کد خبر : 10730
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1393 - 13:26
-

جلسه سرنوشت ساز کمیته فوتسال برای پخش مسابقات لیگ برتر

جلسه سرنوشت ساز کمیته فوتسال برای پخش مسابقات لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یکی از مسائلی که در یکی، دو سال اخیر از آن به عنوان نقاط ضعف کمیته فوتسال یاد می‌شود عدم موفقیت کامل این کمیته برای گرفتن حق پخش مسابقات لیگ بوده است. هرچند امسال هم تعدادی از تیم‌های غیر تهرانی با پرداخت هزینه به صدا و سیمای شهر خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یکی از مسائلی که در یکی، دو سال اخیر از آن به عنوان نقاط ضعف کمیته فوتسال یاد می‌شود عدم موفقیت کامل این کمیته برای گرفتن حق پخش مسابقات لیگ بوده است. هرچند امسال هم تعدادی از تیم‌های غیر تهرانی با پرداخت هزینه به صدا و سیمای شهر خود به پخش درون استانی مسابقات مبادرت کرده‌اند ولی هنوز وضعیت حق پخش به صورت دقیق مشخص نشده است.

بر این اساس روز دوشنبه آینده جلسه‌ای در کمیته فوتسال برگزار خواهد شد که در این جلسه، فرشاد صادقی مدیر شبکه ورزش هم حضور دارد تا طرفین برای رسیدن به توافقات نهایی برای پخش مسابقات لیگ، مذاکراتی داشته باشند.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص  گفت: قرار است جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال روز دوشنبه هفته بعد برگزار شود. در این جلسه دو میهمان ویژه خواهیم داشت. فرشاد صادقی مدیر شبکه ورزش یکی از این میهمانان خواهد بود. قرار است درباره پخش مسابقات لیگ با ایشان جلسه‌ای داشته باشیم و امیدواریم که به یک جمعبندی نهایی برسیم.

وی تاکید کرد: میهمان دیگر ما دکتر احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال است. قرار است ایشان درباره مسائل دوپینگ و استفاده از مواد نیروزا در فوتسال صحبت‌هایی را انجام دهد.

کمیته فوتسال در حالی دنبال پخش مسابقات لیگ است که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال چند روز پیش با سازمان صدا و سیما اتمام حجت کرد و گفت در صورتی که این سازمان حق پخش واقعی فوتبال را ندهد، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال هیچ دوربینی اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را نخواهد داشت.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.