کد خبر : 10714
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1393 - 17:44
-

طاهری: دو هفته دیگر مصدومیتم به پایان می رسد

طاهری: دو هفته دیگر مصدومیتم به پایان می رسد
بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان گفت: خدا را شاکرم که مصدمیتم زیاد حاد نیست و می‌توانم تا دوهفته دیگر به تیمم کمک کنم، زیرا خوشبختانه از ناحیه رباط صلیبی و کشاله آسیب ندیدم و تنها از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده‌ام.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری با اشاره به اینکه در بازی دوم تیمش مقابل شهرداری ساوه مصدومیتی برای او از زانو به وجود آمده است، اظهارکرد: در اول فکر نمی‌کردم که مصدومیتم زیاد باشد و در بازی‌های بعدی نیز با فیزیوتراپی به بازی‌ها می‌رسیدم و قبل از بازی نیز آمپول بی حسی می‌زدم، اما قبل از بازی با فرش آرای مشهد مصدومیتم تشدید شد و پزشک تیم اجازه بازی به من نداد که متاسفانه نتوانستم به تیمم کمک کنم.

وی افزود: خدا را شاکرم که مصدمیتم زیاد حاد نیست و می‌توانم تا دوهفته دیگر به تیمم کمک کنم، زیرا خوشبختانه از ناحیه ی رباط صلیبی و کشاله آسیب ندیدم و تنها از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده‌ام.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سوال که آیا به بازی‌های گرند پری می‌رسید یا خیر، افزود: من تمام سعی و تلاشم را انجام می‌دهم تا بتوانم به تیم ملی‌ام کمک کنم، اگر به تیم ملی دعوت شوم تمام سعی و تلاشم را انجام می‌دهم تا بتوانم به تیم ملی کمک کنم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

طاهری در مورد اردوی برزیل که از طرف خسوس مطرح شده است، گفت: اگر کمیته فوتسال با این موضوع موافقت کند، این اردو می‌تواند به ما بسیار کمک کند و بازیکنان تیم ملی را با یکدیگر هماهنگ کند.

وی خاطرنشان‌کرد: در بازی با مس سنگون بازیکنان زحمت کشیدند و اینجور نیست که بگویند فلان بازیکن در بازی نیست تیم باخته است و هر تیمی فراز و نشیبی دارد که متاسفانه گیتی پسند مقابل تیم جوان و خوب مس سنگون نتوانست نتیجه لازم را بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.