کد خبر : 10766
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 9:44
-

رستمی ها: بازی با گیتی پسند قدرت ما را نشان داد/در ضربات آخر دقت می کردیم فرش آرا شکست خورده بود

رستمی ها: بازی با گیتی پسند قدرت ما را نشان داد/در ضربات آخر دقت می کردیم فرش آرا شکست خورده بود
بازیکن کلزن تیم مس سنگون می گوید در بازی با فرش آرا توپ های آنها به گل نرفته است.

مسلم رستمی ها بازیکن تیم مس سونگون در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی با فرش آرا گفت:بازی خوبی بود هردو تیم برای برد بازی می کردند که فرش آرا از موقعیت های خود به خوبی استفاده کرد ولی متاسفانه ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و اگر در ضربات اخر دقت می کردیم می توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.خوشبختانه حریفان ما هم که در کورس قهرمانی بودند امروز بازی را واگذار کردند و ما در رده دوم جدول ماندیم.انشالله در بازی هفته آینده برابر دبیری با تمام توانمان حاضر می شویم تا سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در مورد داوری گفت:اشتباهات داوری جزء بازی می باشد و دوران در دو صحنه وقتی فرش آرا پنج خطا بود می توانست اعلام خطا کند که نگرفت.در کل داوری خوب بود.

وی در مورد اینکه خیلی از کارشناسان معتقدند بازی های سخت مس مانده گفت:تیم ما امسال یک تیم خوبی نشان داده است که رسانه ها هم ما را پدیده لیگ لقب داده اند.در بازی سختمان برابر گیتی پسند ما نشان دادیم که قدرت تیممان چقدر بالا می باشد.تیم ما تا اینجای کار دو مساوی برابر پایا سازه ای که شش گل به دبیری زد و برد و تیم حفاری که یک تیم ریشه دار می باشد و در برابر تیم های بزرگ عملکرد خوبی داشته است.امروز هم بی دقتی و بدشانسی باعث شد که این بازی را ببازیم .برای ما و هیچ کدام از تیم ها بازی آسانی وجود ندارد و ما برای اینکه در کورس قهرمانی باشیم در همه بازی های پیش رو باید به تلاشمان ادامه دهیم تا نتایج خوب خود را تداوم ببخشیم.

رستمی ها  در مورد اینکه بنظرت به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات گرندپریکس دعوت می شوی گفت:امسال هم تیم ما و هم خودم خوب شروع کردیم و تیم ما در رده دوم جدول قرار دارد و خود من هم در کورس آقای گلی لیگ هستم بخاطر همین امیدوارم به اردوی تیم ملی دعوت شوم ولی باز هم به نظر کادر فنی تیم ملی احترام می گذارم.

وی در آخر افزود:کادرفنی و مدیرعامل بعد از پایان بازی در رختکن حضور یافتند و از بازیکنان بخاطر بازی خوبشان تشکر کردند.امیدوارم با کسب نتایج خوب در بازی های آینده بتوانیم جواب محبت هواداران تیم و کادرفنی و مدیرعامل تیم که از تیم به خوبی حمایت می کنند را بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

tabriz شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

مسلم امسال نقش پررنگی در موفقیت های مس داشت اگه خسوس از این بازیکن دعوت نکنه همه متوجه می شن که صحبت های حسین شمس در مورد تیم ملی درسته

طرفدار شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

پدیده فوتسال ایران
حقشه تو تیم ملی بازی کنه

فوتسال تبريزي شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

با بازی های خوب و گل های حساس که زده حقشه تو تیم ملی باشه
موفق باشی اقای گل