کد خبر : 10867
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 16:20
-

این آقا تیم ملی را نانوایی خطاب کرد، حالا هم حرمت استاد شاگردی را نگه نداشت /باشگاه دست خیانت‌کنندگان را باز گذاشته و دست مرا بسته!

این آقا تیم ملی را نانوایی خطاب کرد، حالا هم حرمت استاد شاگردی را نگه نداشت /باشگاه دست خیانت‌کنندگان را باز گذاشته و دست مرا بسته!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در واکنش به صحبت‌های اخیر سرمربی جدید تیم دبیری مبنی بر اینکه وی به خوبی از بازیکنان تیم بازی نمی‌گرفته، اظهار داشت:‌ نمی‌دانم اصغری‌مقدم چرا این حرف‌ها را در دیدار هفته قبل که بازی دو بر صفر برده را با شکست عوض کرد، نگفت؟ آن زمان نه مصاحبه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در واکنش به صحبت‌های اخیر سرمربی جدید تیم دبیری مبنی بر اینکه وی به خوبی از بازیکنان تیم بازی نمی‌گرفته، اظهار داشت:‌ نمی‌دانم اصغری‌مقدم چرا این حرف‌ها را در دیدار هفته قبل که بازی دو بر صفر برده را با شکست عوض کرد، نگفت؟ آن زمان نه مصاحبه کرد و نه کُرکُری خواند، حالا که یک برد در تبریز برابر تیم پایین جدولی به دست آورده زبانش باز شده است؟ من نمی‌خواستم راجع به مسائل این باشگاه صحبت کنم و به مدیران تیم هم قول داده بودم، قرار بود آنها طی یک هفته به تعهدات‌شان عمل کنند، من هم سکوت کردم تا مسائل حل شود. حالا می‌بینم آنها با این حرف دست و پای مرا بسته‌اند و دست آدم‌هایی که به تیم خیانت کردند را برای هرگونه اظهار نظری باز گذاشته‌اند.

وی افزود: اصغری‌مقدم اولین کسی در تاریخ فوتبال و فوتسال بود که تیم ملی را نانوایی خطاب کرد. زمانی که علی صانعی او را به تیم ملی دعوت کرد و بعد خط زد،‌ گفت تیم ملی مثل نانوایی شده، این حرف هم از شخصیت اوست. او وقتی برای جام باشگاه‌ها در چین بودیم، با تهران و جاهای دیگر تماس می‌گرفت، همه بازیکنان تیم می‌دانند که او و یک بازیکن دیگر عامل قهرمان نشدن ما در آسیا بودند و چه کارهایی انجام دادند. آنها اطلاعاتی از تیم را به تهران می‌دادند و ما در سایت‌ها می‌خواندیم که شمس ترکیب پنج نفره‌اش را نشناخته است!

شمس خاطرنشان کرد: رسیدیم به بازی با ماهان تندیس که با برد قم می‌توانستیم صدر جدول را از آن خود کنیم و با این اتفاق تمام رشته‌های آنها پنبه می‌شد. فیلم این بازی موجود است، با خیانت دو بازیکن ما بازی را واگذار کردیم، در روزی که می‌توانستیم به صدر جدول برسیم آنها توپ را لو دادند و تحویل بازیکن حریف دادند. آنها در بازی با گیتی‌پسند خودشان را آماده کرده بودند که مدرک مربیگری‌شان در اصفهان بگیرند و از همان جا سرمربی تیم شوند ولی با برد ما، تیرشان به سنگ خورد. فیلم همه بازی‌ها هست، شما بازی با پایاسازه را دوباره نگاه کنید، تیمی که هیچ بردی نداشته ۶ بر ۲ دبیری را شکست می‌دهد و فکر هم نمی‌کنم تا پایان لیگ بتواند دوباره بردی به دست آورد. خیانت این آقایان محرز است و کاملا مشخص است که چه کسانی توپ را در بازی لو می‌دهند، حالا همین آقا ادعا دارد که از بازیکنان خوب بازی گرفته نمی‌شده.

