کد خبر : 10735
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1393 - 13:43
-

شمسایی: بازیکنان دبیری به اصغری‌مقدم اعتقاد دارند/ دلزدگی دبیری از حضور در فوتسال فاجعه است

شمسایی: بازیکنان دبیری به اصغری‌مقدم اعتقاد دارند/ دلزدگی دبیری از حضور در فوتسال فاجعه است
سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران گفت: دلزدگی آدم‌هایی که از جیب‌شان برای فوتسال هزینه می‌کنند، برای ما فاجعه است، حالا خوشحالم که دبیری در لیگ مانده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در مورد انتخاب جواد اصغری‌مقدم به عنوان مربی – بازیکن تیم دبیری تبریز اظهار داشت: برای او از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم. برخی می‌گویند چرا باب شده تیم‌ها از مربی – بازیکن استفاده می‌کنند، درحالیکه من معتقدم وقتی یکی توانایی‌اش را دارد، چرا این‌کار را انجام ندهد؟ ما باید به این سمت برویم و این نشان می‌دهد که نسل جدیدی از مربیان جوان در حال شکل‌گیری است و باید نسبت به این موضوع امیدوار بود. یک روز بزرگان ما بودند که به ما درس می‌دادند و حالا یکی مثل کشاورز و حالا اصغری‌مقدم این کار را انجام می‌دهند و این باعث افتخار فوتسال است.

وی ادامه داد: البته وضعیت من با اصغری‌مقدم و کشاورز کمی فرق دارد چون این کار را در ۳۸ سالگی آغاز کردم ولی جواد در ۳۴ سالگی و کشاورز در ۳۲ سالگی. تیم بزرگی چون گیتی‌پسند به چنین بازیکنی اعتماد کرده و حالا دبیری چنین کاری را انجام داده است که این مسئله بعد از اتفاقاتی که در این تیم افتاد، رخ داد. اصغری‌مقدم چند سال با دبیری بوده و بچه‌ها به او اعتقاد دارند. بعد از کناره‌گیری و رفتن شمس که من دلیلش را نمی‌دانم، باید به مدیران دبیری تبریک گفت که به اصغری‌مقدم اعتماد کردند. امیدوارم این مربیان جوان هم از پس این کار برآیند. برای اصغری‌مقدم و مجموعه دبیری آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم آنچه باب طبع‌شان هست، اتفاق بیفتد.

مربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی خاطرنشان کرد: وقتی دیدم مالک باشگاه دبیری اعلام کرده از فوتسال دلزده شده و شاید از لیگ کنار بکشند، این برای فوتسال ما فاجعه بود. دلزدگی آدم‌هایی که از جیب‌شان برای فوتسال هزینه می‌کنند، مثل رفتن تیم‌های بزرگی چون فولادماهان، شن‌سا، تام ایران‌خودرو، پرسپولیس و استقلال و… برای ما فاجعه است. حالا خوشحالم که آنها در لیگ مانده‌اند. من با بازیکنان دبیری زندگی‌کرده‌ام، آنها باید قدر موقعیت‌شان را بدانند. آنها باید بیشتر تمرکز کنند و بدانند که در چه جایگاهی باید باشند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبريز جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷

!! در ضمن وقتى تیم دبیرى نمى تواند در مقابل بازیکنان از مربى حمایت کند بهتر این تیم رو جمع کنه و بره به شغل خودش برسه!!

نام... جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷

با شگاهی که دو تا بازیکن برای کل تیمش تصمیم بگیره همون بهترکه جمش کنه بره دنبال کارش تو هم حواست به تیم خودت باشه!!

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۳۰

آقای شمسایی هر کسی در هر تیمی مربی یا سرمربی شود اشکالی نداره ولی از چه راهی به این جایگاه رسیدن خیلی مهمتر است!