کد خبر : 10863
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 14:40
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: از همان فرودگاه فهمیدم روز ما نیست!

شمسایی: از همان فرودگاه فهمیدم روز ما نیست!
وحید شمسایی می گوید در فرودگاه و قبل از پرواز به اهواز اتفاقاتی افتاده که فهمیده روز آنها نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در مورد شکست روز گذشته تیمش برابر حفاری اهواز اظهار داشت: فوتسال همین است دیگر، برد و باخت دارد. ما در این مسابقه دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول باید با اختلاف چهار گل حریف را شکست می‌دادیم. حداقل سه تای آن موقعیت صددرصد بود. یکی که گلر هم بیرون آمده بود اما نتوانستیم به گل برسیم. وقتی قالب کار دستت باشد و نتوانی از آن استفاده کنی، کار از دستت خارج می‌شود. آنها در معدود حملات‌شان در نیمه اول به گل رسیدند، در نیمه دوم شرایط برابر شد و ما بی‌محابا حمله می‌کردیم و یک گل دیگر هم خوردیم. به هر دری زدیم درنهایت یک گل بیشتر نتوانستیم بزنیم و شکست خوردیم.

وی تاکید کرد: وقتی قرار باشد یک تیم ببازد، همه چیز دست به دست هم می‌دهد. شکست ما از همان شروع که وارد فرودگاه شدیم، شکل گرفت. اتفاقاتی افتاد که نشان داد که روز ما نیست. البته این حرف‌ها دیگر توجیه است و فایده‌ای ندارد. من فکر می‌کنم در دیداری که راحت می‌توانستیم برنده باشیم، بازنده شدیم. به ناظم‌الشریعه و تیمش تبریک می‌گویم. تیم او با تمام توانش بازی کرد. این برد مبارک‌شان باشد.

وحید شمسایی با اشاره به بازی بعدی تیمش که مقابل مقاومت البرز خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید حتما این بازی را ببریم چون تیم‌های بالایی ما در جدول هم باخته‌اند. جدول بازی‌ها خیلی به هم نزدیک شده و در این رقابت‌ها دیگر هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. ما خیلی انگیزه داریم. این هفته همه تلاش‌مان را خواهیم کرد که ببریم چون بعد از آن دو هفته سخت برابر گیتی‌پسند و فرش‌آرا که رقیبان‌مان هستند، داریم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اهوازی شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

نیمه دوم هم باید ۶ تا می خوردید

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴

شمسایی خدای تنها کسی که میتونه در هر شرایطی در این فوتسال کار کنه فقط تویی ،و فقط تو هستی افراد هایی مثل حسین شمس سر جاشون بنشانی،فقط تو

احمد شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸

وقتى تمرکز روى تیم دبیرى داشته باشى نتیجه اون بأخت تیم خودت میشه بالاخره خدا جاى حق نشسته یادت باشه شمسایى

جنوبی یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱:۲۸

وحید جون هروقت تونستی داخل ۴۰دقیقه کمی استراحت کنی تیمت نتیجه میگیره آقای ادعاااااااااااااااااااااااا