کد خبر : 10776
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 10:02
-

مرتضایی:برای کسب نتیجه در چند نوبت پنج نفره بازی کردیم

مرتضایی:برای کسب نتیجه در چند نوبت پنج نفره بازی کردیم
سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: در یک بازی سخت و حساس و بهره گیری موثر از موقعیتهای پیش آمده بر تیم مس سونگون ورزقان تبریز غلبه کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ‘مجید مرتضایی’ جمعه شب بعد از پیروزی تیمش در مقابل تیم مس سونگن ورزقان تبریز طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مسابقه بازی خوبی بود و از اول می دانستیم که دیدار سختی را با حریف خود پیش رو داریم.

وی ادامه داد: بر این اساس سعی کردیم به صورت جنگنده بازی کنیم و با حملات گسترده دروازه حریف را تحت فشار قرار دادیم.

وی گفت: برای کسب نتیجه در چند نوبت پنج نفره بازی کردیم و این مساله منجر به کسب نتیجه شد و در نهایت با وحدت و همدلی بازیکنان خود تیم مس سونگ,ن ورزقان تبریز را در خانه خود شکست دادیم.

تیم فرش آرای مشهد جمعه شب در راستای هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور در سالن شهید بهشتی این شهر به مصاف تیم مس سونگن تبریز رفت و میهمان خود را با نتیجه سه بر یک با شکست بدرقه کرد.

گلهای این دیدار را ‘رحمان سارانی’ و ‘مسعود سعادتی’ برای تیم فرش آرای مشهد و تک گل تیم مس سونگن تبریز را ‘بابک نصیری’ وارد دروازه حریف کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تماشاگر فرش آرا شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

عشق فقط حسین دست طلایی ی ی ی ی ی

عشق فوتسال شنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹

دوست عزیز تنها ما تماشاگرها در جریان این هستیم که آقای عظیمی لیاقتش بیشتر ازحتی کسانی که به تیم ملی دعوت شده اند هست من در عجبم این چه سایتی است که با کسانی که تیمشان باختند ونتیجه ای نگرفته است مصاحبه میشود ولی با ایشان که جزء کمترین گل خورده هست و تیمشان نتیجه گرفته است مصاحبه ای نمیشود واقعا حق وحقوق در این سایت رعایت نمیشود نمیدانم برچه مبنایی این مطالب زده میشود