کد خبر : 10919
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1393 - 13:13
-

تقوی:باخت‌های گیتی‌پسند فنی نیست!/گیتی‌پسند اگر قرار باشد قهرمان شود، این اتفاق با کشاورز هم رخ می‌دهد

تقوی:باخت‌های گیتی‌پسند فنی نیست!/گیتی‌پسند اگر قرار باشد قهرمان شود، این اتفاق با کشاورز هم رخ می‌دهد
همانط‌ور که می‌گوییم مرده پرستیم، انگار «باشگاه رفته پرست» هم هستیم. دائم می‌گوییم شن‌سا، ماهان تندیس، تام ایران‌خودرو و... کجا هستند؟ اگر امروز از باشگاه‌‌ها حمایت نشود، فردا باید بگوییم گیتی‌پسند، ماهان تندیس و منصوری کجا رفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیداکبر تقوی در مورد اینکه گفته می‌شد بعد از شکست تیمش در هفته هفتم لیگ، قهر کرده اظهار داشت:‌ قهر کجا بود. تحمل ما زیاد است، یا کار را انجام می‌دهیم و یا می‌رویم، حد وسطی وجود ندارد. اگر ناراحتی‌ای بود، به خاطر عدم حمایت مسئولان بود چون ریالی به تیم تزریق نشده و ما هم شرمنده بازیکنان شده‌ایم و هم اینکه بدهی فراوانی داریم. اگر مهندس منصوری نبود، معلوم نبود چه اتفاقی رخ می‌داد. او با اینکه پیش از فصل اعلام کرده بود که روی من حساب نکنید ولی این روزها یک تنه بار تیم را به دوش کشیده و همه هزینه‌ها را تقبل کرده است. تمام پرداختی‌ها و هزینه سفر‌ها و تمرینات برعهده او بود. امروز دو نفر می‌خواهند سفر بروند باید کلی هزینه کنند، حالا شما حساب کنید یک تیم یک هفته در میان بخواهد به سفر برود.

وی تاکید کرد: ورزش ما از نظر اقتصادی شرایط خوبی ندارد. من برای تیم گیتی‌پسند ناراحتم که شرایط خوبی در جدول ندارد. همانط‌ور که می‌گوییم مرده پرستیم، انگار «باشگاه رفته پرست» هم هستیم. دائم می‌گوییم شن‌سا، ماهان تندیس، تام ایران‌خودرو و… کجا هستند؟ اگر امروز از باشگاه‌‌ها حمایت نشود، فردا باید بگوییم گیتی‌پسند، ماهان تندیس و منصوری کجا رفتند. تا زمانی که این تیم‌ها هستند کمک‌شان نمی‌کنیم و وقتی می‌روند مصاحبه می‌کنیم که چقدر حیف شد رفتند. زمانی که به اصفهان رفتم، واقعا دلم گرفت. در سال‌های گذشته وقتی به اصفهان می‌رفتیم، سالن جای سوزن انداختن نبود و کلی تماشاگر هم بیرون سالن می‌ماندند، اما این‌بار ۳۰۰ – ۴۰۰ نفر بیشتر در سالن نبودند. ما که در فوتسال، این‌روزها جز دو فاکتور محبوبیت و تماشاگر چیز دیگری نداریم، اینها را هم از دست بدهیم دیگر فوتسال چیزی ندارد.

وی تصریح کرد:‌ ما باید تلاش کنیم که تیم‌های بزرگ‌مان بیشتر شوند، مثلا خوب است که مشهد دو تیم دارد، تبریز سه تیم در لیگ برتر دارد، باید این شرایط را در سایر استان‌ها هم فراهم کنیم. در بازی ما با گیتی‌پسند هر دو تیم می‌توانستند برنده باشند. هر دو تیم از جان مایه گذاشتند.

سیداکبر تقوی با اشاره به استعفای محمد کشاورز از سرمربیگری گیتی‌پسند، تصریح کرد: کشاورز یکی از بازیکنان پاک فوتسال ماست. انصافا تیم باشخصیتی هم دارد. فکر می‌کنم شخصیت درونی کشاورز به تیمش منتقل شده و باید از او حمایت کرد. من قلبا دوست ندارم او حالا حالاها به جرگه مربیان بپیوندد چون تا چند سا‌ل‌ دیگر توانایی بازی کردن دارد، اما حالا که کار مربیگری را شروع کرده، باید او را مورد حمایت قرار داد. باخت‌های گیتی‌پسند فنی نیست، باید ریشه‌یابی کرد. شرایط مربیگری در اصفهان هم سخت است. گیتی‌پسند اگر قرار باشد قهرمان شود، این اتفاق با کشاورز هم رخ می‌دهد، اگر هم قرار نباشد که گیتی‌پسند قهرمان شود، با هر فرد دیگری هم این اتفاق نمی‌افتد.