سرمربی مستعفی دبیری با تاکید دوباره روی این موضوع که چرا اصغری‌مقدم هفته قبل چنین حرفی را عنوان نکرده، گفت: هفته پیش با توپ لو دادن همین آقا، بازی برده با باخت عوض شد. در بازی با گیتی‌پسند و تاسیسات که آنها را ۵ -۳ و ۵ – ۲ بردیم، از این داستان‌ها نداشتیم چون این آقا حضور نداشت. در سه برد ما، این آقا حتی در تمرینات ما هم حضور نداشت چون مصدوم بود، که البته مصدومیتش هم جای بحث دارد. باخت‌ها برای زمانی است که این دو بازیکن حضور داشتند. در هر صورت از اینکه اینقدر این آقا نمک‌نشناس است، متاسفم. او بایستی حداقل حق استاد شاگردی را ادا می‌کرد و این سخنان سخیف را به کار نمی‌برد. البته از کسی که تیم ملی کشورش را نانوایی خطاب کند، توقعی بیشتر از این نمی‌رود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: امیدوارم دبیری هر هفته ببرد تا وی زبانش باز شود و مرتب به انتقاد از کسی که قبلا سمت استادش را داشته، بپردازد. اگر خدای ناکرده هم باخت، دیگر نمی‌تواند حرف بزند. من، او و دوستش که در تیمم کودتا کردند را به دلیل سن بالا و عملکرد ضعیف‌شان بازی نمی‌دادم و حتی اجازه تمرین هم به آنها ندادم. می‌توانید از جوانترهای تیم بپرسید که آیا درست از آنها بازی گرفته می‌شد یا نه. با این وجود برای کسی که تازه به جرگه مربیان پیوسته و در شروع کارش به توهین به استادش پرداخته، آرزوی موفقیت می‌کنم.

حسین شمس با انتقاد از باشگاه دبیری گفت: متاسفانه باشگاه هم با این نفرات جلساتی را بدون حضور من برگزار می‌کرد و خط را از این‌ها دریافت می‌کرد. یکی از دلائلی که تیم نتیجه نگرفت همین بود که باشگاه به جای جلسه گذاشتن با سرمربی، با بازیکنان جلسه می‌گذاشت. اگر باشگاه خوبی مثل حفاری با قدرت تمام در مسابقات حاضر می‌شود، دلیلش این است که سرمربی‌اش اختیار تام دارد، اما اینجا بازیکن سالاری است و با بازیکن سالاری نمی‌توان نتیجه گرفت.

مدرس AFC در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه دبیری با وی تسویه حساب انجام داده یا خیر، تصریح کرد: تا این لحظه که چنین اتفاقی رخ نداده است. قرار بود این اتفاق شنبه گذشته رخ دهد که به چهارشنبه موکول شد. چهارشنبه گذشته نیز که با دبیری ملاقات داشتم، تسویه حساب صورت نگرفت. من تا یکی دو روز آینده صبر می‌کنم اگر تسویه حساب نکنند مجبورم به مراجع قانونی شکایت کنم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 30 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عبدالهی شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵

باز شمس بیکار شد!!!

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵

تعهدات یعنی چی ؟ یعنی پول قراردات رو کامل بگیری و بری؟!!۱

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷

ای برادر
ادای آدم های مثبت رو در نیار کارنامه نادرست تو رو همه می دونند!
نه برو از باشگاه منصوری و … بپرس!

