کد خبر : 10768
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 9:46
-

قضایی:داور به میزبان لطف و محبت نداشت،نتیجه دیگری رقم می خورد !

قضایی:داور به میزبان لطف و محبت نداشت،نتیجه دیگری رقم می خورد !
سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری پایاسازه تبریز گفت : در برخی بازی ها ، داوری ها به اندازه ای یک طرفه است که نمی توان در این مورد اظهار نظر نکرد .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری پایاسازه تبریز گفت : غیبت بازیکنان اصلی تیم به دلیل مصدومیت ، عامل پذیرش شکست از تیم فوتسال شهروند ساری بود .

‘ حسین قضایی’ اظهار کرد : در دیدار مقابل تیم شهروند، چند بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداشتیم و به همین دلیل نتوانستیم برتری ۲ گل خود را حفظ کنیم .

وی بیان کرد : لیگ برتر فوتسال کشور، رقابتی بسیار دشوار و حساس است که با استفاده از بازیکنان جایگزین نمی توان برای پیروزی در خانه حریفان برنامه ریزی کرد .

سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری پایاسازه تبریز افزود : تیم شهروند علاوه بر استفاده از بازیکنان با تجربه ، به خوبی از امتیاز بازی خانگی بهره برد و شکست سنگینی را به ما تحمیل کرد .

قضایی مشکلات داوری را از دیگر دلایل شکست تیمش دانست و گفت : در ابتدای فصل تصمیم داشتیم هیچگاه از نحوه قضاوت داوران شکایت نکنیم اما در برخی بازی ها ، داوری ها به اندازه ای یک طرفه است که نمی توان در این مورد اظهار نظر نکرد .

وی ادامه داد : شاید اگر داور این دیدار در برخی صحنه ها ، تیم میزبان را مورد لطف و محبت خود قرار نمی داد ، نتیجه دیگری در پایان مسابقه رقم می خورد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۵۱

باز خوبه هفته قبل، داوری به نفع شما ی پنالتی نقطه ۲به اشتباه گرفت توی ۲۶ ثانیه ی آخر بازی ک تیمت از باخت خانگی گریخت،وگرنه ….

نام ... شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

یعنی ۶تا گل رو ساری با داوری زده؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

seied یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۳۳

دوستان شما کجا بودین، وقتی که تیم پایاسازه ۲ بر صفر از شهروند ساری جلو بود، ببینین داور چند تا خطا روی علیرضا عسگری رو نگرفت، ناظر بازی هم که انگار تو خونه با خانمش دعواش شده بود، حرصش رو سر بازیکنای پایاسازه خالی می کرد، خدا شاهده که خود داوران به حرکات ناظر بازی (آقای هنرور) می خندیدند. ناظر بازی کارش آروم کردن تیمهاست، نه سلب اعتماد به نفس آنها. شما بازی علیرضا عسگری رو در ده دقیقه اول بازی و ده دقیقه دوم بازی مقایسه کنین ببینین چه اتفاقس افتاده؟ بازی ده دقیقه اول الیاس قبادی رو با ده دقیقه دومش مقایسه کنین ببینین جریان چیه؟ شما فکر می کنین بازیکنی که داره با دروازه بان تک به تک می شه خودش رو الکی زمین می ندازه؟ چرا ناظر بازی از کلمات رکیکی مثل برو گمشو، من بی شرفم و ….در جریان بازی و پس از بازی استفاده می کنه؟، خوشبختانه تو این قضیه اطرفیان باشگاه شهروند ساری هم حضور داشتند و کل ماوقع رو دیدند. جناب نام … فکر کنم شما فوتسالی هستی و می دونی بازیکن وقتی در دقیقه ده بخاطر خطایی که روش انجام شده اخطار میگیره و بهش داورا تذکر می دن، چه حالی پیدا می کنه؟ این بازیکن اگر توانایی فالکائو را هم داشته باشه، دیگه تو اونمیدان هیچ کاری نمی تونه انجام بده والا ۶ تا گل رورو داورا نزدن.