کد خبر : 10840
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 10:55
دسته‌بندی نشده
-

دبیری: هفته به هفته به صدر نزدیک تر می شویم

دبیری: هفته به هفته به صدر نزدیک تر می شویم
مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز مدعی شد این تیم هفته به هفته بیشتر به صدر نزدیک می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرزین دبیری اظهار کرد: تیم فوتسال دبیری تبریز توانست با پیروزی برابر تیم فردوسی مشهد ۳ امتیاز این بازی را کسب کرده و از لحاظ روحی روانی برای پیروزی‌های بعدی مهیا شود.

وی گفت: تیم دبیری تبریز در دو هفته گذشته مستحق شکست برابر حریفانش نبود، اما متاسفانه در هر دو بازی از کسب امتیاز بازماند، ولی در بازی برابر تیم فردوسی بازیکنان تیم توانستند قابلیت‌های فنی خود را نشان داده و مزد برتری خود را با پیروزی برابر این تیم گرفتند.

دبیری افزود: زمانی که تیم یک بر صفر عقب بود، استرسی نداشته و مطمئن بودم که بازیکنان تیم نتیجه را  عوض می‌کنند، اما در دقایق پایانی بازی و زمانی که اختلاف گل یک بود، کمی تحت فشار تیم مهمان قرار گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در مورد هدایت جواد اصغری‌مقدم اظهار کرد: وی یکی از بازیکنان بزرگ فوتسال ایران بوده و تجارب زیادی در این رشته کسب کرده و بعد از جلسه هیئت مدیره تصمیم بر این شده که هدایت تیم را به وی بسپاریم.

فرزین دبیری در مورد اینکه زمانی که اصغری‌مقدم در میدان است چه کسی به تیم کمک می‌کند، پاسخ داد: قرار بر این است که من فعلا در مسائل فنی به وی کمک کنم و این کمک درصورتی است که از من خواسته شود و در بازی برابر فردوسی نیز تا حد امکان به تیم کمک کردم.

وی در مورد وضعیت مدافع عنوان قهرمانی گفت: تیم دبیری دو هفته بعدی نیز در تبریز به مصاف تیم‌های مس سونگون و شهروند ساری می‌رود و به دنبال کسب شش امتیاز این بازی هستیم و با توجه به اینکه نتایج دیروز نیز به نفع تیم ما رقم خود، مطمئن باشید تیم دبیری هفته به هفته به صدر جدول نزدیک‌تر می‌شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصلا بگين غير ورزشي یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۲۱

ببخشین شما کجا فوتسال بازی کردین، کجا دوره مربیگری رو دیدین؟ در محضر کدوم استاد زانوی تعلم زمین زدین که الان می خواهین به اصغری مقدم کمک کنین؟ وای به حال اصغری مقدم که تو می خوای بهش کمک کنی