کد خبر : 10852
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 13:09
-

خوراکچی: همه بازیکنانم پیش بینی کرده اند این بازی را می بریم/روزهای بدتر از این را هم تجربه کرده ام

خوراکچی: همه بازیکنانم پیش بینی کرده اند این بازی را می بریم/روزهای بدتر از این را هم تجربه کرده ام
سرمربی تیم شهرداری ساوه می گوید بازیکنانش در این بازی پیش بینی کرده اند که صدرنشین را شکست خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی  در مورد عدم بازگشت بازیکنان اعتصاب کرده به تیم، با وجود برگزاری جلسه آشتی‌کنان در هیات فوتبال ساوه اظهار داشت: با وجود صحبتی که چهارشنبه شب داشتیم، آنها به تمرین نیامدند. ما شانس بازگشت را به آنها دادیم که از آن استفاده نکردند. حالا باشگاه طبق سیاست‌هایش با آنها برخورد خواهد کرد. ما هم طبق اصل و اصولی که به آن پایبند هستیم، کار می‌کنیم. حالا هفت بازیکن داریم و دو گلر، بعد از آن جلسه قرار شد چهار نفر برگردند، دو بازیکن امید هم که از قبل برگشته بودند، اما جمعه به تمرین نیامدند، اینکه چه اتفاقی افتاد را نمی‌دانم و نمی‌توانم در موردش قضاوت کنم.

وی تاکید کرد: ما چنین روزهایی را زیاد دیده‌ایم. قبلا در فیروزصفه سه بازیکن سه کارته داشتیم و عملا با ۶ بازیکن به مصاف میثاق رفتیم اما هشت بر صفر به پیروزی رسیدیم. ما تجربه روزهای بدتر از این را هم داریم. حالا با حمایت و قوت قلبی که مسئولان تیم و شورای شهر به ما داده‌اند، امروز (شنبه) به مصاف ماهان تندیس می‌رویم. رئیس شورای شهر ساوه روز گذشته در تمرین ما حاضر شد و به بازیکنان گفت که فرقی نمی‌کند بازیکنان تیم از چه شهری هستند اما از آنها حمایت خواهد کرد. کسانی هم که نیامدند به خودشان لطمه زدند.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه با اشاره به اینکه با وجود وضعیت بحرانی شهرداری، آنها فقط به شکست ماهان تندیس فکر می‌کنند، اظهار داشت: من همیشه پیش از بازی‌ها از بازیکنانم پیش‌بینی می‌گیرم. بچه‌ها همه برد در بازی امروز را پیش‌بینی کرده‌اند و این نشان از روحیه خوب تیم و اعتماد به نفس‌شان دارد. من هم از این پیش‌بینی‌ها امید و روحیه گرفته‌ام. ما تمرینات‌مان را براساس نقاط قوت ماهان تندیس طراحی کرده بودیم که آنها را به نقاط ضعف‌شان تبدیل کنیم. ما سال گذشته هم همین کار را با ماهان تندیس انجام دادیم و عملا وفایی و عروجی را از بازی خارج کردیم.

خوراکچی در مورد جذب بازیکن خارجی نیز خاطرنشان کرد: من مجوز باشگاه را برای جذب بازیکن خارجی دارم. اولویتم هم بازیکن اسپانیایی و برزیلی است اما اگر به خاطر وقت اندک‌مان نتوانیم از این کشورها کسی را به خدمت بگیریم، با بازیکن شماره هشت تیم ملی اوکراین که با این تیم به ایران آمد و در دیدار دوستانه‌ای که اوکراینی‌ها در یزد با تیم ملی ما داشتند، بازی کرد، مذاکره خواهیم کرد. در نیم‌فصل هم با بازیکنان داخلی قرارداد می‌بندیم تا شهرداری متفاوتی در لیگ حاضر شود.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹

اگر پیش بینی‌های بازیکنان درست در نیامد چی?و معمولا هیچ بازیکنی به مربی نمی‌گوید میبازیم!!
ضمنا این نظر بازیکنان تیم بوده نظر خود باجناق ها چیه?

اميرحسين صالحي شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

خوراکچی چی میگی؟
پارسال تو لیگ از ماهان ۴خوردید
تو تهران هم قهرمانی جام حدفی رو ازتون گرفتیم
زیاد امیدواری!!!!

mjrajabi92@gmail.com شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

آقا ایشالا که تیمتون از بحران خارج شه ولی این تو بیمیری از اون تو بیمیری ها نیست شما اگر تونستید اون دوتا رو خارج کنید با ایلانلو و زاهدی و مسلم اولاد چه میکنید؟؟؟

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

عمرنات منیزیم که بتونین ببرین

davoud شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶

پنج تائها حرف نمیزنند

امير شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱

باتمام احترام برای فوتسالیست هاوفوتسال دوستان قمی:سال گذشته هم باشانس زیاد توضیافت پنالتی بردیدوازفرط شادی بااون طبل دومتری حمله کردیدداخل زمین.یعنی تیمهای خوراکچی روبردن شادمانی داره درحدکنسرت یانی!

امير شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵

اون طبل ٢متری روحالابیرون بیاریدش که حاج محمودبایه تیم نصفه بردتون

نیما کریمی سه شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۳۶

سلام
لطفا به این لینک برین و به گل احمدزاده به عنوان بهترین گل سال فوتبال ساحلی رای بدین تا بازم افتخاری بشه برا جامعه ورزش ایران
http://beachsoccer.com/best_goal_of_the_year