کد خبر : 10775
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 10:04
-

کاستاریکا میزبان جام جهانی فوتسال بانوان شد

کاستاریکا میزبان جام جهانی فوتسال بانوان شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاستاریکا میزبانی جام جهانی فوتسال بانوان را برعهده گرفت، اما هنوز حضور ایران در این مسابقات مشخص نشده است. پیش از این اعلام شده بود که روسیه میزبانی جام جهانی فوتسال بانوان را برعهده دارد، اما بعد از مدتی این کشور از میزبانی انصراف داد و کاستاریکا عهده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاستاریکا میزبانی جام جهانی فوتسال بانوان را برعهده گرفت، اما هنوز حضور ایران در این مسابقات مشخص نشده است.

پیش از این اعلام شده بود که روسیه میزبانی جام جهانی فوتسال بانوان را برعهده دارد، اما بعد از مدتی این کشور از میزبانی انصراف داد و کاستاریکا عهده دار میزبانی این مسابقات شد.

ایران یکی از کشورهایی است که همیشه از سوی میزبان مسابقات در کشورهای مختلف برای شرکت در جام جهانی دعوت شده است، اما با توجه به اینکه امسال کشوری میزبانی را برعهده گرفته که فاصله زیادی از نظر مسافتی با ایران دارد احتمال دارد بانوان کشورمان در این مسابقات شرکت نکنند.

تیم ملی ایران از ماه‌ها قبل تمریناتش را برای حضور در این مسابقات برگزار کرده است. احتمالا جام جهانی در آذرماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیما کریمی سه شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۳۶

سلام
لطفا به این لینک برین و به گل احمدزاده به عنوان بهترین گل سال فوتبال ساحلی رای بدین تا بازم افتخاری بشه برا جامعه ورزش ایران
http://beachsoccer.com/best_goal_of_the_year