کد خبر : 10683
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1393 - 9:42
دسته‌بندی نشده
-

نجاریان:کمیته انضباطی باید در رای صادره تجدیدنظر کند!

نجاریان:کمیته انضباطی باید در رای صادره تجدیدنظر کند!
سعید نجاریان بیان داشت: در خصوص رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای تیم‌های شهروند و تاسیسات دریایی تهران اعتراض داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان بیان داشت: در خصوص رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای تیم‌های شهروند و تاسیسات دریایی تهران اعتراض داریم.

وی با اشاره به اینکه حاشیه و درگیری از سوی عوامل تیم مهمان صورت گرفت، تصریح کرد: بازیکنان و سرپرست تیم تاسیسات دریایی تهران عامل درگیری و جنجال در آن بازی بودند.

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری با بیان اینکه برخی از تیم تاسیسات در درگیری صورت گرفته حرفه‌ای کار کردند، افزود: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید در رای صادره بازیکنان شهروند ساری تجدیدنظر کند.

نجاریان درباره بازی این هفته تیمش مقابل پایاسازه تبریز گفت: بازیکنان تشنه پیروزی هستند و هر طوری شده باید در این بازی سه امتیاز را کسب کنند.

مدیرعامل فوتسال شهروند ساری ابراز داشت: در فصل جاری بازیکنان جوان و خوبی را جذب کردیم اما همچنان ضمن ارائه بازی خوب مقابل حریفان هنوز در امر گلزنی مشکل داریم.

وی از آمادگی بازیکنانش در این بازی خبر داد و افزود: در بازی مقابل پایاسازه تبریز سید جواد منتظر دروازبان تیم ما به خاطر رای کمیته انضباطی محروم است ولی بقیه بازیکنان آماده این بازی هستند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بنده خدا چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

اقای نجاریان یه پیشنهاد دارم.از حالا به فکر یه قانون جدید در هیات رئیسه لیگ برتر فوتسال باشید که اگر تیمتون افتاد یه جوری نگهش دارید.مثلا بگید از حالا تا ۳سال اینده هیچ تیمی سقوط نمیکنه که تا ۲سال دیگه هم خیالتون راحت باشه.

نام ... چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

من نمیدونم چرا باید همیشه ساری تیم داشته باشه اقا لیگ برتر سخته چرا سهمیه اصفهانو اینطوری کردن حریف جونایی ساری

امیرحسین پنجشنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

-عشق است قلعه عقاب ها ابینایی که هی انتقاد از ساری میکنن فقط از تماشاچیاش میترسن

زنده ایم به عشق قلعه عقاب