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸

دوباره حسین شمس صداش دراومد پدر تیمو دراوردی

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳

اقای شمس شما فقط برو چلو کباب بخوردیگه به تیم کاری نداشته باش

علي شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

استاد شمس واقعا واسه أصغری مقدم متاسفم ایشون همه چیزشو از شما داره ، وقتی شاگردی اینقدر راحت روبه روی استادش میاسته آدم متأسف میشه

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲

جناب وقتی سر تمرین به کاپیتان تیمت با حرف حمله میکنی اخرش میشه همین ،اخه تو هرسال مدیر فنی چند تیم میشی ،بابا تو چقدر بلدی

علی شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶

تیم فوتسال ملی حفاری با وجود مدیری چون اقای ایرج کریمی همیشه از لحاظ مدیریت سرامد تمام تیمهای فوتسال کشور می باشد

futsal شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱

آقای شمس همه شمارو میشناسن شما کلا همینطوری هستی ..درسته یه مدت خوب نتیجه گرفتی باتیم ملی ولی دلیل نمیشه به دیگران توهین کنی..خود شما انواع و اقسام تهمتهارو به تیم ملی و فدراسیون فوتبال زدی..تا بیکار میشید میرین سمت حاشیه ..همیم آقای اصغری مقدم باعث شد از بیکاری در بیای و بیای تبریز ولی شما قدرشو نتونستی ..دیگه فوتسالیها شمارو شناختن سر مسایل فولاد ماهان و گیتی پسند..امیدواریم بیکار نمونید تا از این بی احترامیها نبینیم..

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹

ای بابا جالب شد ،بازم حسین شمس بیکار شد ،حسین اقا به همه حمله کردی حالا نوبت به این اصغری شد

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵

جناب شمس جواد اصغری حتما کسی بود با خودت به برنامه کارشناسی فوتسال در شبکه خبر بودی، چرا اون زمان از این حرفها نبود

طرفدار شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸

زمانی که اصغری مقدم با ترابیان میجنگید ،میشه بگید جناب شمس کی به اصغری مقدم تلفن میزد که این حرف بزن یا اون حرف بزن ،راستی چرا ۴ سال محرم شدید ؟

نظري شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷

اقایان حرمت اقای شمس را نگهدارید هنوز بازیهای درخشان تیم ایشان در جام جهانی از ذهن ها نرفته است

نام ...هوادار شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹

مرسی آقای شمس

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳

بابا این ادم خیلی انسان خوبی هست که خیلی چیزا رو بخاطر خانواده دبیری نگفته اگه میگفت جواد اصغری میدونست که الان کجای کار هست

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹

مثلا چی رو نگفته ،خانواده دبیری چه ربطی به اصغری مقدم داره ،بابا امسال برای یک تمرین ساده دادن مانده بود بعد باید زمین وزمان بدوزه که اصغری مقدم بده یا خوبه بابا دست بردارید ما که از نزدیک شاهد بودم رضا کردی تیم خراب کرد واز بس حرف جابجا کرد تا مادرتیم ،،،،، .اره داداش شمس خراب شد نه به وسیله دبیری واصغری مقدم بلکه به وسیله داداشش کردی !!!

بازیکن دببری شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵

آقای شمس عزیز خواهش میکنم دست از سر تیم ما بردار
کجا تو بازی قم عمدا ما توپ رو لو دادیم که تو برکنار بشی؟؟
اگه ما اینکاره بودیم همون بازی گیتی میباختیم که شما عملا اخراج میشدی پس چرا اونجا هم من هم فخیم واسه تیم عالی بودیم؟؟
مگه همون بازی گیتی تو پنج چهار ما جفتمون تو زمین نبودیم؟؟
چرا دوتا لو ندادیم که بیچاره بشی؟؟
اونقدر خودتون از این کارا کردین که فک می کنین همه عین خودتون اهل تبانی هستین
بنده خدا کاری نکن اسمسی که به خطم دادی رو به همه نشون بدم؟؟
نزار فوتسال ایران رو تو جنجال جدیدی بندازیم بشین خواهشا مصاحبه الکی نکن
از سایت فوتسالم میخوام وقتی تو مصاحبه ها علیه بازیکن ها اتهام زده میشه در مقابلش به بازیکن ها هم فرصت دفاع بدن ممنون

