کد خبر : 10734
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1393 - 13:40
-

اصغری‌مقدم: از وقتی شمس گفت کسی جز مربی حرف نزند، ساکت شدم/ بانی حضور شمس در تبریز بودم

اصغری‌مقدم: از وقتی شمس گفت کسی جز مربی حرف نزند، ساکت شدم/ بانی حضور شمس در تبریز بودم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم در مورد اینکه بازی‌کردن همراه با مربیگری، تاثیری بر کیفیت کارش خواهد گذاشت یا خیر، اظهار داشت: قطعا انجام دادن دو کار با هم سخت خواهد بود و به من لطمه خواهد زد. اصلا قرار نبود این اتفاق رخ دهد. ابتدا باید در این مورد توضیح دهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم در مورد اینکه بازی‌کردن همراه با مربیگری، تاثیری بر کیفیت کارش خواهد گذاشت یا خیر، اظهار داشت: قطعا انجام دادن دو کار با هم سخت خواهد بود و به من لطمه خواهد زد. اصلا قرار نبود این اتفاق رخ دهد. ابتدا باید در این مورد توضیح دهم که یکی از بانیان حضور حسین شمس در تبریز، من بودم. چون مسئولان باشگاه دبیری نسبت به من لطف داشتند و در اکثر کارها به عنوان کاپیتان و بزرگتر تیم با من مشورت می‌کردند. چون سال سومی است که در این تیم هستم و بعد از اینکه سال گذشته وحید شمسایی به خاطر مشکل شخصی نتوانست دیگر در دبیری کار کند، باشگاه به دنبال یک گزینه مناسب بود که من هم گزینه مد نظرم را عنوان کردم. با توجه به اینکه بیشترین هدف ما جام باشگاه‌های آسیا بود و شمس هم مربی بین‌المللی و شناخته‌شده است، به باشگاه گفتم که او بهترین گزینه است.

وی ادامه داد:‌ خیلی هم تلفنی با او صحبت کردم و حتی پیش از لیگ با او هماهنگی‌های لازم در مورد کسانی که قرار بود به تیم اضافه شوند و بازی کنند را انجام دادم. روابط بسیار خوبی بین ما حاکم بود. الان هم چیزی از طرف ما به هم نخورده و روابط قبلی حاکم است.

سرمربی جدید تیم دبیری تبریز در مورد چرایی ناکامی دبیری در جام باشگاه‌ها و لیگ تصریح کرد: ما تا قبل از آسیایی تمرین بدی نداشتیم و اردوی خوبی هم برگزار شد. در آسیایی هم مشکلی نبود تا اینکه اولین باخت رقم خورد. شمس بعد از باخت صحبتی انجام داد که بزرگان تیم دارند در تیم اختلاف ایجاد می‌کنند. روی صحبتم با حسین شمس است، خدایی هم آن بالا حضور دارد و شاهد همه چیز است. بچه‌های تیم، مالکان باشگاه و مردم می‌توانند قضاوت کنند.

اصغری‌مقدم در پاسخ به این سوال که چرا شمس اعتقاد داشته بزرگان تیم در تیمش اختلاف ایجاد کرده‌اند، گفت: من هنوز هم معتقدم که فوتسال ما یک سر و گردن بالاتر از آسیاست. به صراحت هم می‌گویم که تیم ملی ما باید قهرمان آسیا می‌شد. در تیم ما، من به عنوان کاپیتان و بزرگتر تیم، گاهی به جوانترها می‌گفتم که محکم‌تر بازی کنند، شمس این را نمی‌پسندید و عملا دلش نمی‌خواست کسی حرفی بزند. او می‌گفت اگر قرار است کسی حرف بزند، این مربی است. از آنجا به بعد من هم ساکت شدم و به باشگاه هم اعلام کردم که وقتی سرمربی می‌خواهد من حرفی نزنم، دیگر دخالتی نمی‌کنم و عواقب آن با سرمربی است. اینکه حالا در مورد مسائلی صحبت شود و به عنوان دلائل باخت عنوان شود، جلوه خوبی ندارد. به هر حال شمس زحمت کشید ولی موفق نبود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال در مورد اینکه مشکل چه بوده که دبیری با وجود فراهم بودن همه امکانات برای موفقیت، ناکام بوده، تصریح کرد: من می‌گویم که تیم خوب بازی نمی‌کرد، خوب ارنج نمی‌شد. خوب از بازیکنان بازی گرفته نمی‌شد. ما ۱۲ مهره خوب داشتیم که می‌توانستیم با هم جابه‌جا شویم. اینکه گفته شده دو بازیکن کم‌کاری کردند، اصلا صحت ندارد. سال گذشته فرهاد فخیم نفر اول لیگ ایران بوده که با ۲۵ گل آقای گل شده و بهترین بازیکن شده، من هم ۲۰ گل زده داشتم. نمی‌دانم چطور است که بهترین‌های لیگ سال گذشته، امسال بیشتر از پنج دقیقه توان بازی کردن ندارند؟ چطور است در لیگ گذشته خوب بودیم ولی امسال بدن‌مان جواب نداده؟، اصلا ما از آسیایی برگشتیم پنج هفته از لیگ گذشت که من در سه بازی مصدوم بودم. از بازی با چونبوری تایلند مصدوم بودم که با زور آمپول بازی کردم که البته اشتباه کردم. فقط می‌خواستم به باشگاه و شمس ثابت کنم که همه‌جوره پشت شما هستم.

