کد خبر : 10920
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1393 - 12:41
-

افتخاری :بازیکن سالاری را در نطفه خفه می‌کنیم!

افتخاری :بازیکن سالاری را در نطفه خفه می‌کنیم!
رئیس کمیته فوتسال به ماجرای اعتصاب بازیکنان شهرداری ساوه واکنش تندی نشان داد و گفت:نمی‌گذاریم همان اتفاقاتی که در فوتبال رخ داد، در فوتسال هم رخ بدهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از انتخاب محمود خوراکچی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال شهرداری ساوه به جای رضا عقابی، تعدادی از بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زده و از حضور در تمرینات خودداری کردند. این بازیکنان حتی در بازی شهرداری برابر ماهان تندیس قم حضور نیافتدند. این اقدام باعث عصبانیت مسئولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال شده است و آنها را واداشته تا به این ماجرا ورود کنند.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: تعدادی از بازیکنان تیم شهرداری در اعتراض به کادر فنی جدید و حمایت از مربی قبلی، در تمرینات و مسابقات حضور نمی‌یابند. قرار است ما به این موضوع ورود کنیم. اجازه نمی‌دهیم بازیکن سالاری در فوتسال ترویج یابد.

وی تاکید کرد: بازیکن سالاری را در نطفه خفه می‌کنیم و نمی‌گذاریم همان اتفاقاتی که در فوتبال رخ داد، در فوتسال هم رخ بدهد. بازیکن وقتی با یک باشگاه قرارداد می‌بندد باید تابع باشگاه باشد نه اینکه در مسائل فنی هم دخالت کند.

نکته جالب اینکه محمد شجری ملی پوش تیم شهرداری ساوه هم از جمله بازیکنانی است که دست به اعتصاب زده است. قرار است رئیس کمیته فوتسال درباره وضعیت این بازیکن با خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی صحبت کند و نظر وی را هم درباره این بازیکن و تمرین نکردنش جویا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

, یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

کسی با خوراکچی مشکل نداره. مشکل بازیکنا با یکی از بازیکنای غیر بومیست

صادق یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

همون بازیکن غیر بومی دو تا گل عالی زد ب ماهان تندیس.

مجید یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

همه ی این بازیکنارو باید با محرومیت دراز مدت جریمه کنن،سر دستشون عقابی ام باید محروم بشه از مربی گری

مهدی یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

تیم ملی ایران به چه روزی افتاده که محمد شجری میره تیم ملی،نه اخلاق حرفه ای رو بلده،نه تا هفته ی هشتم یک گل واسه تیمش زده،آقای افتخاری خواهشا بازیکنای آماده ی لیگو ببینید

شهرام دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶

بابا بازهم دم اون غریبه گرم