سرپرست تیم فوتسال منصوری ادامه داد: باید نگاه‌مان در فوتسال به آینده باشد، صداوسیما که حق فوتسال را نمی‌دهد، آنها شلوغ‌کاری و حاشیه‌ها را عامل عدم پخش زنده مطرح می‌کنند، من حواشی را تایید نمی‌کنم اما این داستان‌ها در همه رشته‌ها وجود دارد. جایی که تماشاگر باشد ممکن است این اتفاق‌ها رخ دهد. خواهشم از مسئولان قرچک هم این است که به تیم رسیدگی کنند. نمی‌گویم باختیم چون پول نداشتیم، اینطور نیست که تیم به خاطر پول بازی کند، اما به هر حال مشکلات مالی در روحیه بازیکن تاثیر منفی می‌گذارد.

تقوی با تاکید بر اینکه در حدی نیست که هشدار بدهد اما وضعیت خوبی را برای منصوری متصور نیست، گفت: آینده خوبی را پیش روی‌مان نمی‌بینم. روند منصوری رو به سقوط است. ما که در هفت سال اخیر،‌ یکی از رده‌های اول، دوم و سوم را در اختیار داشته‌ایم، سال گذشته چهارم شدیم و الان هم هشتم جدول هستیم و حتی شاید سقوط کنیم. شاید هیچ تیمی به اندازه ما بازیکن از دست نداده باشد، هیچ کدام این جدایی‌ها هم به خاطر مسائل فنی نبوده بلکه به خاطر پول بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچک یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

شن سا و بسیج ریو که خودت باعث شدی منحل شن،منصوری ام منحل کنی رکوردت موندگار میشه

tajik یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

تقوی خودتم میدونی جا نشینتم مشخص کردن،دیگه داری الکی زور میزنی باید با قرچک خداحافظی کنی

نام ... یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹

ما قرچکی ها اقای تقوی را دوست داریم .و مورد حمایت طرفداران می باشید و البته ایشان خیلی هم مرد هست با تمامی مشکلات بازهم محکم ایستاده است و ما باید از ایشان خواهش کنیم تا در قرچک بماند سید خدا دوست داریم و با حرف این افراد کوچک دلگیر نشو

قرچکی یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱

امثال اکبر تقوی بازیکنای این شهر رو یک کاری کرد تا از قرچک برن، حالا داره منصوری رو نابود میکنه…

نام ... یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹

مسولین شهر قرچک باید از تنها تیم ورزشی شهر که باعث پر آوازه شدن این شهر شده حمایت کنند زمانی قرچک یک بخش بود آرزو داشتیم روزی شهرستان شود وصاحب فرمانداری مسقل شود اما انگار اتفاق خاصی رخ نداده! با وجود کارخانجات فراوان در سطح منطقه و شهرداری که در چند سال اخیر دو ساختمان با هزینه بالا برای خود وشورای شهرداری! ساخته ‘ این تیم نباید امروز مشکل مالی داشته باشه ودر معرض خطر سقوط از لیگ برتر قر ار بگیره به نظر میرسه مسولین شهر اندکی تدبیر وتفاهم لازم را در سرلوحه برنامه خود قرار بدهند میتوانند باعث حفظ این تیم در لیگ برتر شوند

امیر علی دوشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴

اکثر بازیکنان بخاطر مسایل مالی رفتن در ضمن وقتی در این چند سال منصوری با کمترین هزینه ها و البته بازیکنان بزرگ و خود ساخته توانست در فوتسال بزرگی کند و برای ما قرچکی ها افتخار افرینی کند و حقا ” باعث غرور گردید و به گونه ای هم الگوی دیگر باشگاهها شد و انصافا” در منصوری بازیکن سالاری وجود نداشته و ندارد و حتی با رفتن بازیکنان بزرگ که هر کدام وزنه ای بودند ولی منصوری همیشه با حمایت تماشاگران پر شورش همیشه جایگاه خود را بعنوان باشگاهی بزرگ حفظ کرده است من بعنوان یک طرفدار دو اتیشه منصوری از کسانی که با دادن کامنتهای دورغین می خواهند به این تیم مردمی خدشه وارد کنند استدعا دارم دست از اینگونه شیطنت ها برداشته و در صف مشتاقان باشگاه قرار گیرند در ضمن تقوی یک سوپر استار در نوع و وظیفه کاری خود است و داشتن همچین مهره قوی و پر تلاش ارزوی هر تیم فوتسال است ما ایشان را دوست داریم و حمایت کامل می کنیم و از مسولان شهر قرچک می خواهیم تنها نماینده ورزشی شهر را حمایت همجانبه کنند و از مدیر جدید اداره ورزش و جوانان می خواهیم ازن تیم را حمایت کند، به عشق قهرمانی منصوری یا حسین

علی رضا سه شنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸

واقعا که.جای اینکه همگی پشت تیم باشند.هرروز میان میتوپن به یکی.بیخیال بابا.به چی میخواید برسید با این انتقاد ها.بسه دیگه.فهمیدیم.همتون اوستا کارید و خوب.