کد خبر : 10887
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 21:14
-

عظیمی: با کمر آسیب‌دیده مقابل مس ایستادم/ توقع دعوت شدنم به تیم ملی نابجا نیست

عظیمی: با کمر آسیب‌دیده مقابل مس ایستادم/ توقع دعوت شدنم به تیم ملی نابجا نیست
دروازه بان تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: با وجود کمردرد شدید با تلاش پزشک تیم مقابل مس سنگون درون دروازه ایستادم اما خوشحالم که عملکرد بدی نداشتم و به پیروزی رسیدیم.

حسین عظیمی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: روز قبل از بازی با مس سنگون کمرم اسپاسم شدید کرد که نمی توانستم تکان بخورم اما با درخواست کادر فنی که می خواستند به این بازی برسم، پزشک تیم تمام تلاش خود را کرد و به واقع با هزار بدبختی رسیدم.

وی افزود: مس سنگون هم تیم خیلی خوبی بود و مواقعی هم به تیم ما فشار آورد اما بازیکنان ما بهتر کار کردند و از موقعیت های بدست آمده به بهترین شکل استفاده کردند. تیم ما به لحاظ روحی رشد عجیبی کرده و درک بازیکنان از همدیگر در داخل زمین فوق‌العاده شده است.

عظیمی که به دلیل مصدومیتش امروز و فردا با فرش آرا تمرین نخواهد کرد یادآور شد: با دستور کادر فنی این دو روز را استراحت می کنم تا به بازی با منصوری برسم که یکی از بازی های بسیار مهم برای تیم ما است. در صورتی که این بازی سخت را هم پیروزی شویم می توانیم مدعی جدی قهرمانی نیم فصل شویم.

دروازه بان فرش آرا در خاتمه از توقع خود برای دعوت شدن به تیم ملی سخن گفت و خاطرنشان کرد: با اینکه ۳۱ساله هستم اما به اوج پختگی و تجربه رسیده ام. جزو سه تیم اول در گل‌های خورده هستیم که نشان می دهد عملکردم چطور بوده است. توقعم از خسوس برای دعوت شدن به تیم ملی نابجا نیست و با همین انگیزه تلاش می کنم هر هفته بهتر از هفته قبل بازی کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فقط فرش آرا یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۱۷

بازم غیرت حسین دست طلایی ی ی ی ی ی

هواداران فرش آرا( قدرت RPG) دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

حسین دست طلایی
سلطانی حسین جان و توقعت کاملا به جاست