روی کار آمدن آقای حسین افضلی
چرا که این مربی تنها در اصفهان جایگاه داره اونهم با واسطه حضور دوستانش در مسند قدرت، و اگه شایسته سالاری و علمی اندیشه کنیم نفرات خیلی بهتر و با دانش تری هستند که بیشتر میتونن به تیم کمک کنند.
موفق باشید

نام ... سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

آقای متین فریکی از این بهترها را که میگی از افضلی بهترندرا معرفی کن تاماهم بشناسیمشون.تو اصفهان بهتراز افضلی برا گیتی وجودنداره.

.)b سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

اقاى طاهرى خودش مدیره بزرگى هستن و میدونن چیکار کنن … .اما چرا وقت کشى میکنه نمیدونم ؟؟؟!!! بخدا طاهرى در حد و انداده مربى گرى نبوده و نیست .بابا مربى گرى الکى نیست چرا نمىخواهین قبول کنین؟؟؟؟

نام سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

منظورت کشاورزه دیگه اقای b

.... سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

افضلی ؟ هه هه با خداوکیلی چی بلده

مسعود سه شنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵

آقای افضلی هرچی بلدهست یابلدنیست به خودش مربوطه.همین که شماها اینقدرازبرسرکاراومدن ایشان و از قدرت گرفتنشان میترسید و دست به دامن دادن این کامنتهای مسخره شدید براتون بس باشه.تمام این نظریاتتون تنها ضعف وترس شماراازاین بزرگوارنشان میدهد.وگرنه دانش و درایت ایشان که بر همگان مسلم است.خواهشا شماهم بیش ازاین با کامنتهای مسخره خودتون و مسخره و کوچک نکنید.

رضا متین فر چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۴۸

آقای ” نام… ”
اول لطف کنید مشخصات خودتون را بنویسید و بعد کامنت بزارید
مربی خوب نام ببرم
علی افضل
احمد باغبان باشی
و….
مگه ما کم مربی داریم تازه مربی جوان و آینده دار هم داریم
حسین شاهزیدی
حسین صمدی
و….
که همگی میتونن در جایگاه منطقی به فوتسال کمک کنند
شما هم بهتره از لحاظ فنی صحبت کنید عزیزم

رضا متین فر چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۵۹

آقا مسعود
کسی از روی کار آمدن افراد با دانش د با معلومات به ستوه نمیاد ولی بهتره تحقیق کنید آقای حسین افضلی به چه شکلی وارد عرصه مربیگری شدند و مدارکشون را گرفتند
از ابتدا به عنوان همراه کنار تیم های میرفتند چون یک علاقه مند به فوتسال بودند و هیچ استعداد یا دانشی نداشتند و به مرور زمان به تدارکات، سرپرست، کمک مربی و…. تبدیل شدند و تکامل پیدا کردند و هیچ پیشینه ورزشی در فوتسال ندارند
در خصوص مدارک مربیگری نیز بهتره زیاد وارد بحث نشیم که ممکنه موقعیت نداشته فعلی ایشون به خطر میفته و دیگه این چراغ نتونه براش سوسو کنه و افرادی هم که براش مدارک درست کردن(رضا صادقی، سرهنگ سیفی، حسن آقاجان و…) زیر سوال برن عزیزم
که اگه خیلی نیاز بشه از این موضوع را هم پرده برمیدارم

نام ... چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹

آقای متین فر خیلی های دیگر هم هستند که همینطوری با سفارش دیگران و یا پستی که دارند مدرک گرفته اند و با روابط در تیمهای مختلف روی نیمکت هم هستند!
دلیل اصلی بدبختی فوتبال و فوتسال اصفهان که با وجود استعداد فراوان بازیکنانش خوب رشد نمیکنند و مرتب باشگاهها از بیرون بازیکن میارن همین مدارک کیلویی است که داده اند!!!!

رضا متین فر چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴

مسئولین محترم سایت اگه قراره نظرات من پاک بشه دیگه نظر نمیدم

مسعود چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

آقای متین فرکاشکی حرف نمیزدی و نظرنمیدادی چون با مربیهای خوبی که معرفی کردی و کارنامه بازیکنی و مربیگری که از آقای افضلی دادی همه فهمیدند چقدراز فوتسال حالیته و سرت میشه.مدیرسایتم ازبس میدید حرفات بی پایه واساسه کامنتهاتو نمیذاشت.حالاگریه نکن عزیزم.گیتی و سرمربیگریش ارزونی تو و اون کسایی که سنگشونو و به سینه میزنی.آقای افضلی خیلی خیلی خیلی بزرگتراز این حرفهاست که توبخوای درموردش نظربدی و بشناسیش.تو هنوز خیلی ریزی.هم تو هم اون کسانی که بهت خط میدهند.

ناشناس چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

خسته نباشی آقا مسعود زیاد حرص نخور برای پوستت خوب نیست به قلبتم فشار میاد

امید جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۷:۴۷

علی افضل فوتسالیست تیم ملی و فنی ترین مربی اصفهان .