کد خبر : 10698
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1393 - 14:48
-

۵۱ ثانیه برای صعود کم آوردیم!+ عکس و فیلم

۵۱ ثانیه برای صعود کم آوردیم!+ عکس و فیلم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ۶ سال پیش در چنین روزی، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در چارچوب دور دوم مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۰۸ برزیل بدون دو ستاره اصلی خود کاپیتان وحید شمسایی و محمد کشاورز به مصاف تیم فوتسال ایتالیا رفت که علیرغم در اختیار داشتن ۶۲% بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ۶ سال پیش در چنین روزی، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در چارچوب دور دوم مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۰۸ برزیل بدون دو ستاره اصلی خود کاپیتان وحید شمسایی و محمد کشاورز به مصاف تیم فوتسال ایتالیا رفت که علیرغم در اختیار داشتن ۶۲% بازی ،این بازی با نتیجه تساوی ۵-۵ به پایان رسید.
به این ترتیب تیم فوتسال ایران به رغم حضوری شایسته و تساوی با تیم­هایی چون اسپانیا و ایتالیا و پیروزی برابر اروگوئه، لیبی، جمهوری چک و اوکراین و شکست یک-صفر مقابل برزیل از راهیابی به مرحله نیمه پایانی رقابت­ها بازماند و در رده پنجم جهان قرار گرفت.
مسعود دانشور دو بار، ابراهیم مسعودی، محمد هاشم زاده و محمد طاهری هر کدام یک بار برای تیم فوتسال ایران در این دیدار گلزنی کردند.
هدایت تیم فوتسال ایران بر عهده حسین شمس بود.
در پایان این دوره از جام جهانی برزیل به عنوان قهرمانی ، فالکائو به عنوان بهترین بایکن و پولای روس نیز به عنوان آقای گلی رسیدند.
شمسایی کاپیتان ایران نیز به عنوان بهترین بازیکن راس و عضو تیم منتخب جام جهانی انتخاب شد.
نظری نیز به عنوان نفر دوم دروازبانان و عضو تیم منتخب دوم قرار گرفت.
تصاویر این دیدار را ببینید:

فیلم مربوط به ثانیه های پایانی این بازی را می توانید در لینک زیر تماشا کنید:

اینجا کلیک کنید

2

3

5

6

7

8

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید امیری چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

آقا عالی بود! دمتون گرم

نام ... چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی با کسب تساوی برابر ایتالیا از صعود به جمع چهار تیم برتر جهان بازماند که تا فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی از حریف خود پیش بود.
گلهای دیدار ایران و ایتالیا را اینجا ببینید:
http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=76853

پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیرامون دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ایتالیا نوشت: گل مرگبار قلب ایران را شکست.
این پایگاه اینترنتی درباره تساوی ۵-۵ ایران برابر ایتالیا نوشت: «ایران روز سه‌شنبه در آخرین بازی از دور دوم در حالی که به یک پیروزی نیاز داشت با دریافت گل مرگبار و تساوی ۵-۵ برابر ایتالیا رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال را شگفت‌ زده کرد. با این تساوی قهرمان آسیا، ایتالیا تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در کنار برزیل صدرنشین به مرحله نیمه پایانی راه یافت. هر دو تیم ایران و ایتالیا از بازی‌های مرحله دوم خود چهار امتیاز به‌دست آ‌وردند.
تیم ملی ایران در ۱۰ دقیقه نخست با دو گل فرناندو گرانا از حریف عقب افتاد و سپس مسعود دانش‌فر و ابراهیم مسعودی در دقایق ۱۱ و ۱۳ گلزنی کرده و کار را به تساوی کشاندند. در دقیقه ۱۴ پاتریک نورا نتیجه را ۳ بر ۲ کرد.
نیمه دوم در حالی که محمد هاشم‌زاده دو بار در دقایق ۲۷ و ۲۹ برای ایران گلزنی کرد و اختلاف یک گل را به سود ایران رقم زد، بسیار پرتلاطم دنبال شد. فابیانو در دقیقه ۳۱ باز هم نتیجه را برابر کرد اما دانش‌فر گل پنجم را ۴ دقیقه مانده به پایان برای مردان حسین شمس به ثمر رساند. درست در حالی که ایران در آستانه یک پیروزی نام‌آورانه قرار داشت، ادگار برتونی در دقیقه آ‌خر آب سردی بر امیدهای قدرت فوتسال آسیا ریخت. از سال ۱۹۹۲ تاکنون این نخستین باری بود که یک تیم آسیایی به مرحله دوم رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال راه پیدا می‌کرد.

فالکائوی برزیلی چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

فالکائوی برزیلی و تکنیکی که به عنوان برترین بازیکن جام جهانی فوتسال ۲۰۰۸ انتخاب و همراه با کشورش به قهرمانی نایل شد، ایران را تیم شایسته‌ای توصیف کرده که به طور ناعادلانه از آن رقابت‌ها حذف شد. به اعتقاد فالکائو، ایران صلاحیت حضور در جمع ۴ تیم مرحله نهایی را داشته، اما به حق خود نرسیده است.

استدلال او بر این پایه استوار است که تیم فوتسال ایران فقط با یک شکست خفیف (صفر بر یک در برابر برزیل)‌ از چنان مهمی دور مانده، اما ایتالیا به رغم قبول ۳ شکست در مراحل اول و دوم، به نیمه نهایی و سپس دیدار رده‌بندی رسیده و سرانجام صاحب رتبه سوم شده است.

فالکائوی مدیر و مدبر به سایت اینترنتی فیفا گفته است: «پیشرفت زیادی را در این دوره نزد برخی تیم‌ها مشاهده کردم و یکی از آنها ایران بود که ما هر چه کوشیدیم، نتوانستیم بیش از یک گل به این رقیب بزنیم».

نام ...حیرت‌انگیز چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

در جمع‌بندی‌های نهایی و وقتی کارشناسان آمار و اعداد را روی هم گذاشتند و جمع و تفریق کردند، ایران در بین ۴ تیم حذف شده در مرحله دوم موفق‌ترین شناخته شد و حتی اگر کل امتیازات به دست آمده تیم‌های ۱۶ گانه حاضر در عرصه مبنا قرار داده می‌شد، ایران در جای شامخ سوم قرار می‌گرفت و فقط برزیل و اسپانیا را بالای دست خود می‌دید.

نام چهارشنبه , ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰

همین جواد أصغری مقدم بود که اون سال هم توی دفاع خراب کرد تاتیم پرستاره گل اخر رو بخوره، اقای شمس همون موقع باید دندان کرم خورده رو میکندی میانداختی دور تا الان واست توی دبیری شاخ نشه و به مقصودش برسه.