وی افزود: از پنج بازی، سه بازی که کلا بیرون بودم. در دیدار با ماهان تندیس و تاسیسات هم سه، چهار دقیقه بازی کردم. چطور شما معتقد بودید که ما نمی‌توانیم ۳۸ دقیقه بازی کنیم، شما که ما را بازی ندادید. اینکه مربی بهانه بیاورد و شکست را گردن کسی بیندازد، کار قشنگی نیست. بعد از این باخت‌ها هیچ‌گاه عنوان نشد که شما مقصرید. وظیفه ما بازی کردن بود.

اصغری‌مقدم در پاسخ به این سوال که آیا حالا که مربی شده، اجازه می‌دهد بزرگترهای تیم در کارش دخالت کنند، تاکید کرد: حتما همین‌طوری خواهد بود. تیمی که رفاقت داشته باشد، موفق می‌شود. ما سال قبل که وحید شمسایی بود، همه با هم رفیق بودیم. من مربی نبودم ولی وحید در اغلب موارد با من مشورت می‌کرد، شاید هم آخرش کار خودش را می‌کرد اما به هر حال صحبت می‌کرد. رمز موفقیت او هم همین بود. من اصلا خودم را از تیم جدا نمی‌کنم. همه با هم تمرین می‌کنیم مثل قبل همان بگو بخند را داشته‌ایم. نه اهل قیافه گرفتن هستم و هر جا حتی کوچکترین عضو هم اگر موردی دید، خواسته ام در خلوت به من بگوید. چه اشکالی دارد که بزرگترها ایراد بگیرند؟ همه موارد را که سرمربی نمی‌تواند ببیند و زیر نظر داشته باشد. فخیم، قاسمی و ابراری‌نیا حتما اجازه دارند که در راستای کمک به تیم، حرف بزنند و ایراد بگیرند.

مربی – بازیکن تیم فوتسال دبیری در مورد نگرانی‌های که از بابت کناره‌گیری این باشگاه از لیگ برتر وجود دارد، گفت: هرگز این اتفاق نمی‌افتد. خانواده دبیری خیلی به ورزش علاقمند هستند. آنها در رشته‌های دیگر هم تیم دارند. آنها اگر اعتقاد داشتند که من کم‌کاری کرده‌ام، هرگز به من اعتماد نمی‌کردند و این مسئولیت سنگین را به من نمی‌دادند. من هم در وهله اول اصلا قبول نمی‌کردم. جا پای شمسایی و شمس گذاشتن سخت است. به هر حال این تیم را من از اول نبسته‌ام و تمرین نداده‌ام. هفت هفته هم از لیگ گذشته، ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و حالا در جایگاه ششم جدول قرار داریم. به خاطر همه این موارد کار سخت است. ولی من به خاطر علاقه به خانواده دبیری و اعتماد آنها کار را قبول کردم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دورو جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

کی تورو اورد تبریز؟ قبول داری فوتبالی نیومدی تبریز؟

نام ... جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹

جناب یک مقدار تحقیق کن میفهمی کی بردش تبریز و چطور با مصطفی نظری رفت دبیری .
یک مقدار پشت حرفت عدالت بزار وقتی انتقاد میکنی وقتی خوانده میشه ،خواننده لذت ببره و فکر نکنه که پسر جناب مربی برکنار شده هستی

نام جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

جنبه داشتى باش هنوز کارت رو شروع نکردی در مورد تیم ملی نظر نده، در ضمن اینقدر من بزرگم بزرگم نکن

حرف حق جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

اصغرى یادت رفته وقتى از فولاد ماهان بخاطر همین جور کارهایت گذاشتنت کنار چه کسى تو را آورد دبیرى؟؟تو اگر یادت رفته بهتره خود آقاى دبیرى بگوید!!تو راست میکویى خدایی هم هست چه کسى تو را به تیم ملى آورد؟؟چه کسى برایت مصاحبه کرد که برگردى تیم ملى؟؟هیچ وقت گذشته خودت را فراموش نکن دنیا دار مکافآت است حالا تو شمس را آوردى تبریز یا شمس تو را آورد تبریز و تیم دار کرد؟؟تو خیلى کوچکتر از این حرف ها هستی که بخواهى براى شمس تیم پیدا کنى!!!

نام جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

أصغری مقدم زشته به خدا هنوز به جایی نرسیدی که اینقدر بد نسبت به حسین شمس که واقعاً در حق تو همه چیز رو تمام کرد این حرفها رو بزنی یادت باشه چه جوری دعوت شدی تیم ملی و چه جوری ٢ یا ٣ دوره تیم ملی بودی

نام جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

أصغری مقدم اگه ادم بزرگ باشه احتیاجی به گفتن خودش نیست ، ادم بزرگ ازرفتارش مشخصه تو هنوز مونده بزرگ بشی

futsal جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

بهترینی اصغری مقدم..بزرگیتو یه سریا نمیتونن ببینن دارن میترکن …ایشالله موفق شی ..کسی که تیم تبریزو دوست داشته باشه واست آرزوی موفقیت میکنه به گذشته کاری نداره..فوتسالیهای تبریز دوستت دارن آقا جواد..یا علی

جواد جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴

تو با التماس کردن پیش مصطفی نظری رفتی تبریز پس فوتبالی نرفتی بچه جون….بعدشم حسین شمس نه اقای شمس یا حسین اقا یادت نره بچه جون…خیلی زودهست داری در مورد مربی خودت استاد خودت کسی که تمام افتخاراتتو از اون داری حرف میزنی ….

نام جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱

یادمان بأشد یادمان نرود که بودیم و از کجا امده بودیم چه روزیست روزی که شاگرد التماس استاد را میکرد و چه روزیست که شاگرد فکر میکنه بزرگ شده