ناشناس شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹

بازیکن از اسمش معلومه وظیفه اش بازی کردنه متاسفم برای فوتسال که این آقایون بازیکنای لیگ حرفه ای هستن. بعد مدیران دبیری میخواستن با این بازیکنان قهرمان آسیا بشند. شخصیت شما در حد لیگ دو هم نیست

طرفدار فوتسال شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱

بازیکن از اسمش معلومه وظیفه اش بازی کردنه واقعا برای فوتسال متاسفم که این آقایون بازیکنای لیگ حرفه ای هستن.البته وقتی مدیران فوتسالی ما بازیکنانی که هنوز توی هیچ کلاس مربیگری شرکت نکردن رو باد میکنن و سمت مربیگری بهشون میدن، ی بازیکن درجه چندمی به خودش اجازه میده هر حرفی رو بزنه. بازیکنایی که شخصیتشون در حد لیگ دو هم نیست.حالا که بازیکن سالاری بیداد میکنه باید فاتحه فوتسال رو خوند.

امید شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲

شما اگه ادب و احترام را می دونید چیه !واگه احترام به بزرگتر را بلد نیستین.به بهترین مربی جهان در سال ۲۰۰۹ احترام بزارین.شما حسرت یه عکس با شمس را می خورین

بازيكن دبيري یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۳۸

آقای شمس هیچ کسی نون حروم سر سفره خانوادش نمیبره لطفا تهمت کم کاری به هیچکدوم از بازیکنای دبیری نزنین…
تنها دلیلی ک شما نتونستین تو این تیم نتیجه بگیری فقط شکاکی نسبت به بازیکنات بود و بس ، که کاملا اشتباه بود و با حرفایی که پشت سر بزرگای تیم میزدین و همش از روی شکاکی بود باعث عدم نتیجه گیری تیم شد….

نام ... یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰:۵۹

از شمس خط گرفتی درجا جواب دادی

Kamran یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۰۷

جواد أصغری تو این تیم موفق میشه

شام و ناهار یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۱۶

حسین اقا عجب اون شام و ناهار های معروف حال میداد یادش بخیر استاد شمس اینم از لطف و محبتی که واسش کردی.

نام ... یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۰۷

اینکه حق با کیه، یه بحثه، اما بحث مهم همو.ن بازیکن سالاریه، اینکه آقای اصغری‌مقدم نباید با یه برد تو روی استادش بایسته. خود اصغری‌مقدم در مصاحبه‌اش گفت که تو کار تیم دخالت می‌کرد و شمس از اون خواست که صحبتی نکنه چون تیم سرمربی داره، بعدم جواد رفته به مدیریت باشگاه گفته که دیگه عواقب کار با سرمربیه! خب همین مصاحبه یه سنده برای اینکه توی دبیری بازیکن سالاری وجود داشته

دنبال اهداف سیاسی یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۲۱

اصلا خانواده دبیری عشقی به ورزش ندارن اونا تو این چند ساله همش به دنبال اسم دراوردن به وسیله فوتسال بودن که یکی یکی از بچه های بومی شروع کردن به درست کردن پله برای پیشرفت خود الان هم رسیده به شمس ،اصغری که با این روش یه تبلیغ خوب یرای انتخابات مجلس داشته باشن شاید این مطلب برای خیلی ها بدون مفهوم باشد ولی برای خود دبیری مطلب سنگینی هست .

نام ... یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸

خوب شما که هیچ نیتی نداری بیا و تو ورزش پول خرج کن!

فوتسال یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

جواد اصغری هست حالا حالاها تبریزیها دوسش دارن ..میومدین بازی رو میدیدید که چه تشویقی میکردن تیمو با اصغری مقدمو …

مسعود یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

حاج حسین این بچه اصغری در حدی نیست که جوابش رو میدی بهش گفتن علیه شمس مصاحبه کن تا معروف بشی همه این آدم رو میشناسند که چکاره است خودت رو اذیت نکن حاجی!

تراکتور یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲

واقعا متاسف هستم برای اصغری مقدم