کد خبر : 10731
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1393 - 13:29
-

قم میزبان بازی ایران با روسیه شد

قم میزبان بازی ایران با روسیه شد
شهر قم به عنوان میزبان دیدارهای تیم ملی بزرگسالان و امید ایران با تیم ملی روسیه انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران و روسیه چند سالی است که بر اساس توافقنامه‌ای هر ساله چند بازی دوستانه با همدیگر برگزار می‌کنند. سال گذشته این مسابقات در شهر یزد برگزار شد که یک پیروزی و یک تساوی حاصل دو بازی تیم بزرگسالان بود.

کمیته فوتسال امسال هم به دنبال شهری به غیر از تهران بود تا این مسابقات را در آنجا برگزار کند. بعد از بررسی‌های به عمل آمده مقرر شد تا امسال شهر قم میزبان تورنمنت دوستانه ایران و روسیه باشد.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با تایید این خبر گفت: با توجه به اینکه فوتسال در شهر قم طرفداران زیادی دارد و از طرف دیگر به خاطر نزدیکی این شهر به فرودگاه امام خمینی، مقرر شد تا دیدارهای ایران و روسیه در شهر قم برگزار شود.

وی افزود: شهرهای دیگر مثل رشت، ارومیه، یزد و اردبیل هم دیگر کاندیدهای میزبانی بودند ولی همانطور که گفتم به خاطر نزدیک بودن فرودگاه به قم، تصمیم گرفتیم این شهر میزبان مسابقات باشد.

افتخاری درباره پخش تلویزیونی این تورنمنت هم تاکید کرد: ما صحبت‌های مقدماتی برای پخش این بازی‌ها را از شبکه سوم انجام داده‌ایم. قرار شد نامه‌ای هم به مسئولان این شبکه بزنیم تا ببینیم چه می‌شود.

بازی‌های دوستانه ایران و روسیه در آذرماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بچه قمی جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳

عالی ترین شهر برای میزبانی قمه چون تماشاگران بسیار زیادی داره ولی سالن حیدریان به درد چنین مسابقه ای نمیخوره

قم مهد فوتسال ایران جمعه , ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶

اونوخ تو کدوم سالن استاندارد؟؟؟ حیدریان ۲۰۰۰ نفری یه نه ۶۰۰۰ تایی!!!!!! ولی باز خوبه حداقل شاید بعد از بازی مسئولین یه استادیوم بسازن واس قم