کد خبر : 10732
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1393 - 13:33
دسته‌بندی نشده
-

عقابی: کسی به اندازه من از درون تیم خبر ندارد/ حضور خوراکچی در شهرداری ساوه برای من هم خوب است

عقابی: کسی به اندازه من از درون تیم خبر ندارد/ حضور خوراکچی در شهرداری ساوه برای من هم خوب است
سرمربی سابق تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: هیچ کسی به اندازه من از درون تیم شهرداری ساوه باخبر نیست، بازیکنان تیم اهل تبانی و کم‌کاری نیستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا عقابی در مورد اینکه برخی اعتصاب بازیکنان این تیم را به وی نسبت می‌دهند، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد. من از شهرداری رفته‌ام و دیگر با کسی ارتباط ندارم. اتفاقا خودم قبل از بازی با تاسیسات دریایی از بازیکنان خواستم که به تمرین بروند. رئیس هیات فوتبال هم به منزلم آمد و خواست که از بازیکنان خواهش کنم که به تیم برگردند که این کار را کردم. این قضیه هیچ ربطی به من ندارد. اصلا مشکل چیز دیگری است. این بازیکنان هیچ مشکلی با رضا عقابی، محمود خوراکچی، باشگاه و … مشکلی ندارند، مشکل آنها با یکی دو بازیکن غیربومی است. همان‌هایی که من هم پیش از رفتنم از تیم، آنها را کنار گذاشتم.

وی ادامه داد: باشگاه آن زمان از تصمیم من و من حمایت نکرد و اعتقاد داشتند که نباید بازیکن غیربومی را کنار گذاشت. بازیکنان معتقدند بازیکنی که به تیم خیانت کرده را باید کنار گذاشت، او ممکن است باز هم خیانت کند.

عقابی در مورد بازگشت ۶ بازیکن از جمع ۹ بازیکنی که اعتصاب کرده‌اند به تیم و تعلیق سه نفر، تصریح کرد: به این مسائل کاری ندارم. خبر ندارم چه اتفاقاتی رخ داده، کسی دنبال این خبرهاست که بخواهد بازگردد. من اصلا دیگر قصد بازگشت به ورزش را ندارم. بعد از رفتنم با خوراکچی هم صحبت کردم، ما با هم دوستی ۲۰ و اندی ساله داریم. برای من حضور خوراکچی در تیم خوب است، حداقل به خاطر رفاقت‌مان، اگر چیزی به ذهنم برسد می‌توانم در مورد تیم به او بگویم، اما اگر تیم نتیجه نگیرد و خوراکچی هم برود و فرد دیگری بیاید، همین امکان اندک هم دیگر برای من مهیا نیست. دلیلی ندارد که بخواهم خطی به بازیکنان بدهم، خود باشگاه هم می‌داند مشکل بازیکنانی که اعتصاب کردند چیست.

وی تاکید کرد: این مشکلی است که با پادرمیانی، حرف، تهدید و ارعاب نمی‌توان حلش کرد. شاید مقطعی درست شود اما وقتی همدلی نباشد و کاری از پیش نمی‌رود. هیچ کسی به اندازه من از درون تیم شهرداری ساوه باخبر نیست، بازیکنان شهرداری اهل تبانی و کم‌کاری نیستند. تا وقتی آن دو بازیکن در تیم باشند، تیم به آرامش و همدلی نمی‌رسد و با این راه غلط نمی‌توان به سرمنزل مقصود رسید. حالا همه به اصل ماجرا پی برده‌اند که شکست‌های تیم، فنی نبود و می‌دانند چه مسائلی رخ داد که کار به اینجا رسید.

رضا عقابی در مورد برنامه‌اش برای آینده گفت: اگر بخواهم به فوتسال شهرم خدمت کنم، می‌توانم مدرسه فوتسال دایر کنم و کار پایه انجام دهم. شهرداری هم حاصل زحمات ۱۰ – ۱۲ ساله ماست و به سادگی به اینجا نرسیده، خوراکچی برای این تیم بهترین گزینه است. امیدوارم این راه ادامه پیدا کند.

-منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

؟ جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷

مرتضی وکیلی و مازیار امیر خانلو رو فروختی ب این دوتا بازیکن حالا هی میگی اینا باید برن خوب خودت اوردیشون عجب