کد خبر : 10733
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1393 - 13:36
-

خوراکچی: شهرداری ساوه همدل نباشد لوزانو هم نمی‌تواند کاری انجام دهد

خوراکچی: شهرداری ساوه همدل نباشد لوزانو هم نمی‌تواند کاری انجام دهد
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: هر کسی برخلاف سیاست‌های باشگاه حرکت کند، قطع به یقین خودش ضرر می‌کند. باشگاه ضرر نمی‌کند و راهش را ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در مورد جلسه‌ چهارشنبه شب در هیات فوتبال ساوه که منجر به بازگشت چند تن از بازیکنان اعتصاب کرده به تیم شد، اظهار داشت: حرف اصلی من در این جلسه باز هم داشتن همدلی بود. به بازیکنان گفتم ما باید همدل باشیم در غیر این صورت حتی اگر لوزانو هم بیاید، ساوه نتیجه نخواهد گرفت، اما اگر همدل باشیم و یک مربی متوسط هم کنار تیم باشد، می‌توانیم نتیجه بگیریم. به همین دلیل از بچه‌ها خواستم که این فاکتور را داشته باشند.

وی ادامه داد: باشگاه شهرداری ساوه امکانات بسیار خوبی در اختیار بازیکنانش قرار داده و در هیچ موردی کم نگذاشته‌ است. بازیکنان باید قدر این موقعیت که در شهر خودشان نصیب‌شان شده را بدانند. داشتن مدیرعامل ورزشی، تماشاگر خوب و امکانات همه از چیزهایی است که شاید خیلی‌ها نداشته باشند. ساوه در فوتسال ایران کارنامه خوبی دارد و تیم ما باید از اعتبار گذشته فوتسال این شهر دفاع کند. باید به جای حاشیه به اصل پرداخت.

خوراکچی تاکید کرد: هر کسی برخلاف سیاست‌های باشگاه حرکت کند، قطع به یقین خودش ضرر می‌کند. باشگاه ضرر نمی‌کند و راهش را ادامه می‌دهد.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه در خصوص دیدار روز شنبه تیمش با ماهان تندیس قم خاطرنشان کرد: آنها تیم باتجربه‌ای هستند. چند سال است که با نام‌های متفاوت اما با ریشه قم همیشه جزو مدعیان هستند. تمام تیم‌هایی که در لیگ برتر شرکت می‌کنند از فاکتورهای لازم برخوردارند، ماهان تندیس هم در کنار توانمندی، از مکمل شانس نیز بهره برده است. تیم ما به دلیل بدشانسی و کمی هم کم تجربگی در دقایق پایانی امتیاز از دست می‌دهد. شاید در بازی شنبه شانس به هم ما رو کند و بتوانیم این تیم را در زمین خودمان و در حضور تماشاگران‌مان شکست دهیم، شاید هم این اتفاق برعکس رخ دهد.

وی ادامه داد: ما تمام کارهایی که باید برای مقابله با تیم ماهان تندیس و تفکرات امیر شمسایی انجام می‌دادیم را تمرین کرده‌ایم. امیدوارم در وهله اول بازی زیبایی از کار درآید و بعد هم شهرداری ساوه از پتانسیل خوبی برخوردار است و به همین دلیل این تیم را شکست دهیم. البته ما با دو جلسه تمرینی به مصاف حریف بعدی‌مان می‌رویم و این هم یکی از مشکلات است.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

..... جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲

تماشاگری پشت شما نیست خیالتون راحت تا این اقای ظریفیان تو تیم و بچه ها ساوه تو تیم نیستن ما این تیمو نمیخوایم خیالت راحت چرا حرف مارو نمیفهمی اقای خوراکچی ما تیم غیر بومی نمیخوایم

نام ... جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳

خوب خودت تیمو هم دل کن ۹ نفرو فدای ی نفر کردی شما ک مربی باتجربه ای هستی خیالتون راحت ک پیشکسوتا و تماشاگرا ام از اون اقا خوششون نمیاد

تماشاچی جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵

تماشاچیا تیمشونو دوست دارن همه جوره ام ازش حمایت میکنن، فقطم واسشون آبروی شهرمون ساوه مهمه،ظریفیان خیلی تعصب داره تو بازی دمش گرم

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۲۱

شما که قبل از آمدن متخصص خارج کردن تیمها از بحران بودین و ۰۰۰
حالا لوزانو هم نمیتونه کاری بکنه?!!!!!